הסקסופוניסט קני ג'י יופיע בישראל

מוזיקאי הג'אז האמריקני זוכה הגראמי יופיע ב-10 באפריל בהיכל התרבות תל אביב

קני ג'י
קני ג'י | צילום: יחצ

הסקסופוניסט האמריקני זוכה הגראמי קנת' גורליק, הידוע בשם הבמה קני ג'י, יגיע להופעה אחת בישראל, שתתקיים ב-10 באפריל בהיכל התרבות בתל אביב , בליווי חמישה נגנים.

 

גורליק הוציא עד כה 23 אלבומים שנמכרו בעשרות מליוני עותקים, והוא משלב ביצירותיו אלמנטים של R&B, ג'אז, פופ ומוזיקה לטינית. הוא זכה ב-1994 בפרס הגראמי על היצירה "Forever in Love". ההופעה בישראל היא חלק מסיבוב הופעות לקידום אלבומו האחרון "Heart and Soul", שמאגד יצירות ברוח קלאסיקות B&R שהוא גדל עליהן.

 

הקריירה של גורליק כמוזיקאי החלה כאשר קיבל עבודה כסקסופוניסט סולו ב-Barry White's Love Unlimited Orchestra ב-1973, לאחר שבארי וייט התרשם מכשרונו.  ב-1982 הוא חתם על חוזה עם חברת אריסטה רקורדס, לאחר שנשיא הלייבל קלייב דייוויס האזין לביצוע שלו לשיר "Dancing Queen" של להקת אבבא. הוא הוציא לאור אלבומי סולו רבים ושיתף פעולה עם מגוון אמנים כגון אנדראה בוצ'לי, ויטני יוסטון, פיבו ברייסון, טוני ברקסטון, נטלי קול, סטיב מילר, דאדלי מור, מייקל בולטון, סלין דיון ואריתה פרנקלין. הפריצה שלו אירעה ב-1986, לאחר צאת אלבומו הרביעי, Duotones. הכלי העיקרי שבו הוא מנגן הוא סקסופון סופרן, אך הוא מנגן גם על סקסופון אלט וטנור כמו גם על חליל צד.