הבילויים יתאחדו במאהל ברוטשילד

הופעת איחוד של הלהקה, שכמעט ולא עלתה על במה מאז הפירוק ב-2008, תתקיים מחר (ראשון) ב-21:00 במתחם אגודת הסטונדטים במאהל, ותכלול שירים חדשים שטרם נחשפו

הבילויים בהופעה
הבילויים בהופעה | צילום: נמרוד צוק

מי שיגיע הערב להפגנות המחאה ברחבי הארץ יוכל לשמוע, מלבד קריאות "העם דורש צדק חברתי", גם את ריטה, שלמה ארצי ויהודית רביץ (בת"א) ואת אתניקס ומוש בן ארי (בירושלים) - אבל האקשן המוזיקלי האמיתי של המחאה החברתית יקרה דווקא מחר (ראשון) בערב בשדרות רוטשילד, שם תתקיים ב-21:00 במאהל אגודת הסטונדטים (רוטשילד 105) הופעות איחוד של להקת הבילויים.

 

ההופעה תוכננה להתקיים במוצאי שבת (6.8) בשעה 18:00, אבל הוזזה למועד חדש בשל חשש להתנגשות עם הפגנת המחאה ההמונית שתחל ב-21:00.

 

למעט הופעה סודית שהתקיימה ביולי השנה, הבילויים - נעם ענבר, ימי ויסלר, מאיה דוניץ, יוני סילבר וחברים - לא עלו יחד על במה מאז פירוק הלהקה בינואר 2008. בין השירים המוכרים מתוך שני האלבומים שהוציאו הבילויים אפשר למצוא את "אוטו זבל", "נפלא פה", "שגר פגר", "משהו כמו תה" ו"כשנפוליאון יכבוש את עכו".

 

ענבר מסר לנו שהלהקה תופיע בהרכב כמעט מלא בהופעה שהוא מגדיר "סמי אקוסטית", ובה יבצעו חברי הלהקה שירים חדשים לגמרי מאלבומם הבא לצד שירים מוכרים. מומלץ בחום.