חגיגה בוורוד • השנה של ניקי מינאז' בקליפים

הראפרית הכי מקורית בשנה האחרונה חוגגת יום הולדת, הזדמנות מצויינת לראות מה עבר עליה בשנה האחרונה עם השירים והפאות שלה. סקירה צבעונית במיוחד

ניקי מינאז'
ניקי מינאז' | צילום: Getty Images / אימאג'בנק

ניקי מינאז' בכל מקום: אמנית היפ הופ שעושה ראפ עם פה גדול כמו מיסי אליוט, אבל משלבת את הגישה הסקסית של ליל' קים יחד עם הטירוף של ליידי גאגא. עם שלל פיאות, מילים מלוכלכות והרבה כשרון, האמריקנית המטורפת ממוצא טרינדדי תמיד שם בשנה האחרונה, מתארחת וגונבת את תשומת הלב מכל השמות הנוצצים שאיתם היא מופיעה, ולא רק בזכות תלבושות מופרכות.

 

נעשה קצת סדר: אוניקיה טארה מאראז', או כפי שרובנו מכירים אותה - ניקי מינאז', היא אחת הכוכבות המיוחדות שזוהרות בשמי עולם הבידור בתקופה האחרונה, מאז שהתגלתה על ידי הראפר ליל' וויין. במקרה, היא גם חוגגת ממש היום את יום הולדתה ה-29, הזדמנות מצויינת לבחון מה עבר עליה בשנה האחרונה בה המריאה לשיאים במצעדים ואצל הקהל, בין השירים שלה להופעות האורח (כולל זו הקרובה עם מדונה בשנה הבאה). קבלו את האישה והאלטר-אגו.

"Your Love"

קצת אחרי שהתגלתה על ידי וויין והתארחה בשירי הסופר גרופ של הלייבל שלו, "Young Money Entertainment", ושיר סולו כושל משל עצמה, מינאז' לקחה צ'אנס עם סינגל ראשון שהוא בלדת ראפ מתוך אלבום הבכורה שלה - "Pink Friday". השיר השקט "Your Love", מסמפל את בלדת הניינטיז "No More I Love You's" של אנני לנוקס, אבל הקליפ מראה את האיכויות האמיתיות של הגברת - סמוראית, צבעונית ובעיקר מושפעת מאוד מהתרבות הפופולרית - במקרה הזה הסרטים "נמר, דרקון" ו"קיל ביל". מאוהבת בסנסיי שלה? הצחקתם אותה.

 

"Moment 4 Life" (עם דרייק)

עם קצת פחות הצלחה בשירים המקפיצים, מינאז' הלכה על עוד שיר סמי-שקט, הפעם בשילוב הראפר הלוהט בפני עצמו דרייק. הם כתבו את המילים יחד, על שני ילדים שחיים את החלום יחד עד להצלחה - מה שהיה נכון אם היו מכירים לפני ששיתפו פעולה. למרות שלא התברג לעשרת הגדולים במצעד האמריקני, השיר הפך ללהיט ברחבי העולם. ואם לא הכרתם אותה לפני - כנראה ששמעתם אותה לראשונה מזמרת בקליפ, בו היא בין השאר גם פיה מטורללת.

 

"Super Bass"

כדי להעלות קצת את הקצב, שחררה מינאז' את השיר המדביק על בחור שבו היא מאוהבת. חוץ מהמילים שאחר כך חידשו גם טיילור סוויפט וסלינה גומז, מינאז' ורודה בחלט בשיר ומדגימה בו את היכולת הצבעונית הטוטאלית שלה. כי אין דבר כזה יותר מדיי צבעים בוהקים.

 

"Did It On'em"

עד שלא ראיתם את מינאז' התופעה בהופעה, לא ראיתם את היכולות האמיתיות שלה. ובקליפ לשיר "Did It On'em", תוכלו לראות בדיוק איך היא משתוללת על הבמה. פלוס קשירת מעריץ תמים.

 

"Fly" (עם ריהאנה)

דרייק אולי נחמד, אבל אחרי שהופיעה על הבמה עם בריטני ספירס ושיתפה פעולה גם עם קנייה ווסט, הגיע הזמן של מינאז' לשתף פעולה עם אחת הסופרסטאריות הלוהטות כיום - ריהאנה. ממש כמו לאמינם וקנייה בעבר, ריהאנה הגיעה לתת כבוד בפזמון של מינאז', בשיר על התגברות על דעות הקדומות וסטריאוטיפים. ניקי נשארה עצמה עם חליפות משוגעות ונוצות בתפקיד שיער.

 

"Fireball" (עם ווילו סמית')

טרי טרי, אבל שיתוף הפעולה האחרון של מינאז' היה עם אחת הזמרות הצעירות בשכונה (והבת של וויל וג'יידה) - ווילו סמית'. הקליפ, ששוחרר באופן רשמי רק לפני כמה שעות (!), מדגיש למה מינאז' כל כך מגניבה. צעקנית, מפריזה, לא דופקת חשבון, כן, גם לא ליד ילדה שעוד לא הגיעה לגיל דו ספרתי. 

 

וגם: ההפתעה אצל אלן דג'נרס

אבל מתחת לכל האיפור, הפיאה והאקסטרווגנזה, מינאז' עדיין בן אדם נרגש. הנה ההוכחה: