חוגגים אהבה: מתנות מיוחדות לולנטיינ'ס

לקראת יום האהבה הבינלאומי, אספנו עבורכם שלל רעיונות לפינוק בן/בת הזוג. ממפל שוקולד ביתי וערכת יין אדומה ועד ספר בישול ומארזי שוקולד מושחתים

בונבונירות לולנטיינ'ס - טיב טעם
בונבונירות לולנטיינ'ס טיב טעם | צילום: דרור כץ

אהרוני פותח שולחן 2 | ספר בישול

מה: השף ישראל אהרוני מגיש מבחר מיוחד מאוסף המתכונים שהופיעו בעשר שנים האחרונות במדורו "פותח שולחן" בעיתון "ידיעות אחרונות". "רוב המתכונים הם פשוטים, זמינים וישימים לגמרי, חלקם מורכבים יותר, אבל תמיד הבאתי בחשבון שהמתכונים מיועדים למבשל הביתי, זה שאוהב את עבודת הבישול ומוצא בה הנאה גדולה" אומר אהרוני.

כמה ואיפה: 128 ש"ח, להשיג ברשת צומת ספרים.

מתנות רומנטיות | IDdesign

מה: הרשת לריהוט ועיצוב הבית מציגה מבחר מתנות רומנטיות לקראת חג הולנטיין. ברשת תוכלו למצוא מתנות מרגשות, מקוריות וחדשניות.

כמה ואיפה: כרית עם כיתוב HUG ME במחיר 149 ש"ח, ספל קפה עם איורי לבבות בתוך קופסת פח מיוחדת במחיר 59 ש"ח, מאגים עם משפטי אהבה של המעצב ג'יימי אוליבר (השף הערום) כגון Little sweet heart במחיר 59 ש"ח ועוד שלל מתנות מפנקות. להשיג בסניפי IDdesign.

עינוגי שוקולד לולנטיינ'ס | זר מתוק

מה וכמה: זר מתוק הכולל תחתון סקסי, סוכריית ושוקולדים בצורת לב ב-88 ש"ח, זר סוכריות גומי בצורת לב עם סוכריות בכלי ב-75 ש"ח, אדנית מלאה בסוכריות גומי בצורת לב ב-169 ש"ח, לבבות ארוזים בבקבוקים ב-95 ש"ח, כלי מלא בסוכריות גומי בצורת נשיקות ב-105 ש"ח, שלישיית בקבוקים מזכוכית עם שוקולדים וסוכריות סודה בצורת לבבות ובוקסר לאישה ב- 115 ש"ח וחבילות פינוק לגוף ולנפש בשלל מחירים.

איפה: זר מתוק.

חגיגה אלכוהולית בורוד ואדום

מה: טעם חדש לליקר מבית מרי בריזרד,משקה על בסיס וודקה המיוצר מתזקיק של פרי האבטיח מלא בעסיסיות וטבעיות של הפרי.

כמה ואיפה: ברשת חנויות "דרך היין" ובחנויות היין ב- 79.90 ש"ח.

וגם: יין רקנאטי רוזה 2010 - יין פירותי מרענן אשר נעשה מענבי ברברה ומרלו מכרם מנרה שבגליל העליון, היין שופע ארומה בגוני תות שדה טרי, הדרים, בשמת פרחים ואפרסקים לבנים.

משקל דיגיטלי מעוצב

מה: סדרת משקלים דיגיטליים מעוצבים למטבח המציגים מראה דק ומודרני במיוחד, בזכות שילוב משטחי זכוכית צבעוניים ססגוניים ואמנותיים.המשקלים מצוידים במיטב הפונקציות המתבקשות, כולל שעון וטיימר, תאורה פנימית, פונקציה לאיפוס והוספת משקל תוך כדי עבודה. סדרת המשקלים הדיגיטליים החדשה מגיעה עם 5 שנות אחריות מטעם היצרן.

כמה ואיפה: רשת The Cook Store ב- 199 ש"ח.

טראפלס ושמן מסאג' | מקס ברנר

מה: רשת מקס ברנר משיקים מארז ולנטיין מיוחד בצבע ורוד עם לבבות, הכולל טראפלס שוקולד יוקרתי (לבחירה שוקולד לבן/שוקולד מריר/שוקולד עם תבלינים) ושמן מסאז' בניחוח וניל שהושק במיוחד לולנטיין.

כמה ואיפה: להשיג בסניפי השוקולד בר של מקס ברנר בלבד (החל מתאריך 1/2/11 ועד גמר המלאי).

ערכת יין מקצועית

מה: ערכת יין מקצועית ומעוצבת הכוללת את כל אביזרי היין הדרושים לפתיחה מוצלחת של כל בקבוק יין - פותחן רביט לוורמודל, משפך+פקק, פקק שמפניה, מד טמפרטורה, חותך קפסולה, מסיר שעווה וספירלה נוספת. הערכה מגיעה בצבע אדום מטאלי של חברת מטרוקן ומיובאת ע"י חברת "יש מיין".

כמה ואיפה: מחיר לצרכן 299 ש"ח, מחיר מבצע לרגל ההשקה 199 ש"ח. ניתן לרכוש באתר החברה

מפל שוקולד ביתי

מה: מפל שוקולד ביתי, רעיון מקורי למתנה מתוקה - ליום האהבה, יום המשפחה, ימי הולדת וגם כשרוצים להפתיע מישהו קרוב. המפל  הופך כל אירוע בבית או במשרד, לחגיגה ססגונית וטעימה, עם ניחוחות משכרים של שוקולד. ניתן להחליט איזה שוקולד ממיסים, לערבב טעמים וכל מה שנשאר זה לטבול פירות, עוגיות, אגוזים, מרשמלו וכמובן תותים.

