אליוט תחמם את mojave3

סולנית פוליאנה פרנק תפתח את הופעת הלהקה הלונדונית בארץ עם שירים מאלבומה החדש בהשמעת בכורה

אליוט
אליוט | צילום: יחצ

אליוט, מייסדת להקת פוליאנה פרנק, תחמם את ההרכב הלונדוני Mojave3 בהופעתם בבארבי שתתקיים ב-7.5, ותחשוף על הבמה שירים חדשים בהשמעת בכורה מאלבום הסולו שלה, שיצא בקרוב אחרי עשרות שנים של עשייה מוזיקלית. 

 

Mojave3 הבריטית תגיע לארץ לראשונה להופעה יחידה בבארבי. הלהקה, שהחלה את דרכה לצד אואזיס בשנות ה-90 בלונדון זכתה לאהדה ביקורתית לאורך השנים ואוחזת בקהל מעריצים נאמן בארץ.

 

האלבום, אותו מפיקה אליוט בעצמה באולפן הצף שלה הממוקם על סירה באחד מנמלי הארץ, ינוע בין הצדדים השונים של הקריירה שלה ב-22 השנים שחלפו מאז פרצה לתודעת הקהל ב-1989, עם אלקטרוניקה עמוקה, גיטרות אקוסטיות, מילים של מאיר ויזלטיר, גיטרות של רונה קינן, פסנתר של עינב ג'קסון כהן, בס של יהוא ירון, בלוז, מחאה והמון נשמה.

 

אליוט לקראת ההופעה:  "היה לי העונג לראות את ניל הלסטד, רייצ'ל גוסוול ואיאן מקהצי'ן מופיעים עם ההרכב הקודם והנפלא שלהם, סלואודייב, בניינטיז בלונדון, פעמים רבות, לפעמים במקומות קטנטנים ולפעמים בפסטיבלים אדירים, ותמיד הם ריגשו אותי. אנחנו בני דור אחד,יונקים מהשפעות דומות מאוד, עברנו גלגולים רבים, ואני מאושרת לסגור מעגל ולחלוק אתם במה".