לפרק להן ת'צורה

יום לאחר שהזדעזענו לשמוע על האיחוד של ניו קידס און דה בלוק, החלטנו לבדוק מי הן עשר הלהקות שלא היינו רוצים לראות שוב ביחד. למה? כי גם לנו יש רגשות

1. Ace of Base

הראיות: 2 אחיות, אח וחבר מגוטנברג שבשבדיה החשוכה והשמרנית. שיאני אירופה ללהיטי מיד-טמפו במחצית הראשונה של הניינטיז.

הנימוקים לעונש: חוץ מריח הגבינה העבשה, הם היו קליטים באורח בלתי נסבל ונדבקו למוחות קורבנותיהם במשך תקופות מסוכנות.

2. Banana Rama

הראיות: שלישיית באבל-גאם בריטית מהאייטיז, עם נגיעה של יומרות גותיות וסטיילינג מזעזע. אחת מהן הפכה למחצית המפחידה יותר של השייקספיר'ז סיסטרז, והתחתנה עם המחצית המפחידה פחות של היוריתמיקס.

הנימוקים לעונש: שחיטה מיתולוגית לעילוי סיקסטיז הולנדי ("ונוס"), תחיבתו של רוברט דה-נירו על לא עוול בכפו לזוועתון אודיו מ-1984, ושיר שאייס אוף בייס ביצעו טוב יותר.

3. 2Unlimited

הראיות: צמד טקנו-פופ, או יותר נכון יורו-טראש, עם מפיקים אנונימיים מאחור וזוג דדיים עצומים מלפנים. הבחור היה מגלח את שמות השירים פלוס לוגו על הראש, כל קליפ מחדש.

הנימוקים לעונש: הומניטאריות בסיסית.

4. Boyz II Men

הראיות: הסנדקים הגדולים של הבלבול בין סול לסתם קיטש. באו מפילדלפיה והפציצו על פארש להיטים יותר דביקים מחשופית בחמאת בוטנים, כולל שיאן המצעדים "Under the Road"

הנימוקים לעונש: נגיד, ה-אשר הזה.

5. ABBA

הראיות: הרביעייה השבדית שרשמה על שמה את המצאת הפופ במהדורתו המודרנית. מיתולוגיה של מלודיות מושלמות, נישואים מפורקים ושמות סקנדינביים נורא מצחיקים.

הנימוקים לעונש: האמת שאין, אבל עד שיש הרכב אחד שלא הצליחו לאחד, למה להרוג את המיתוס האחרון שנשאר עומד?

6. Destiny's Child

הראיות: החייאה מתועשת של פורמט מצליח ("הסופרימז") מהסיקסטיז, שהפכה למכתיבת הטון בשוק האורבן/אר נ' בי של זמנה, והצמיחה את הכוכבת הגדולה של הז'אנר.

הנימוקים לעונש: כי עכשיו השתיים האחרות באמת סתם מפריעות. אנחנו יודעים שכשהן לחוד, רק ביונסה מעניינת.

7. T.A.T.U

הראיות: צמד רוסיות על סף התיכון שפיתחו קריירה עולמית בת פחות משנה, כשהן נצמדות לגימיק לסבי בנחישות ראויה לציון.

הנימוקים לעונש: כי אחת מהן התחתנה עם גבר בגיל 17, אז אנחנו כבר לא קונים את זה. חוץ מזה שהיו להן קולות ממש, אבל ממש מעצבנים.

8. Salt N' Pepa

הראיות: שלישיית הראפ הנשית הבולטת של ימי הז'אנר הראשונים. ניחנו בוולגאריות מבהילה ואורך חיי מדף קצר, כמו גם כישרון לא מבוטל לרפליקות מיתיות.

הנימוקים לעונש: בעיקר כרונולוגיים וקשורים בנשיות בשלה, שמן הסתם הבשילה עוד ב-15 השנים שחלפו מאז הפירוק. או כמו שבאגס באני אומר, יאייקס!

9. Color Me Badd

הראיות: נושאי הדגל של לוק המספרות המפונפן, הקוקסינלי והמחריד של ראשית שנות ה-90', היו בעצם רביעיית רכרוכיים מאוקלוהומה שהתעקשה לשיר על סקס, אבל נשמעה כאילו שרה על עיצוב פנים.

הנימוקים לעונש: השיער, הז'קט, השפם, התאורה הכחלחלה, הכוריאוגרפיה, השם, האיות של השם, הפזמונים, המקצבים, משקפי השמש, הפלצט, הרעיון.

10. New Kids on the Block

הראיות: אבות פורמט הבויס בנד המנוון, שבהמשך נדד לאירופה והפיל בה את קללת Take That והמשכיה, ואף שב בסופו של דבר ליבשת אמריקה כדי להביא עליה את זוועת הבקסטריט בויז.

הנימוקים לעונש: נו, מסתבר שכבר מאוחר מדי, לא משנה.