פשעים ועבירות קלות

קרולינה מחדשת את "שחרר אותי" מתוך אלבום המחווה לשלום חנוך, J.Views מכסים את Smooth Criminal של מייקל ג'קסון וגם גדי אלטמן ואיתמר רוטשילד בסינגלים

קרולינה// שחרר אותי (3:15)

מתוך התעלול השיווקי שהוא אלבום המחווה ל"חתונה לבנה" של שלום חנוך יוצא כעת סינגל נוסף – "שחרר אותי" בביצוע של קרולינה, קול מוביל ביצירה המקורית של השנים האחרונות (יותר פופולרי – הבנות נחמה, יותר כיף – Funset). קרולינה, לצד ההפקה המוסיקלית של סאבו וקותי, השיקו כאן שיר חדש לגמרי, מעודכן למדי ל-2008, שיכול גם לעבור מצוין עם גיטרות קלאסיות ואקוסטיות, אולי בהופעה הבאה שלה עם הבנות נחמה.

מילים ולחן: שלום חנוך

גדי אלטמן// טחנות רוח (3:58)

גדי אלטמן, הדמות הראשית של "בוטן מתוק בקרקס" מוציא סינגל שני מאלבום הסולו שלו "כיוונים חדשים" (הד ארצי), אחרי ששחרר את שיר הנושא כסינגל בכורה. "טחנות רוח" הוא שיר פופ קלאסי, נטול מאמץ וייחוד מסוים, לא מבקש לפגוע גבוה מדי אבל גם לא מכוון לשם. משהו לכיף נטול עומק או עניין של ממש.

יש כאן גיטרות נעימות, הפקה מוסיקלית ידועה מראש מהצליל הראשון ועד האחרון, ומשפט חוזר נוסח "עלייך אני לא מוותר". גם לפי הסינגל הראשון שלו, נדמה שאלטמן פשוט מכוון לקהל הרחב כדי לקבל חיבוק גדול מהקונצנזוס, ואם אפשר, שזה יהיה דרך תחנה צבאית פופולרית.

מילים ולחן: גדי אלטמן

(3:53) J.Views //Smooth Criminal

J.Views משחררים בימים אלה EP חדש שכולל B-sides שלא יראו אור בשום מקום אחר, כולל האלבום החדש שלהם שבדרך. בין השירים ניתן למצוא רימיקסים מוצלחים ל-Naci en Alamo של יסמין לוי ו-See line Woman של נינה סימון, לצד שיר חדש ומקורי של יונתן דגן מהלהקה.

עדיין בגזרת הקאברים, נעה למברסקי הסולנית עושה גרסת כיסוי מצוינת ל- Smooth Criminal של מייקל ג'קסון. למברסקי מעניקה לשיר איכות אישית שלא הופיעה במקור ומוסיפה לו נדבך חדש של דאגה. הפקת הג'אז הקלילה וההגשה של למברסקי מגיעה כאן לשיאי רגש, עד שאפשר בכלל לשכוח שמדובר בלהיט פופ במקור, שבכלל כיוון לרגליים דרך קו ה-Base Line האלמותי שלו.

מילים ולחן: מייקל ג'קסון/ לאתר הבית של ה-J.Views >>

איתמר רוטשילד// בשנה האחרונה (3:18)

אחרי סינגל הביכורים, "הלילה תדע", איתמר רוטשילד משחרר סינגל נוסף מאלבום הבכורה שלו בהפקה מוסיקלית של נועם ענבר מלהקת "הבילויים". הסינגל הזה מוצלח לטעמי, אם כי פחות קומוניקטיבי מקודמו או מחומרים נוספים שתוכלו לתפוס בדף המייספייס שלו או בהופעות.

השיר הזה שייך לז'אנר חשבונות הנפש שעושים כשהבית ריק והסלון מלא במוסיקה. שימו לב גם לנגיעות הפסנתר של מאיה דוניץ המצוינת. זה לא שיר שיוצא כל יום, בהחלט שונה בנוף הסינגלים האחרונים.

מילים ולחן: איתמר רוטשילד