על קו הזינוק

והפעם במדור שמביא לכם הצצה והאזנה ראשונה: קבלו את Visiting Hours עושים פולק, אביהו לנדבר בין האלקטרו והFאנק ויאיר שריקי בהיפ הופ להמונים

Visiting Hours

כדאי שתדעו: שלי מהרי ונדב זילברשטיין פעילים תחת השם Visiting Hours כבר כמה וכמה שנים, והם אף הספיקו להוציא דמו אחד ואי.פי. עטור שבחים בשם Sara's April. חוץ מזה הם עובדים יחד על אלבום באורך מלא ועוסקים גם בפרוייקטים מוסיקליים אחרים (נדב הוציא אלבום סולו).

בדרך למעלה או למטה: הפולק העדין והמינימליסטי של הצמד הרבה יותר מורכב ממה שהוא נשמע בהאזנה ראשונה, ואחרי האזנה שנייה ושלישית אתם כבר עלולים להתמכר לקול המהפנט של שלי ולהפקה המדוייקת של נדב. יאללה,שיוציאו את האלבום כבר.

Visiting Hours - Jane

אביהו לנדבר

כדאי שתדעו: כמו אמסטפ שהיו כאן בשבוע שעבר, לנדבר עובד על אלבום הבכורה שלו עם המפיק יונתן דגן, חבר להקת J-Viewz. לנדבר גם משחק בתאטרון (מחזות זמר, פרינג'), אבל נראה שעיקר ההשקעה שלו היא באלבום עליו הוא עובד כבר מעל לשנתיים וחצי.

בדרך למעלה או למטה: החיבור בין ההפקה, הנוטה לאלקטרו לבין ה-Fאנק אליו מכוון לנדבר נשמע טוב בסינגל הזה, שמבליט גם את הקול הטוב של לנדבר. השאלה היא האם האלבום לא יהיה מבוסס על אותו שטיק ואיך זה יעבור בהופעה חיה. הסינגל המושקע הזה בכל אופן בהחלט מעורר ציפייה לשאר החומרים.

אביהו לנדבר - נוסע

CP MC, יאיר שריקי

כדאי שתדעו: CP MC, או יאיר שריקי, הוא מוסיקאי בן 19 המרותק לכיסא גלגלים מאז שנולד. הוא הספיק להתארח בתכנית של דודו טופז, בערוץ הילדים ולהופיע עם מוסיקאים רבים מהסגנון הים-תיכוני (שלומי שבת, אביבה אבידן ועוד). כעת הוא עובד על אלבום היפ הופ חדש עם השפעות מזרחיות. שריקי כתב והפיק את האלבום ועם יציאתו הוא מתכנן גם להקים לייבל ראשון מסוגו שייתמקד בייצוג אמנים בעלי נכויות שונות.

בדרך למעלה או למטה: הסיפור של שריקי מרגש, הוא עצמו עושה רושם של אדם מיוחד, ועוד יותר מכך, המוסיקה שלו מתמודדת בצורה הכי ישירה, כנה ושוב, מרגשת, עם הנכות. הפקת ההיפ-הופ הסולידית עוטפת את כל זה בצורה נוחה יחסית לעיכול, אבל מדובר בהחלט באחד מהדברים היותר מעוררי תקווה שנתקלנו בהם לאחרונה.

יאיר שריקי - המרפאה