קשת במו"מ עם אריק איינשטיין על הופעה בספיישל חגיגי עבורו

האם הזמר אשר גזר על עצמו שתיקה תקשורתית בת שנים עומד להיענות לבקשת הזכיינית ולהופיע בתוכנית מיוחדת אודותיו?

האם אריק איינשטיין, שהפך לאייקון בעודו בחייו, עומד לחזור לשיתוף פעולה עם התקשורת? ל-nana10 נודע כי בימים אלו עובדת הזכיינית קשת על תוכנית מיוחדת אודות הזמר, כאשר ההפתעה הגדולה שמכינים קברניטיה קשורה בהופעת אורח של הזמר בכבודו ובעצמו. על פי גורם בקשת, התוכנית מועלית לכבוד חגיגות ה-70 של איינשטיין, זאת למרות שיום הולדתו כבר חלף, ובימים אלה נמצאת הזכיינים במו"מ בו מעורבים מספר לא מבוטל של דולרים, במטרה לרתום את איינשטיין עצמו לפרויקט.

כזכור, הפעם האחרונה שאיינשטיין שיתף פעולה עם גוף תקשורתי היתה באופן פאסיבי, בשנת 2008, באמצעות קמפיין של חברת אורנג', אשר הצדיע לשישים שנות מוזיקה ישראלית. איינשטיין תרם לקמפיין את השיר "אני ואתה נשנה את העולם", אשר התהדר אז "בפעם הראשונה שאיינשטיין משתתף בקמפיין טלוויזיה, ובפרסומות תשתמש החברה בטכנולגיה חדישה, השותלת במסך דמויות מן ההווה ומשלבת אותן עם דמויות מן העבר".

בשנים האחרונות העדיף איינשטיין (70) שלא להופיע בפומבי. גם כשהוציא חומרים חדשים, לא זכה הקהל להופעות על במה או בתקשורת. בתחילת 2006 הוא הוציא את אלבומו "רגעים" אותו הפיק המוזיקאי פיטר רוט. באותה השנה יצא הספר "זו אותה האהבה" בעריכתו של עלי מוהר ז"ל שהתבסס על זיכרונות של איינשטיין ועל שיחות בין איינשטיין למוהר. מאוחר יותר הוא הוציא יחד עם המוזיקאי גיא בוקאטי את האלבום "כל הטוב שבעולם". במסגרת חגיגות ה-60 למדינה כיכב איינשטיין, ככל הנראה בניגוד לרצונו, בקמפיין עממי שקרא להעניק לו את פרס ישראל.

מקשת נמסר בתגובה: "איננו נוהגים לתת פרטים אודות תכניות עתידיות".