שווה זהב: הכפפה המנצנצת של ג'קסון נמכרה במאות אלפי דולרים

אנשי עסקים מהונג קונג קנו את הכפפה ב-420,000 דולרים במסגרת מכירת ענק של אביזרי מוזיקאים שנערכה בניו יורק. בין השאר נמכר גם הג'קט שלבש מלך הפופ בסבב הופעותיו לפני 20 שנה

(28 שניות)

אחד הסמלים המסחריים של מלך הפופ המנוח מייקל ג'קסון נמכר הלילה (ראשון) בארצות הברית. מדובר בכפפה הלבנה הנוצצת שלבש הזמר בידו השמאלית. היא נמכרה בניו יורק בלא פחות מ-420,000 דולרים, כולל מסים ועמלות.

הקונים המאושרים הם בעליו של בית מלון במקאו שבהונג-קונג - מקום המכונה "הלאס וגאס של המזרח הרחוק". הכפפה תוצג במלון לטובת המעריצים הרבים מאסיה.

המזכרת היקרה מהקריירה הארוכה של מייקל ג'קסון הייתה רק חלק ממכירה פומבית ענקית של מאות פריטים של מוסיקאים ידועים, שהתקיימה במתחם ה"הארד רוק-קפה" בכיכר הטיימס בעיר ניו יורק. בין היתר נמכרו שלל אביזרים שונים של הביטלס ודיויד בואי.

בנוסף לכפפה נמכר גם ג'קט שלבש מלך הפופ בסיבוב הופעות שערך בשנת 1989, בסכום של כ-220,000 דולרים. סך מכירות אלבומיו של ג'קסון מוערך עד כה בכ-750 מיליון עותקים ברחבי העולם, דבר שהופך אותו לאחד האמנים המצליחים ביותר מבחינה מסחרית בהיסטוריה של המוסיקה. ג'קסון נפטר בשלהי חודש יוני 2009 בבית החולים של אוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס, כחודשיים לפני שמלאו לו 51, לאחר שלקה בדום לב.