פריס הילטון וסנופ דוג בשיר משותף?

במסגרת הצהרה רשמית של המולטי טאלנט, הראפר ישתף פעולה עם יורשת המילארדים במסגרת אלבומה החדש. צפו להרבה גניחות ואנחות

פריס הילטון ביציאה מבית המשפט בשנת 2007
פריס הילטון ביציאה מבית המשפט בשנת 2007 | צילום: רויטרס

כמעט שש שנים אחרי ששחררה את אלבומה הקודם "פריס", חזורת יורשת המיליונים וכוכבת הריאליטי פריס הילטון לאולפן ההקלטות. בימים האחרונים, הגברת הכריזה בפניי כמה כלי תקשורת שהיא עובדת על מוזיקה "לוהטת" עם לא אחר מאשר הראפר סנופ דוג, שישתף עם הטאלנטית תשתף פעולה במסגרת אלבומה השני.

 

במסגרת פרסומים קודמים, הילטון צפויה לשתף פעולה גם עם מפיק העל "אפרוג'ק", והרכב האלקטרו-דאנס הפופלארי LMFAO. לפי הדיווח, פריס התגרתה וגילתה ש"ישנם הרבה שיתופי פעולה מגניבים באלבום שלי, השיר עם LMFAO כבר מוכן ואחריו אנחנו מקליטים עם סנופ דוג, האלבום צפוי לצאת בעוד מספר חודשים". בספטמבר האחרון, הילטון טענה שהיא עובדת על אלבום עם אשף הדאנס-פופ דיוויד גטה. מאוחר יותר פורסמה הצהרה רשמית מחברת התקליטים של המפיק הצרפתי, לפיה מעולם לא תכנן שיתוף פעולה עם היורשת.

 

האלבום הראשון של פריס זכה אף הוא לתהילה שנויה במחלוקת - כשאמן הרחוב האנגלי Bansky הצליח להחליף 500 אלבומים של היורשת בחנויות התקליטים באלבומים מזויפים. באלבומים ששתל התנוססו בחוברת הדיסק תמונות עירום של הילטון ובדיחות רבות על חשבונה. נקווה שהפעם יהיה קצת פחות פרובוקטיבי.