טרללה לנד

שבוע טפשת עבר על כוחותינו בהוליווד. לינדזי לוהאן שיחחרה קלטת סקס, אית'ן הוק קרא לאומה תורתן פרה שמנה וקייטי הולמס נתקעה בקירות להנאתה. לילך וולך מסכמת את ימי הפאדיחה האחרונים של הסלבס החו"ליים

עוד שבוע סוער חלף על הסלבז באשר הם, ואנחנו מציגים לכם את המפה האסטרולוגית למיפוי הכוכבים – המגמה המעורבת באופק היא טפשת, שמתבטאת בעשיית פאדיחות מביכות במיוחד ושאר מעשים שלא כדאי לו לסלב שיירשמו לו ברזומה.

הכי חשה עצמה

שרה ג'סיקה פרקר שכחה כנראה את מה שאנחנו לא נצליח למחוק לעולם מכרטיס הזיכרון - פעם היא היתה בחורה ממוצעת מראה במיוחד, בעלת חוטם שמי להתפאר, ורעמת ליפה שהבהילה ספרים קשוחים. חוץ מזה היא שיחקה בתפקידונים זניחים למדי, עד שהגיעה "סקס והעיר הגדולה" ואלוהי כל הקאמבקים נשק למצחה. עכשיו כשהסרט המדובר העוסק באותה עיר ובאותו סקס מתקרב, שרה - שלא מתה על תחרות הוגנת - דורשת להיות הפרזנטורית היחידה על הפוסטרים.

הכי צפוי שיש

אלא אם כן יתגלה שלינדזי לוהן היתה פעם גבר, כנראה שהיא כבר לא תצליח להפתיע אותנו בשערוריות שלא ראינו מתקרבות כהוריקן שמחרב את הקריירה שלה. הג'ינג'ית הצרודה צולמה במצלמת סלולארי ע"י החבר-לרגע שלה קאלום בסט, כשהיא מעניקה לו טיפול עשרת אלפים עם סוף שמח. אפלו לא טרחנו להרים גבה.

הכי עלוב שיש

אית'ן הוק היה פעם סמל סקס לרגע, ששבר לבבות בתפקידים שלו ב"ללכת שבי אחריו", "מציאות נושכת" ועוד כמה. לאט לאט הוא התרכך בקצוות והפך לרלבנטי מינוס, אבל אז הגיעה אומה תורמן המהממת עם תעודות והם הפליגו לאופק על כפות רגליה הענקיות. אפעס, גם אומה מאסה בהוק, והשאירה אותו מאחור עם הקריירה הגוססת שלו. עכשיו הוא החליט להתנקם והקדיש לה שיר בו הוא קורא לה "בהמה שמנה", ועל זה הוא הוסיף נאום מייבב בו התלונן על שהיא הצליחה בקריירה בעוד הוא ישב בבית וספר נקבוביות בקיר. פחחחחחחחח

הכי רוטשילד שיש

שווה להיות חברים של אופרה ווינפרי, הכי שווה להיות החברה הכי טובה – אופרה שלא נמנית על העשירים שהם קמצא בר קמצא, החליטה לפרגן לחברה הטובה שלה גייל קינג, וקנתה לה סובניר צנוע – פנטהאוז ענק בניו יורק בשווי של מעל לשבעה מיליון דולרים תמימים. אין מה לומר, החיים שלה מוזלי.

הכי סיינטולוגיה

מאחר וכבר ידוע שקייטי הולמס היא לא בדיוק שחקנית מצטיינת, זו לא הפתעה שהיא לא מצליחה להסתיר יותר את הניג'וס שבלהיות אשתו של טום קרוז המשוגע. לאחרונה היא נראית חיוורת, מבולבלת וחסרת אוריינטציה, וכמעט שנכנסה בדלת מרוב חוסר ריכוז. חברים מודאגים מוסרים שהנה סוף סוף היא כורעת תחת הנטל שבחיים המלחיצים לצד טום, והם חוששים שהיא מתמוטטת. אנחנו נאמר את זה שוב וכנראה לא בפעם האחרונה – רוצי, קייטי, רוצי!