סופית: בוב דילן יופיע בישראל

הזמר יגיע להופעה אחת בארץ, שתתקיים באיצטדיון רמת גן ב-20 ביוני, כך הודיעו היום מפיקי ההופעה

בוב דילן
בוב דילן | צילום: GettyImages/אימג'בנק

בוב דילן עתיד להגיע להופעה אחת בישראל שתיערך ב-20 ביוני, לאחר שהסכם על כך נחתם הבוקר בין מנהליו לאמרגן מרסל אברהם. על ההפקה בישראל אחראי המפיק גד אורון.

 

מועד תחילת מכירת הכרטיסים, שתתבצע על ידי משרדי "לאן" יפורסם בקרוב, ופורמט הישיבה ידמה לסידור הישיבה בהופעותיהם של ליאונרד כהן ואלטון ג'ון, נמסר מהפקת המופע.

 

דילן כבר הופיע בעבר בישראל, ב1987 וב-1993, ובשנה שעברה אמור היה להגיע להופעה בפארק הירקון, שבוטלה מספר שבועות לפני התאריך המיועד בשל תכתיבי משטרת ישראל.

 

דילן, מגדולי המוזיקאים ב-40 השנים האחרונות, נולד וגדל במינסוטה, ב-1962 הוציא את אלבומו הראשון, שכלל בעיקר גרסאות כיסוי לשירי פולק ובלוז מוכרים, לאחר שעבר לניו יורק והשתלב בסצנת הפולק שפעלה אז בעיר, בהשראת אליל הנעורים שלו, הזמר וודי גאתרי. הוא פרץ לתודעה עם יציאת אלבומו השני "The Freewheelin' Bob Dylan", וכפעיל בתנועה לזכויות האזרח וכותב שירי מחאה בולט, הפך בשנות הששים לאחד הסמלים של תרבות הנגד וזכה לכינוי "קולו של דור שלם", אם כי בהמשך דרכו מאס בתדמית זו והתנער ממנה.

 

דילן הוציא במהלך חמשת עשורי פעילותו עשרות אלבומים, רבים מהם נחשבו לאבני דרך בתולדות הפופ. בשנות -70 וה-80 ותחילת הניינטיז זכו רוב אלבומיו לביקורות צוננות, אבל בשנים האחרונות הוא זוכה בתחיה מחודשת, עם רצף  אלבומים עטורי תשבוחות (האחרון שבהם הוא "Together Through Life" מ-2009), הסרט ""אני לא שם" מ-2007 המתבסס על דמותו, אוטוביוגרפיה ותערוכות ציורים שלו, וסיבובי הופעות מרובי צופים.

 

(פרסום ראשון: 13:55. עדכון אחרון: 14:46)