ביסטיאליטי • המלצות מוזיקה לסוף השבוע

הביסטי בויז חוזרים, האנטלרס לוקחים כיוון חדש, פינת אוד פיוצ'ר השבועית ועוד המלצות מוזיקה לסופ"ש מהבוטיק של מיכל ישראלי

ביסטי בויז
ביסטי בויז | צילום: יחצ

1. יש שלוש מילים שיכולות לגרום לבחורה כמוני לבכות מאושר - הביסטי בויז חוזרים. לא שהם אי פעם הלכו. הם אמנם יצאו להפסקה ממושכת בנסיבות לא שמחות - לאדם יאוך היה סרטן, אבל מדובר באנשים שמעולם לא תיארו אותם במילים "לא רלוונטיים". הם עדיין לבנים בטירוף ולא מנסים לרגע להיות שחורים כמו ההשפעות המוזיקליות שלהם, וזה עובד כל כך טוב. "Hot Sauce Committee, Pt. 2" היה אמור לצאת בספטמבר 2009 תחת אותו השם, רק Pt. 1, ואפילו כבר יצא ממנו סינגל מעולה אז. אבל עכשיו זה רשמי - האלבום יצא בתחילת מאי, ואפשר כבר לשמוע שיר נוסף מתוכו - "Make Some Noise". איך הוא? כמו כל מה שהם עשו בשלושים השנים האחרונות - מדהים.

2. לסאבמרינס יש סיפור ממש חמוד. כל אחד מהם - ג'ון דרגונטי ובלייק האזרד - עבד בנפרד כאמן סולו, עד שמכר משותף הכיר בינהם. הם התחילו לעבוד ביחד וגם הפכו לזוג, ולאחר כמה שנים פירקו את השותפות המוזיקלית והרומנטית. אחרי שגילו שכל אחד מהם כתב בנפרד שירים על הפרידה שלהם, הם החליטו לחזור לעבוד ביחד, ובסופו של דבר גם לחזור לחיות ביחד. חמודים, לא? גם באלבום החדש, "Love NotesLetter Bombs", הם ממשיכים להתעסק במערכת היחסים שלהם. הפעם, כמובן, מכיוון שמח יותר. ביחד הם עושים פופ קליל וקליט, כאשר האזרד תופסת את קדמת הבמה עם קול פופ מושלם. ברמת ההפקה, הם שמים דגש על שימוש מעניין בכלי הקשה, שמניעים את האלבום כולו וגורמים לו להשמע כמו יצירה אחת שלמה וקוהרנטית. לא מדובר ביצירת מופת, אבל זה אלבום פופ נהדר ומהנה.

 

 

האנטלרס
האנטלרס | צילום: יחצ

3. ב-2009 האנטלרס הוציאו אלבום את "Hospice", אלבום מרסק ויפהפה שטיפל בסוגית המוות בטרם עת בצורה הכי חשופה וכואבת שיכולה להיות. היה ברור שהאנטלרס לא יכולים, ובוודאי לא ינסו, להוציא עוד יצירת קונספט כזו. ואכן, הם חוזרים עם סאונד מאוד שונה, קצת אלקטרוני, פחות עמוס, אבל עדיין מאוד יפה. "Burst Apart" הוא האלבום החדש שלהם, שיצא במאי, והקטע הראשון שהם הוציאו מתוכו נקרא "Parentheses". הקטע עצמו טוב מאוד, אבל הקול של פיטר סילברמן, הסולן והאיש שהקים את הפרוייקט, קצת צורם. סילברמן משתמש כאן בצד הגבוה ביותר של המנעד שלו, שהוא לא הצד החזק שלו. כשהוא עשה את זה ב-"Hospice", הזיופים הקלים והשבירות הסתדרו מאוד עם הנושא של האלבום, ואפילו תרמו לו, אבל כאן זה כבר בעייתי. אם הוא נשמע כך לכל אורך האלבום, אז יתכן שהוא יהיה קצת קשה לשמיעה.

4. בפינת Odd Future השבועית וההכרחית - טיילר, דה קריאייטר ערך כל מיני קטעים של לייקי לי כדי ליצור קליפ לרמיקס שהוא עשה לה ל-"I Follow Rivers". מהכיוון השני, ג'יימס פאנטס עושה רמיקס (לא מדהים) ל-"Seven", מתוך אלבום הבכורה של טיילר. האלבום השני שלו, "Goblin", הולך להתפוצץ במאי. למישהו יש עדיין ספק שהילד הזה הולך להיות ענק?