מבצע טוקיו הוטל

הלהקה הכי חמה באירופה מגיעה לישראל למופע חד פעמי בגני התערוכה

היסטריה בקרב בני הנוער בישראל. להקת טוקיו הוטל מגיעה להופעה חד פעמית בגני התערוכה בת"א ב- 6 באוקטובר. סיפור ההצלחה של טוקיו הוטל נחשב ליוצא דופן בתעשיית המוסיקה העולמית. הלהקה כוללת 4 חברים (שניים מהם אחים) ממזרח גרמניה, שהקליטו את אלבום הבכורה שלהם כשהיו בני 13. מישהו אמר ביט 69? קבלו אותם:
הסולן – ביל קאוליץ, בן 18. אם חשבתם שזאת בחורה, הוא לא.
הגיטריסט - אחיו התאום של ביל, טום קאוליץ. בן 18.
המתופף - גוסטאב שפר,בן 19.
באסיסט – גאורוג ליסטינג, בן 20.

בזכות שני אלבומים בשפה הגרמנית, זכייה בפרסים רבים, מקומות ראשונים במצעדי מכירות הסינגלים והאלבומים וה"לוק" היוצא דופן של חברי הלהקה (במיוחד המראה האנדרוגיני של הסולן), הפכה הלהקה בפרק זמן של שנתיים להיות אחת הלהקות המצליחות והפופולאריות ביותר באירופה. הלהקה נחשבת לאמן המצליח ביותר בגרמניה עם מכירות של 4 מיליון אלבומים עד כה, ולהרכב הגרמני הכי מצליח בכל הזמנים!

בעקבות ההצלחה שיחררה הלהקה לאחרונה את אלבומה הבינלאומי הראשון בשם: "Scream", שהוא למעשה "אוסף להיטים" של להקה באנגלית, הכולל את השירים המצליחים משני אלבומיה של הלהקה שהוקלטו ועובדו מחדש, לראשונה בשפה האנגלית. לצד רוק קופצני, מהיר ועצבני, אפשר למצוא בלדות רוק כמו: "Monsoon", שהוא במקור סינגל הבכורה של ההרכב. השיר הוקלט מחדש באנגלית והוא הסינגל שמקדם את יציאת האלבום בהצלחה גדולה.

06.10.07, מוצ"ש, גני התערוכה ת"א. מחיר כרטיס 219 ₪.