רוטס מנובה מגיע

אמן ההיפ הופ המוביל בבריטניה מגיע להופעה בארץ בנובמבר הקרוב

אמן ההיפ הופ הבריטי רודני סמית', הידוע בכינוי רוטס מנובה, מגיע לארץ להופעה ב-30 בנובמבר בקומפורט 13. רוטס מנובה נחשב לחלוץ ההיפ-הופ הבריטי ולאחד מקולותיו המובילים. בתחילת דרכו הוציא את אלבומיו בלייבל "ביג-דאדא" (שחוגג עשור בימים אלו), ובמרוצת השנים הקים את הלייבל Banana Klan שמוקדש לסאונד דאב לונדוני מלוכלך.

בשנות ה-90 שיחרר שורה של סינגלים, לרבות "Next Type of Motion", שיתף פעולה עם Skitz עד שב- 1997 חברי הצמד קולדקט נשבו בקסמיו. הוא הוחתם בתת הלייבל של נינג'ה טיון "ביג דאדא" וב- '98 הוציא את אלבום הבכורה המוערך "Brand New Second Hand", שסימן את מנובה כאחד האמנים החשובים בבריטיניה. "הטיימס" זיכה אותו בתואר "הקול של אנגליה האורבנית", והוכתר כאמן ההיפ הופ הטוב לשנת 98' . ב- 2001, יצא אלבומו המצופה השני "Run Come Save Me" שלא איכזב וכלל את "Witness" (שנבחר ע"י Hip Hop Connection כקטע ההיפ הופ הבריטי הטוב של כל הזמנים). אל "Awfully Deep", אלבומו האחרון בהפקתו משנת 2005 מתייחס מנובה כאל יצירתו השלמה ביותר עד היום.

מנובה יגיע עם הדי.ג'יי MK שביקר בארץ ב- 2002 במועדון הדינמו דבש ז"ל ונחשב לדי.ג'יי ההיפ-הופ הטוב בממלכה הבריטית. כמו כן, MK, אשר משמש כתקליטנו הצמוד של רוטס מתחילת דרכו, משדר תוכנית היפ-הופ שבועית ברדיו KISS-FM ומפיק טרקים וביטים לשורה ארוכה של אמנים.

הארוע הוא חלק מסדרה של אמנים בריטיים שיציגו בארץ את סצנת המוסיקה העכשווית בממלכה המאוחדת. הסדרה, הנתמכת על ידי המועצה הבריטית בארץ, משרד החוץ ומשרד התרבות במסגרת התוכנית Bi-Arts לחילופי אמנים בין בריטניה לישראל, תציג אמנים בריטים בהופעות וסדנאות אמן.

שישי, 30/10, קומפורט 13, פלורנטין, ת"א
כרטיסים: 140 – 100 ₪, במכירה מוקדמת ומוגבלת בשסק ובקרמבו.
פרטים נוספים