יהורם גאון בראיון ראשון מאז ההתבטאות: תמיד אגיד מה שאני חושב

הזמר, שטען לפני חודשיים כי המוזיקה המזרחית היא "זבל שלא ברא השטן", העלה מופע "סולחה" עם הזמר המזרחי. בראיון ראשון לאחר ההתבטאות השנויה במחלוקת הוא אומר לחדשות 10: "אמשיך לדבר. לא יעצרו אותי"

יהורם גאון
יהורם גאון | צילום: חדשות 10

(4:12 דקות)

"יהורם גאון עושה סולחה עם המוזיקה המזרחית" - כך נכתב בפוסטרים שקידמו את המופע שלו אמש בהיכל התרבות באריאל. אבל גאון לא בא לעשות "סולחה", הוא בא להסביר. "אני מרשה לעצמי להביע דעה בכל נושא, אם למישהו הייתה בעיה, הוא הגיב", הוא אומר בראיון לערוץ 10, בהתייחסו לתגובות הנזעמות לדבריו לפני חודשיים, לפיהם המוזיקה המזרחית היא "זבל שלא ברא השטן".

 

בחודשיים שחלפו מאז דבריו, גאון לא התראיין, אלא רק דיבר בתוכנית הרדיו שלו. עכשיו הוא מסביר מה עבר לו בראש ביום שבו הפך לאויב הזמר המזרחי, אותו זמר שהביא לפני חצי מאה לכל בית בישראל. "המהומה היא על כלום", מבהיר גאון. כשנשאל האם הייתה לו מחשבה של חרטה, אומר הזמר: "לא, אני תמיד אגיד מה שאני חושב. אף פעם לא אעצור בתוכי מחשבות".

 

להופעה באריאל משמעות כפולה עבור גאון: סטודנט מהמכללה המקומית הוא שיצר את כל הפרשה ההיא והדליף לתקשורת את המילים הקשות שאמר בראיון עמו. "הוא ביקש ראיון, שאינו לעיתון, ועשה מעשה רמייה. אז בסדר, שיבושם לו", אומר כיום גאון, "הוא הולך להיות עיתונאי מאוד טוב". לגאון גם בטן מלאה כלפי התקשורת והוא טוען כי חלק מהפרסומים עליו בעיתונים אינם נכונים.

 

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של חדשות 10