חם על הבמה: מדריך הופעות קיץ 2011

פול סיימון, מובי, דרים ת'יאטר ודוראן דוראן הם רק חלק מהאמנים שצפויים להעלות את מדד החום בישראל בחודשים הקרובים. הכינו את הכרטיסים

אינטרפול
אינטרפול | צילום: Jelle Wagenaar, יח"צ
חופש גדול
חופש גדול | צילום: סטודיו נענע 10

עם העלייה באחוזי הלחות זה יקרה: גל של אמנים בינלאומיים מהשורה הראשונה של המוזיקה העולמית צפויים להגיע להופעה בישראל במהלך החודשים הקרובים. אלא אם איום החרם התרבותי יתממש (ואנחנו ממש מעדיפים להימנע מזה), נזכה השנה לשמוע שלל זמרים, נגנים והרכבים מוזיקליים שילהיטו לנו את ימי החמסין. בחרו ותהנו:

 

בריאן פרי - 22.6

 

הופעתו של המוזיקאי בריאן פרי שתוכננה להתקיים ב-19 באפריל השנה, אך נדחתה לאחר שפרי נאלץ להתאשפז עקב בעיות בריאות, תקיים בסוף יוני. כל הכרטיסים שנרכשו להופעה ב-19.4 תקפים למועד ההופעה החדש. אתם מוזמנים לבדוק אם נותרו עוד כמה זמינים.

 

איפה, מתי וכמה? היכל התרבות בת"א, רביעי ה-22.6, 200-600 ש"ח.

 

>>> בריאן כוכב עליון: איך היה בהופעה של בריאן פרי?

מתיסיהו - 23.6

הראפר החסידי ולהקתו הדאב טריו ישתפו פעולה יחד עם להקת הדג נחש, בהופעה אחת במסגרת אירועי "The Front Stage" של עיריית ירושלים. ההופעה תהיה הראשונה של מתיסיהו בסיבוב הופעות בינלאומי בן חודשיים שיערוך אמן הרגאיי האמריקני עם להקתו.

 

איפה, מתי וכמה? כיכר ספרא בירושלים, חמישי ה-23 ביוני. כרטיסים יעלו בין 90 ש"ח במכירה מוקדמת ל-110 ש"ח ביום המופע, כרטיסים מוזלים במחיר 60 ש"ח לתושבי ירושלים.

 

>>> לכל הפרטים על ההופעה של מתיסיהו

 

מתיסיהו
מתיסיהו | צילום: יח"צ

סווייד - 1.7

הרכב הבריטפופ סווייד יגיע לישראל להופעה אחת, אחרי שכבר הופיעו בעבר בארץ שלוש פעמים. ההופעה תיערך במסגרת סיבוב הופעות האיחוד של הלהקה הבריטית.

 

איפה, מתי וכמה? גני התערוכה בת"א, שישי ה-1.7, כרטיסים יעלו בין 290 ל-340 שקלים.

 

>>> סוויד שופ: איך היה בהופעה של סוויד?

ריי מנזראק ורובי קריגר - 5.7

קלידן The Doors ריי מנזראק וגיטריסט הלהקה, רובי קריגר, יגיעו להופעה אחת בישראל עם הרכבם Ray Manzarek and Robby Krieger of The Doors, שמבצע את שירי להקת האם של השניים. את מקומו של ג'ים מוריסון המנוח ממלא הזמר מארק פארנר.

 

איפה, מתי וכמה? ההופעה תתקיים בהאנגר 11 בנמל ת"א, שלישי ה-5.7. עלות כרטיס בין 249 ל-499 שקלים.

 

>>> ג'ים סשן: איך היה בהופעה של ריי מנזרק ורובי קריגר?

פסטיבל פיק.ניק

במסגרת הפסטיבל המפוזר יופיעו כמה אמנים בינלאומיים בגני התערוכה בת"א. בערב הראשון (12.7) יעלו לבמה המוזיקאי האמריקני מובי, הגיטריסטית קאקי קינג, צמד מפיקי הדאנס קרודר ודורמפייסטר וההרכב המקומי כהן@מושון, של מיכאל כהן ומיכאל מושונוב. בערב השני של הפסטיבל הקייצי (1.9) יופיעו להקת בלונד רדהד (שיופיעו בבארבי גם ב-31.8), האחים סימון ואמאדו פייס ולהקת ג'יינס אדיקשן.

 

איפה, מתי וכמה? גני התערוכה בת"א, 12.7, 30.7 ו-1.9. 200-600 ש"ח. מחיר כרטיס ליום אחד של ההופעה הוא 370 שקלים. ישנו גם כרטיס משולב לשלושת ימי הפסטיבל ב-750 שקלים.

 

>>> מובי סטאר: איך היה בהופעה של מובי?

>>> גיטר הירו: איך היה בהופעה של קאקי קינג?

