מאיסלנד באהבה

היכונו לביאת הקרחון: הזמרת ביורק תגיע להופעה בישראל בסוף יולי הקרוב. לוקיישן עדיין אין, אבל המועדפים הם פארק הירקון ואיצטדיון רמת-גן

רגע לפני שהקיץ משתלט על כולנו, מפיקי המוסיקה המקומיים מתחילים לחמם מנועים ולהחתים אומנים על הופעות בישראל. השם הראשון שעולה על המפה היא הזמרת ביורק, שתגיע להופעה בישראל 12 שנים לאחר ההופעה הקודמת שלה.

ביורק אמורה להגיע במסגרת סיבוב ההופעות של אלבומה האחרון, "Volta", אותו שיחררה במהלך השנה האחרונה. "Volta" היה גם סוג של סימן בחזרתה של הזמרת לסגנונה המוסיקלי שאפיין אותה באלבומים הראשונים וכלל גם הופעות אורח של אנתוני הגרטי מאנתוני והג'ונסונס, טימבאלנד ועוד. בכל מקרה, הוא נשמע פחות הזוי מ – "Medulla" ו – "Drawing Restraint 9".

המפיק שוקי וייס ונציגי ההפקה של הזמרת אמורים לסייר בימים הקרובים ברחבי הארץ, על מנת למצוא לוקיישן הולם להופעה ולתופעה הקרויה ביורק. כרגע המקומות המועדפים הם פארק הירקון ואיצטדיון רמת-גן.

הזמרת אמורה להגיע עם פמלייה המונה 39 אנשי צוות (ביניהם מקהלה איסלנדית המונה 10 נשים) וכ – 9 טון מטען. ואם אתם בעניין של צדקה, הזמרת מתכוונת לתרום יורו אחד מכל כרטיס שתמכור במהלך סיבוב ההופעה הנוכחי, ל- UNICEF. סחטיין