צפו באייל גולן בעצרת: "בזכותכם יהיה שינוי"

הזמר הופיע בפני 300,000 המפגינים בתל אביב, שקיבלו אותו באהבה רגע לפני סיום העצרת. "אני גאה להיות על הבמה הזאת", אמר גולן ששר שני שירים. "העם דורש צדק חברתי והעם דורש שגלעד שליט יחזור הביתה"

צעדת המיליון
צעדת המיליון | צילום: ערוץ 10

(9:10 דקות)

היה שווה לחכות: ההופעה שנעלה אמש (שבת) את העצרת המרכזית בתל אביב, אליה הגיעו כ-300,000 בני אדם, הייתה של הזמר אייל גולן. רגע לפני ששרו את "התקווה", הצטרפו מאוד האלפים לגולן בשירים ובריקודים.

 

גולן, שעלה לבמה בשעה מאוחרת, שר בסופו של דבר רק שני שירים: "לקנות לך יהלום" ו"מי שמאמין לא מפחד". בין שני השירים, פנה הזמר לקהל וסיפר כמה הוא מתרגש מהמחאה השוטפת את המדינה בחודשיים האחרונים.

 

"אני גאה להיות על הבמה הזאת. אמרו לי שיש כאן 300,000 איש - ההפגנה הכי גדולה בתולדות ישראל. אז ערב טוב לכם, וערב טוב לכל האלפים שיצאו מהבית בשמונת השבועות האחרונים", אמר אייל גולן לקול תשואות הקהל.

 

"אני אוהב אתכם ומצדיע לכולכם. כל הכבוד לכולכם על האהבה ועל הדאגה. בזכותכם יהיה שינוי. העם דורש צדק חברתי, והעם דורש שגלעד שליט יחזור הביתה".

 

לאחר ההופעה אמר גולן הנרגש לחדשות 10: "אין דברים כאלה, אין קהל כזה. אני לא צוחק. עכשיו אני כולי חשמל. העם דורש צדק חברתי, אין ספק בכלל".