 

>>> הפרטים על הופעתם של בלונד רדהד בארץ

 

בראד מלדאו - 18.7

הפסנתרן האמריקאי בראד מלדאו, אגדת-ג'אז-בהתהוות, פרץ את גבולות סצנת הג'אז דרך סינתזה בין ג'אז למוזיקה קלאסית ורוק'נ'רול:  פרט ליצירותיו המקוריות הוא צבר מוניטין של אדריכל-טכניקה מיומן בעל אוזניים ביונית, המתזז על קלידי-הפסנתר עיבודים וירטואוזיים (על סקאלה כמעט בלתי אפשרית) לקלאסיקות-רוק כמו ניק דרייק, רדיוהד, סאונדגרדן, ביטלס, וניק קייב.

 

איפה, מתי וכמה? יום שני 18.7.2011 ב- 20:30, אמפי שוני פארק בנימינה. כרטיסים: 199 שקלים

דרים ת'יאטר - 19.7

אחרי שכבר ביקרו כאן בשנת 2009, להקת המאטל חוזרת להופעה שנייה בישראל לשמחת המעריצים. במהלך ההופעה צפויה הלהקה לנגן גם כמה קאברים לשירים מוכרים ולהפתייע עם שירים חדשים מאלבום שייצא בהמשך השנה.

 

איפה, מתי וכמה? גני התערוכה בת"א, ביום שלישי ה-19 יולי. מחיר כרטיס נעים בין 199 ל-499 ש"ח.

 

>>> הפרטים על הופעתם של דרים ת'יאטר בארץ

זיגי מארלי - 21.7

אייקון הרגאיי יגיע הקיץ להופעה ראשונה בעיר הקודש. מארלי יופיע במסגרת אירוע "Road to Zion"  ויילווה על ידי הרכב של שמונה נגנים. זיגי מארלי יגיע לארץ כחודש אחרי שחרורו של אלבום חדש בשם "Wild and Free". כחלק מאותו האירוע, ייתקיימו הופעות של הסופר-גרופ Easy Star All Stars שהופיעו בעבר בארץ ומבצעים גרסאות כיסוי בסגנון הרגאיי לשירים מפורסמים, וכן של נבחרת אמנים ישראלים.

 

איפה, מתי וכמה? גן סאקר בירושלים, חמישי ה-21.7, 90 ש"ח במכירה מוקדמת ל-110 ש"ח ביום המופע, כרטיסים מוזלים במחיר 60 ש"ח לתושבי ירושלים.

 

>>> איך נראתה ההופעה של זיגי מארלי?

פול סיימון - 21.7

היוצר והזמר הבינלאומי, שיחגוג השנה 70, יופיע בפעם השלישית בארץ, לאחר שהופיע כאן בשנת 78' ובמסגרת הצמד סיימון וגרפונקל ב-83'. הפעם, הוא יעלה על הבמה כחלק מסיבוב הופעות בינלאומי לקידום האלבום שהוציא השנה, So Beautiful or So What, שזכה לביקורות משבחות. 

 

איפה, מתי וכמה? אצטדיון רמת גן, חמישי ה-21 ביולי, מחירי הכרטיסים להופעה ינועו בין 250 ל-1,000 ש"ח.

 

>>> האב פול: איך היה בהופעה של פול סיימון? 

>>> לכל כתבות פול סיימון בישראל: סיקור מיוחד

פול סיימון
פול סיימון | צילום: רויטרס

ג'ורג' בנסון -21.7

גיטריסט הג'אז והזמר האמריקני זוכה הגראמי הותיק, יגיע עם להקתו. בהופעתו בישראל יבצע בנסון מבחר שירים ויצירות אינסטרומנטליות מתקופות שונות, קטעי ג'אז שכבר הפכו לקלאסיקה וביצועים ווקאליים ללהיטיו הגדולים.

 

איפה, מתי וכמה? אמפיתיאטרון קיסריה, חמישי ה-21/7. כרטיסים להופעה יעלו 299-549 ש"ח.

 

>>> לכל הפרטים על ההופעה של ג'ורג' בנסון

ג'ילברטו ג'יל - 24.7

לאחר שהופיע בהיכל התרבות בחודש אפריל האחרון, חוזר המוזיקאי הברזילאי החשוב ג'ילברטו ג'יל להופעה נוספת בישראל בליווי תזמורת בת ששה נגנים. ג'יל בן ה-68 הוציא במהלך השנים מעל 30 אלבומים, ניגן עם הלהקות Yes ופינק פלויד ואף נבחר לכהונת שר התרבות בברזיל בין השנים 2003 ו-2008.

 

איפה, מתי וכמה? אמפי פארק רעננה, יום ראשון ה-24 ביולי, מחיר כרטיס נעים בין 199 ל-429 ש"ח. 

 

>>> לפרטים המלאים על ההופעה של ג'ילברטו ג'יל

צ'יק קוריאה - 1.8

הרכב הג'אז-רוק Return to Forever בראשות צ'יק קוריאה יגיע לישראל להופעה אחת. זאת, במסגרת סיבוב איחוד עולמי של ההרכב, המשלב אלמנטים מההיסטוריה של RTF לצד ג'אז עתידני. 

