רוקסט יגיעו להופעה בישראל

צמד הפופ-רוק השוודי המיתולוגי יגיע ב-22 באוקטובר להופעה ראשונה בארץ, שתתקיים בגני התערוכה בת"א

רוקסט
רוקסט | צילום: יחצ

צמד הפופ-רוק השוודי רוקסט, שפרץ לתודעה הבינלאומית בסוף שנות השמונים, יגיעו ב-22 באוקטובר להופעה ראשונה בישראל, שתתקיים בגני התערוכה בת"א. ההופעה היא חלק מסיבוב של חברת "לייב ניישן", שכולל 112 הופעות שיתקיימו במהלך שנת 2011, ב-30 מדינות.

 

הצמד, הגיטריסט והכותב פר גסלה והזמרת-פסנתרנית מרי פרדריקסון, החלו לפעול באמצע האייטיז, זכה להצלחה בינלאומית רחבת היקף במהלך שנות התשעים והשעה את פעילותו בתחילת שנות ה-2000 עקב מחלתה של פרדריקסון. ב-2009 הכריזה הלהקה על איחוד לאחר שמונה שנות שתיקה, והשנה הם הוציאו את אלבומם השמיני, "Charm School".

 

מפיק ההופעה, שוקי וייס, מספר: "חברי מארק ליברברג ושותפנו בחברת Live Nation הסבו את תשומת ליבנו לחזרתם לפעילות ולהצלחה המטאורית של סיבוב ההופעות הנוכחי, וכולנו הסכמנו שאכן זה הזמן להביא את הלהקה האהובה הזאת לישראל.  לפני מספר חודשים טסתי לצפות בהופעה של רוקסט באירופה, ומה שראיתי הוא שהזמן רק מיטיב עם הלהקה והיא ממשיכה לגדול ולהשתבח עם השנים, התקשורת שלהם עם הקהל בהופעה נדירה, הסולנים והנגנים מעולים, ובאופן כללי מופע חי מהטובים והמהנים שיש. היו לי תהיות לגבי יכולותיה הווקאליות והפיזיות של הסולנית, מארי פרדיקסון, אחרי מאבקה הנחוש במחלת הסרטן, ולשמחתי זכיתי לראות אותה כובשת את הבמה בשלה וחזקה מתמיד. ביחד עם בן זוגה ללהקה, פר גסלה, הם מצליחים לכבוש את אירופה ובצדק".

 

 מחירי הכרטיסים יעמדו על 295 שקלים לנרשמים למכירה המוקדמת באתרי האינטרנט של שוקי וייס או חברת Eventim, ו-370 שקלים בקופות ביום ההופעה.