לג'ה הפתרונים

המעריצים לא יודעים למה לצפות בהופעה של לורן היל בישראל. מצד אחד ידיעות על הופעות נוראיות ומנגד מובטח שואו עמוס להיטים

בשבוע האחרון מסתובבות ידיעות סותרות לקראת הופעתה של לורן היל בארץ ביום שני הקרוב. מצד אחד, עולות טענות כי מדובר בזמרת גמורה, וזאת על רקע סדרת הופעות אומללות שקיימה מיס היל בסיבוב הנוכחי. מצד שני, הופעתה בפסטיבל בפריס מול 35 אלף איש, זכתה להדים חיוביים.

מה עובר על לורן?
ב- 4 ביולי קיימה לורן היל הופעה בקליפורניה, שבה ירדה מהבמה אחרי ארבעה שירים, והמעריצים דרשו את כספם בחזרה. "חוץ מזה שהיא היתה צרודה, היא מעדה על הבמה, ובשלב מסוים השתטחה על גבה, מה שהוביל לשאלה מה עשתה הזמרת מאחורי הקלעים במהלך העיכוב הארוך", דיווח עיתון מקומי.

ב-8 וב-9 ביולי, קיימה לורן שתי הופעות באנגליה, בלונדון ובברמינגהם. בהופעה באפולו שבלונדון, מעריצים נטשו באמצע ההופעה, אחרי שעל פי הדיווחים, לורן זייפה בקול צרוד וצעקני. קריאות בוז נשמעו אחרי 20 דקות של הופעה."שום חום, שום נשמה ושום קשר כלשהו עם הקהל", סיפר אחד המעריצים. להופעה בברמינגהם הגיעה הזמרת בשעתיים איחור למורת רוחם של המעריצים. אלה מהם שנשארו, דיווחו שנראתה מחוקה מסמים. אחד מהם הגדיר זאת כ"ההופעה הגרועה של חייו".

תוסיפו לדיווחים האלה את העובדה שלורן מגיעה אלינו יום אחרי הופעה במקום אחר ואת העובדה שמדובר בהופעה שנתפרה בתוך זמן קצר יחסית, ויותר מכך, על ידי בחור ישראלי שזאת לו הפעם הראשונה שהוא מביא אומן גדול לארץ – והרי לכם סל של חששות עבור רוכשי הכרטיסים.

סיבה לאופטימיות

כדי להסיר דאגה מהלב, התקשרנו לאסף רון מ-R.S PRODUCTIONS, האיש שמביא לראשונה את מלכת ההיפ-הופ לישראל בשיתוף עם חברת זרז'בסקי ושותף מלא בהפקה. לא פשוט להרים מופע כזה בארץ, יש לכך משמעויות כלכליות והרבה מאד לחץ. אסף, שהבאת אמן מחו"ל, הינה הגשמת חלום ישן עבורו מבקש להרגיע את הבאז השלילי.

איך הגעת ללורן?
"ראיתי שלורן היל בסיבוב, ושיש לה הופעה בטורקיה ויום פנוי. שלחתי מיילים למלא סוכניות באירופה; אל הסוכן שלה לא הצלחתי להגיע. הסוכנויות האירופאיות העבירו את המיילים לסוכן שלה, שהתקשר אלי לפני פחות מחודש ואמר שהם מעוניינים לבוא".

מה בקשר לידיעות על ההופעות מאנגליה?
"דבר אחד אני יכול להגיד לחבר'ה שקנו כרטיסים: אני מבטיח שזו תהיה ההופעה הכי טובה שלה בסיבוב. 20 איש על הבמה. הופעת היפ הופ לפנים - לא בלדות. יהיה בסדר."

מה לגבי השמועות על סמים?
"אני לא יודע שום דבר על זה".

מה תעשה במקרה שהקהל ידרוש את כספו בחזרה?
"נגיע לגשר – נחצה אותו".

ואתה תראה כסף?
"אני יודע שההופעה של איגי פופ לא צלחה מהבחינה הכלכלית, אבל כנראה שיהיה סולד אאוט אצל לורן היל. משמועות שמגיעות אלי מבחוץ, אומרים שזאת הולכת להיות ההפקה הרווחית היחידה הקיץ."

יש לך אומן נוסף בקנה?
"אני מבשל משהו".

יאללה תביא את מוריסי.

לורן היל בהופעה. יום שני, 16.07, אמפי-פארק רעננה.
שעה: 20:00. הופעת חימום: דנה ברגר.