נעלולי פרא

קניה ווסט הולך לקראת שיתוף פעולה יצירתי עם בית האופנה "לואי ויטון". עם חוש הסטייל שלו, קשה לומר שזה מפתיע

בשנים האחרונות ידוע כי מוסיקה שחורה וסטיילינג נשזרים תמידית זה בזה, במיוחד בגזרה האמריקאית בה לכל ראפר שמכבד את עצמו יש חברת אופנה או לפחות ליין צנוע. קניה ווסט, הזמר, היוצר ואיש הסקנדלים, עומד לשתף פעולה עם בית האופנה המיתולוגי "לואי ויטון" על ליין נעליים חדש, שייצא לשוק מאוחר יותר השנה.

ווסט נצפה בשבוע שעבר בשורה הראשונה בתצוגה של ויטון שהתקיימה בפריז ואישר כי הוא אכן יעבוד איתם על עיצו בקו רחב של נעלי גברים.

כשהוא לבוש מכף רגל ועד ראש בבגדים מהליין הפרטי שלו אמר בפריז: "אני כאן בשביל לואי. גדלתי עם הלוק של לואי, אתם יודעים. אני ממש אוהב ומחובר לסגנון".

כאושייה אופנתית לא פחות ממוסיקלית, ווסט גם מודה ומתוודה כי הוא מבשל במוחו רעיונות שונים גם לעיצוב קולקציות בגדי נשים. הוא גם הודה לאחרונה כי חוש הסטיילשלו מושפע רבות מקרלטון בנקס, הדמות המלוקקת מסדרת הניינטיז הטלוויזיונית של וויל סמית', "הנסיך המדליק מבל אייר".

פארל וויליאמס, ראפר ויוצר מוכר בזכות עצמו, שהגיע ביחד עם ווסט לתצוגה של "ויטון", הביע גם הוא את אהבתו לבית האופנה המפורסם: "יש בו המון סטייל ואלגנטיות, בנאדם. ואני מת על כל האקססוריז. אני לחלוטין בחור של אקססוריז".