זיגי מארלי: "כתבו לי שאני מבייש את שמו של אבי"

במסיבת העיתונאים לקראת הופעותיו בארץ, סיפר זיגי מארלי על הלחצים להמנע מהגעה לישראל ועל היחס שלו למורשת אביו

זיגי מארלי
זיגי מארלי | צילום: שי גרייבסקי

"כתבו לי בפייסבוק שאני מבייש את שמו של בוב מארלי בכך שאני מגיע לישראל" כך אמר המוזיקאי זיגי מארלי, בנו של אגדת הרגאיי, במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר לקראת הופעותיו הערב ומחר בארץ. "קיבלתי הרבה קריאות להימנע מלהופיע פה. למרות זאת, אני הולך רק אחרי ההנחיות של אלוהים והטבע. אני לא מתייחס להגבלות שבני האדם שמים בינם לבין עצמם. אני מופיע איפה שמזמינים אותי, ודואג להפיץ את המסר של האהבה. אהבה היא המנטרה שלי בחיים ואני מאמין שהיא התשובה להכל", הוסיף מארלי.

 

זיגי, שזאת הפעם השלישית שלו בישראל, סיפר שהוא שמח לחזור לארץ. "יש לי שורשים רבים כאן. מבחינה מוזיקלית תרבות הראסטפריי מבטאת את הכמיהה לציון וכך גם אני עושה בשיריי. ברמה האישית, אשתי ישראלית כך שאנחנו שמחים לחזור לכאן ביחד עם ילדינו".

זיגי נחת בישראל במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו וייקיים שתי הופעות בארץ. הערב (שלישי) הוא יופיע במועדון הבארבי וביום חמישי (21.7) הוא יופיע בירושלים במסגרת פסטיבל "Road to Zion" בירושלים, שזו היא שנתו הראשונה. בהופעה עצמה הוא מתכנן להופיע עם החומרים המוכרים שלו, שירים מהאלבום החדש ו שניים-שלושה שירים של אביו, בליווי של שמונה נגנים.

 

כחלק מהפסטיבל בירושלים ינגנו לצידו גם הרכב הרגאיי EASY STARS ALL STARS והרכב ישראלי בהדרכת איש הדג נחש שלומי אלון שהוקם במיוחד עבור הפרויקט, ויכלול את יובל בנאי, קרולינה, מוקי, יעל דקלבאום, רמי דנוך, כוח ראסטה ודיג'יי סאבו.