הנני כאן

ג'יי זי נתן את דעתו על דברי הבל שהנפיק נואל גאלאגר מאואזיס בקשר למקומו של ההיפ הופ בפסטיבל גלסטונברי בבריטניה, כשהופיע עם תשובה הולמת

מנהיג להקת אואזיס, נואל גאלאגר יצא בהצהרה בוטה ולא מפרגנת (כהרגלו) כשאמר לאחרונה בראיון כי "מוסיקת היפ הופ לא מתאימה לפסטיבל גלסטונברי". הראפר ג'יי זי, שהוזמן להופיע בפסטיבל השנה, לא נשאר חייב והחליט לעשות מעשה חתרני קמעה כתשובה מוחצת להערותיו של גאלאגר.

ג'יי זי הופיע אתמול (א') בערב, עם גרסה אקוסטית משלו לאחד מלהיטיהם הגדולים של להקת אואזיס, "Wonderwall", כשהגיגיו האחרונים של גאלגאר מושמעים ברקע. כך הפך ג'יי זי את גאלאגר ללעג ולקלס לפני שהמשיך למופע הפרטי שלו, שכלל את מיטב להיטיו מתחילת הקריירה ועד היום.

"חשבתי שלא רוצים היפ הופ בגלסטונברי", אמר בעוקצנות ג'יי זי לקהל השואג באמצע ההופעה. כך הוכיח, למעשה שלמוסיקה שלו יש מקום בפסטיבל והוציא את גאלאגר כבריטי מנופח ויהיר.

מארגן הפסטיסל, מייקל אוונס: "זה היה ניצחון אמיתי להיפ הופ שהגיע מניו יורק עד לגלסטונברי". עוד אמר אוונס לרשת ה-BBC, כי "כל ההספדים המוקדמים בהקשר למכירות הכרטיסים למופע של ג'יי זי התגלו כמופרכים, ומכרנו את כל הכרטיסים עוד ביום חמישי".

להצצה בג'יי זי עושה אואזיס- לחצו כאן