חזקה ברטרו

מתכננים לראות את סיבוב ההופעות של מדונה בחו"ל? למה שלא תצטיידו בתוכנייה. רשימת השירים מהמופע החדש של מדונה דלפה לרשת. ההפתעה: כמעט ואין שירים מאלבומי שנות ה - 90'

רשימת השירים בסיבוב ההופעות החדש של מדונה , “The Sticky & Sweet Tour”, דלפה לרשת האינטרנט. חוץ משירי האלבום החדש, מדונה תחזור שני עשורים אחורנית ותבצע להיטים גדולים מהאייטיז, שוודאי כבר הספיקה לשכוח חלק ממילותיהם. בנוסף, אמורה המדונה לבצע מספר גדול של שירים שלא נחשבו ללהיטים גדולים בזמנו. מה שנקרא בשפת מוכרי הדיסקים: אלבום טראקס.

סיבוב ההופעות ייצא לדרך באוגוסט הקרוב, ונכון לעכשיו טרם פורסם האם מדונה תעצור בארץ הקבלה. עם זאת, ידוע כי שלושה מפיקים ישראלים מנהלים משא ומתן עם קברניטי הזמרת במטרה להביאה ארצה.

מאפיין בולט ברשימת השירים המתוכננים לביצוע בסיבוב ההופעות הוא חוסר כמעט מוחלט בשירים משנות ה-90. חוץ משני קטעים, הרוב המוחלט של שיריה הישנים מגיע מתקופת החותלות והפאנק-שיק שלה. זאת ועוד, מתוך שלושת האלבומים שקדמו לאלבום החדש, “Hard Candy”, תבצע מדונה רק שני שירים: "Hung up" ו- "Music".

למעריציה האדוקים מחכות גם שתי הפתעות: מדונה תבצע את "Who's That Girl", להיט שהגיע בשנת 85' למקום הראשון במצעד, עליו הצהירה הזמרת בכל הזדמנות שזהו אחד הקטעים הפחות אהובים עליה מחומריה הישנים וכי היא לא מתכוונת לבצע אותו לעולם. ההפתעה הנוספת תהיה ביצוע השיר "Holliday" , הלהיט הראשון שלה שהזניק אותה למעמד של כוכבת. כל העיבודים לשירים אמורים להתאפיין בגרוב שחור, באווירת האלבום האחרון ובנוסף לכך גם מעט בסגנון הרטרו-דיסקו מאלבומה הקודם "Conffesions On a Dancefloor".

וזוהי רשימת השירים שתבוצע לאורך סיבוב ההופעות המרטיט:

Heartbeat
Candyshop
Open Your Heart
Borderline
Voices/Nothing Really Matters
Miles Away
Dance Tonight
Eeverybody
Vouge
Beat Goes On
La Isla Bonita
Spanish Lessone
You'll See
Who’s That Girl
Dress You Up
Rescue Me
Rain
Devil Wouldn’t Recognize You
She's Not Me
4Minuets
Hung Up
Music
Holliday
Give It 2 Me