התחזית: להיט חתונות

כשהוא לא מקסים אתכם כיותם בל או משחיז את עטו בטקסטים קומיים ירון ברובינסקי מתאמן בלהיות רגב הוד הבא. בשביל הכיף

ירון ברובינסקי נוהג לפקוד את הסלון הביתי שלכם בחודשים האחרונים, בתור החזאי התורן בתכנית "היום שהיה" עם גיא זהר בערוץ 10. רק ששם הוא מציג את עצמו כ"יותם בל", ומדובר פחות בתחזית קונבנציונלית על מזג האוויר ויותר בפלטפורמה סאטירית שמצאה את מקומה במגזין לילי. ה התחליך האטרקטיבי החדש לדני דויטש הוציא בימים אלה סינגל ראשון בשם "מלך ליום אחד", באווירה ים תיכונית שמכוונת לתקופת החתונות העכשווית.

עוד שיר חופות? קלעתם בול. ברובינסקי אפילו לא יתנצל על זה. "אין לי שום כוונה להיות זמר או להקים להקה משלי, ללכת לחזר חזרות פעמיים בשבוע ולעשות חזרות" מספר ברובינסקי, "השיר הזה התחיל כקטע, ועם הזמן ראינו שאפשר לעשות מזה הפקה יפה. זה שיר חתונות קלאסי, ללא ספק".

יחד עם ברובינסקי (32), ישנו משתתף נוסף בפרויקט ושמו עמיאל שפירא, והשניים קוראים לעצמם "עמי וסמי". "פשוט שיהיה לנו שם. שלא יחשבו שזה עוד קטע של 'השרוף' או משהו כזה" מסביר ירון. במקביל לקריירה המוסיקלית המתגבשת, ברובינסקי משמש כשחקן ("האלופה" בקטנה, "קוויקי" בערוץ ביפ ועוד) וגם כתב את סדרת האנימציה "שורדים עם כוכבים" כאן ב-nana10, שיצאה השבוע לעונה שנייה תחת הכותרת "דה איזראלי דליגיישן".

לפינת התחזית שלך אצל גיא זהר יש נגיעה בהומור מתחכם, ונדמה שכאן הלכת על המכנה המשותף הנמוך ביותר.

"ברגע שהתחלנו לעבוד על זה, הבנו שזאת לא דחקה ושאפשר לעשות כאן הפקה יפה. בעברי הייתי מנהל הפקה של להקת 'מיומנה' במשך שנתיים, נשארתי איתם בקשר טוב ודיברתי עם חלקם על השיר. מהר מאוד מצאנו את עצמנו באולפן".

לאן אתה רוצה להגיע עם הסינגל הזה?
"אני רוצה שהוא יושמע ושאני אהיה גאה מעצמי כי בסך הכל יצא שמח. אני יודע שיש אנשים שמייצרים להיטים וזו העבודה שלהם. זאת לא העבודה שלי וזה אמנם רק לצורך כיף, אבל אני אשמח להוציא עוד סינגל מתישהו. אני אמנם לא זמר אבל אני יודע איך לשיר".

אתה לא חושש ששיר שאין בו ייחוד, גם בפן ההומוריסיטי, ייזכר לך שלא לטובה?
"זאת שאלה טובה. אתה בעצם אומר לי לקחת את עצמי ברצינות. אבל אני לא. הקטעים של יותם בל באמת הולכים לכיוון אינטליגנטי ואיכותי כביכול, אבל אני לא עוסק במיתוגים שאתה מדבר עליהם. אני לא יודע מה תהיה הקריירה שלי. אני יוצר ושחקן ונהנה מזה בטירוף. אם השיר הזה יוציא אותי דביל לרגע, אז סבבה. אני אתקן את זה. אדם מורכב מסך הדברים שהוא עושה. אני לא מתבאס שהשיר הזה הוא לא שיא האיכות".