מארק רונסון: "אני מתכנן לחזור השנה לישראל עם הלהקה"

המפיק, המוזיקאי והדי.ג'יי, שיתקלט הערב ב-TLV, אמר כי מאז ההופעה הקודמת בארץ, הוא רק מחכה להזדמנות נוספת לנגן בישראל

מארק רונסון
מארק רונסון | צילום: נמרוד צוק

למארק רונסון, שהתארח הבוקר במסיבת העיתונאים של פרויקט "פרסי הלילה של XL", יש בשורה משמחת לקהל הישראלי: הוא לא מתכוון להסתפק בתקלוט שלו שיתקיים הערב ב-TLV, אלא מתכנן לחזור במהלך החודשים הקרובים להופעה מלאה בליווי להקה. רונסון הופיע בישראל לראשונה ב-2008, במסגרת סיבוב ההופעות שליווה את יציאת האלבום "Version".

 

"אין דבר שאני אוהב כמו לעלות עם הלהקה לשעה וחצי של הופעה חיה על הבמה, אבל גם לתקלט זה כיף", סיפר רונסון, שאמר כי ההופעה הקודמת בארץ היתה אחת החוויות המרגשות עבורו ועבור המוזיקאים שהופיעו איתו, וכי הוא רק חיכה להזדמנות להופיע שוב בישראל.

בתשובה לשאלה האם הוא מתכנן לשתף פעולה עם מוזיקאים ישראלים, סיפר רונסון כי אתמול ביקר באולפן של אמילי קרפל, והוא שוקל לעבוד איתה. על השותפה המוזיקלית איימי ווינהאוס, לעומת זאת, הוא העדיף לא לדבר, ואמר כי "כל פעם שואלים אותי עליה, ומפרסמים את התשובה כאילו היא נאמרה מפיה - אז אני מעדיף לשתוק".

 

רונסון אמר כי אין לו כוונה להוציא אלבום בו הוא שר את כל השירים, ואמר כי לא נראה לו שמישהו ישלם כדי לשמוע משהו כזה. "אין לי שאיפה להיות באור הזרקורים עם גיטרה ולשיר את החומרים שלי", הוא הסביר. גם לגבי התקלוט שלו הוא העדיף להצטנע, ואמר שלראות אותו מתקלט "זה לא הדבר הכי מעניין בעולם לצפיה, אבל לא שמעתי עד היום אף אחד שהתלונן על המוזיקה".