ג'סטין ביבר מציג: 2 מיליארד צפיות ביוטיוב

הלילה הפך הזמר הצעיר לאדם הראשון בהיסטוריה שהצליח לחצות את גבול 2 מיליארד הצפיות באתר הוידאו הפופולרי. בייבי, אוהבים אותך

ג'סטין ביבר בישראל
ג'סטין ביבר בישראל | צילום: בוצ'צ'ו

מכונת הלהיטים הקנדית בן ה-17, הידוע יותר כג'סטין ביבר, ממשיך לצבור תאוצה. בשנת 2008 יוטיוב סיפקה לו את הבמה הראשונה וסרטון ביתי שהעלה לאתר האינטרנט הפופלארי, התגלגל לידיו של מנהלו - שגילה אותו והביא אותו לאיפה שהוא נמצא היום. כמעט ארבע שנים אחר כך, ביבר מציין נקודת דרך משמעותית באותו האתר - הלילה (שלישי), סרטוניו של ביבר חצו את גבול שתי מיליון הצפיות והפכו אותו רשמית לאדם הנצפה ביותר בהיסטוריה.

 

השיא הנוכחי, מעיף מהפסגה את מחזיקת השיא הקודמת - ליידי גאגא, שציינה ממש לפני שנה, באוקטובר 2010, את מיליארד הצפיות הראשון אי פעם. עם ההודעה המשמחת, ביבר כתב בטוויטר: "אני אוהב את המעריצים שלי ואוהב את המוזיקה שלי. תודה לכולכם שעזרתם לי לחלוק את החלומות שלי עם כמה כולם. גאה באלבום החדש ומקווה שתאהבו אותו".

 

הערוץ הרשמי של ג'סטין עלה לאוויר יוטיוב בספטמבר 2009. מאז, דף הבית של הערוץ בלבד (Channel Views) זכה כבר בלמעלה מ-40 מיליון צפיות [פלוס 80 מיליון בערוץ המשני שלו] ואף סיפק ליוטיוב את הקליפ הנצפה ביותר אי פעם עם השיר "Baby" שעומד על כ-650 מיליון צפיות. בשבועות האחרונים ביבר חשף בערוץ שירים מאלבום חג המולד החדש שלו, "Under the Misteltoe", שיצא לחנויות הלילה בארה"ב.

 

>>> ג'סטין ביבר גם מותח את המעריצים

 

>>> אה, והוא גם הופיע בארץ! איך היה?