 

איפה, מתי וכמה? אמפיתיאטרון קיסריה, יום שני ה-1 באוגוסט, מחירי הכרטיסים ינועו בין 299 ל-549 ש"ח.

 

>>> על הפרטים על ההופעה של צ'יק קוריאה

ג'ון קייל - 2-3.8

ג'ון קייל, חבר הוולווט אנדרגראונד לשעבר, שב בפעם החמישית לישראל לשתי הופעות. הופעתו האחרונה של קייל בארץ הייתה בשנת 2006, אז הגיע לכאן לקידום אלבומו "blackAcetate".

 

איפה, מתי וכמה? שלישי ורביעי 2-3.8, ההופעה הראשונה תתקיים במועדון הזאפה בת"א, והשניה במועדון הבארבי. מחיר הכרטיסים ינוע בין 200 ל-240 ש"ח.

 

>>> לפרטים על ההופעה של ג'ון קייל

 

צילום: מתוך "wikipedia"

פסטיבל ג'אז בים האדום

בפסטיבל "ג'אז בים האדום" שיציין 25 שנה לקיומו, ישתתפו האמנים הבינלאומיים גרגואר מארה (מפוחית), הפסנתרן ג'ייסון מורן, הזמרת האמריקנית ליז רייט, נגן כלי ההקשה והזמר הקובני פדריטו מרטינז, הגיטריסט והזמר ראול מידון, הרכב הפיוז'ן סטיב סמית' ו-Vital Information, הזמרת גרטשן פארלטו, תזמורת הרחוב מניו אורלינס טובה סקיני ופסנתרן הג'אז הלטיני אדי פאלמיירי. לצידם יופיעו שורה של אמנים ישראלים, ביניהם יוני רכטר, יעל דקלבאום, זהר פרסקו, שי מאסטרו טריו, שישיית ארז בר נוי ושישיית יונתן וולצ'וק.

 

איפה, מתי וכמה? הפסטיבל מתקיים כמידיי שנה באילת. הוא ייפתח ב-21.8 ויינעל ב-24.8. מחירי הכרטיסים ינועו בין 120 ל-250 שקלים להופעות בודדות ל-440 עד 1,250 שקלים לכרטיסים הכוללים כניסה למספר הופעות או ימים.

 

>>> פרטים נוספים ניתן למצוא באתר הפסטיבל.

הזומביס - 23.8

אחת הלהקות המיתולוגיות של הסיקסטיז תגיע להופעה אחת בישראל. ההרכב הזומביס שיופיע בישראל ושחרר אלבום חדש השנה, יכלול את שני חברי ההרכב המקורי בלאנסטון וארג'נט, ובנוסף להם את הבסיסט ג'ים רודפורד, המתופף סטיב רודפורד והגיטירסט טים טומי.

 

איפה, מתי וכמה? במועדון "רידינג 3" ת"א, יום שישי ה-23.8, 219-249 ש"ח.

 

>>> כל הפרטים על הופעתם של הזומביס בישראל

מארק רונסון - 25.8

לאחר שהופיע לראשונה בארץ ב-2008 ותקלט בישראל באפריל האחרון, חוזר מארק רונסון לארץ להופעה מלאה עם ההרכב The Business Intl. רונסון מגיע לארץ במסגרת פרויקט XL Nightlife Festival. על ההפקה חתומים TLV CLUB הפקות ופלאג הפקות.

איפה, מתי וכמה? יום חמישי, 25.8, ביתן 1 בגני התערוכה. 229 עד 400 שקלים.

 

>>> כל הפרטים על ההופעה של מארק רונסון בת"א

אינטרפול - 30.8

הלהקה האמריקנית תופיע בישראל בחודש אוגוסט הקרוב בתל אביב, במסגרת סיבוב הופעות באירופה. את ההרכב מביאה לארץ חברת ההפקה פלאג פרודקשנס. אינטרפול פרצה לתודעה בעקבות אלבום הבכורה של הלהקה, "Turn on the Bright Lights", שיצא בשנת 2002.

 

איפה, מתי וכמה? גני התערוכה ת"א, שלישי ה-30.8, מחירי הכרטיסים ינועו בין 229 ל-400 שקלים.

 

>>> לפרטים נוספים על הופעתם של אינטרפול

 

רוקסט - 22.10

צמד הפופ-רוק השוודי שפרץ לתודעה הבינלאומית בסוף שנות השמונים, יגיע להופעה ראשונה בארץ. ההופעה היא חלק מסיבוב של חברת "לייב ניישן", שכולל 112 הופעות שיתקיימו במהלך שנת 2011, ב-30 מדינות.

 

איפה, מתי וכמה? גני התערוכה ת"א, שבת ה-22.10,  מחירי הכרטיסים יעמדו על 295 -עד 370 שקלים.

 

>>> לכל הפרטים על ההופעה של רוקסט
 

>>> לצפות בהופעות הקיץ בלי לקרוע את הכיס

>>> בחזרה לתרבות ובידור