האזינו לסינגל החדש של ריהאנה

לאחר ספירה לאחור באתר הרשמי שלה, הזמרת שיחררה בבכורה עולמית את הסינגל "Russian Roulette" מתוך האלבום הרביעי שלה שעתיד לצאת ב-23 בנובמבר

הערב (שלישי) הושק בבכורה עולמית "Russian Roulette" השיר החדש של ריהאנה, שעלה באתר האינטרנט הרשמי שלה בתום ספירה לאחור שנמשכה מספר ימים. השקת הסינגל, הראשון מתוך אלבומה הרביעי שעתיד לצאת ב-23 בנובמבר, מלווה בשידור סימולטני בתחנות רדיו ברחבי העולם בדיוק בשעה 11:23 על פי שעון ניו יורק, מה שמרכיב את תאריך יציאת האלבום, ששמו טרם ידוע.

אלבומה השלישי של ריהאנה, "Good Girl Gone Bad", שראה אור בשנת 2007, נמכר בלמעלה משבעה מליון עותקים ברחבי העולם. הסינגל הראשון מתוכו, "Umbrella" , שהוקלט בשיתוף עם הראפר ג'יי זי, הגיע למקום הראשון במצעדי מוזיקה רבים ברחבי העולם ואף זכה בפרס הגראמי.

"לא הולכת לדפוק חשבון"

הזמר Ne-Yo, שהשתתף בהפקת האלבום סיפר לאתר MTV שכדאי למעריצים להתכונן היטב לרגל האלבום החדש. "שמעתי חלק גדול מהאלבום, תתכוננו היטב, זה כל מה שאני הולך להגיד לעולם - תתכוננו".

עוד סיפר הזמר, שעבד עם ריהאנה של שני אלבומיה הקודמים, שהוא חתום על כתיבת חלק מהשירים באלבום המתקרב, אך נשאר מעורפל כשנשאל על הכיוון המוזיקלי אליו משכה ריהאנה. "הדבר היחיד שאני יכול לומר הוא שלריהאנה יש מה לומר והיא תגיד את זה", הוא הסביר, "היא לא הולכת לדפוק חשבון לאף אחד".

העבודה על האלבום החדש התעכבה במשך מספר חודשים בעקבות פסק הזמן שלקחה ריהאנה לאחר שהותקפה בחודש פברואר האחרון, זמן קצר לפני טקס פרסי הגראמי, על ידי בן זוגה דאז, הזמר כריס בראון.