כמה ואיפה: ניתן להשיג ברשת ג'נטלמן במחיר 479 ש"ח.

משקאות גזוז אדומים

מה וכמה: SodaStream יוצאת במבצע אדום במיוחד ומזמינה אתכם ליהנות מגזוז בשלושה טעמים אדומים וחושניים במיוחד. קונים מכשיר SodaStream ג'נסיס אדום במחיר 299 ₪ ומקבלים את שלושת טעמי הסירופים המיוחדים - דובדבן, פטל ופירות יער, מתנה.  

איפה: תוקף המבצע 28.2.2011-1.2.2011. ניתן להשיג במוקד ההזמנות 1-800-300-250.

מלכה לב אדום

מה: לרגל ולנטיינ'ס רולדין משיקה עוגת מלכה לב אדום - עוגת גבינה אפויה בשילוב תותים טריים ושמנת בצורת לב לצד עוגת לב פצצת שוקולד. העוגות הינן זוגיות עשירות ומפתות עם אפשרות לקבל אותן במארז מהודר וחגיגי.

כמה ואיפה: עוגת גבינה ותותים במחיר 39 ש"ח. עוגת פצצת שוקולד במחיר 49 ש"ח. ניתן להשיג בכל סניפי הרשת

שמפניה מבעבעת באהבה

מה וכמה: בית השמפניה בילקאר סלמון, שנוסד מסיפור אהבתם של ניקולא סלמון ושל אליזבת בילקאר משיק בקבוקים מיוחדים המיועדים לזוג אוהבים 375 מ"ל - ברוט רזרב (ענבי פינו נואר, שרדונה ופינו מונייה) במחיר 226 ש"ח וברוט רוזה (בעלת ארומה מעודנת של פירות אדומים) במחיר  354 ש"ח.

איפה: ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות ובמסעדות ברחבי הארץ.

אדום במטבח | נאופלם

מה: מותג "נאופלם" מציע סדרה הכוללת 8 סירים לכריים חשמליות (אינדוקציה) בגוון אדום, לבישול מהיר, חסכוני ובריאותי בזכות בסיס המתכת של הסיר, המבטיח פיזור אחיד של החום בתבשיל. הסירים מגיעים בגדלים שונים:  סירים בקוטר 20, 24, 28, ו-30 ס"מ, קלחת בקוטר 14 ס"מ וסירי סוטאז' בקוטר 24, 28 ו-32 ס"מ.

כמה ואיפה: בין 249-499 ש"ח. ניתן להשיג בחנות בנחלת בנימין 113 בתל אביב ובחנויות כלי הבית הנבחרות.

בונבוניירות שוקולד | טיב טעם

מה: רשת טיב טעם מציעה מגוון רחב של בונבוניירות שוקולד איכותיות באריזות מהודרות עם פרלינים בצורת לבבות.בין הבונבוניירות המוצעות - בונבוניירת פרלינים בצורת לבבות ממשוקולד בלגי ממולאות בקרם אגוזים. האריזות העשירות מלבניות או מרובעות בצבע זהב מעוטר בריקועי פרחים או באדום עז עם סרט מוזהב לקישוט.

כמה ואיפה: מחיר המחל מ-19.99 ש"ח. להשיג ברשת טיב טעם. 

פסטה בצורת לבבות

מה: רשת המסעדות "לאבורטוריו די פסטה" מציעה לכבוד הוולנטיינז חוויה רומנטית של פסטה בצורת לבבות - ארוחה זוגית או מארז להכנת פסטה בבית. הארוחה זוגית הכוללת שתי מנות פסטה טרייה ואיכותית, קינוח לבחירה ויינות מבעבעים להשלמת החגיגה (85 ש"ח).לזוגות שיעדיפו לבלות ערב אינטימי בבית יוכלו לרכוש מארז אהבה הכולל פסטה לבבות לבישול, רוטב לבחירה ובקבוק קאווה זוגי (65 ש"ח).

קברנה סוביניון רזרב 2008

מה: יקב טוליפ, בוטיק משפחתי, משיק יין קברנה סוביניון רזרב 2008 שיימכר ביקב עם תליון לב אותו הכינו בעבודת יד חברי כפר תקווה. מדובר על יין עוצמתי ואלגנטי בעל צבע בורדו עמוק, עם ארומות בולטות של פירות שחורים ותבלינים ורמיזה של עץ קלוי.

כמה ואיפה: ניתן להשיג באתר החברה, ביקב ובחנויות היין.

מארזי אלכוהול

מה: לרגל הולנטיין חברת 'אקרמן' משיקה עיצוב חדש למותגים: DRAMBUIE ו- Dewar's במארזי שי חגיגיים. מארז השי של המותג DRAMBUIE כולל בקבוק של המשקה הקלאסי עם עיצוב חדש לליקר שהפך לסמל עם השנים בתוספת שתי כוסות צ'ייסר. מארז השי של המותג  Dewar's בבקבוק ולוגו חדשים בתוספת שתי כוסות ויסקי.

כמה ואיפה: דיואר'ס ווייט לייבל 110 ש"ח. דרמבוי 250 ש"ח. להשיג בחנויות היין המובחרות.

 

חוגגים אהבה: ספיישל מתכונים לולנטיינ'ס >>