מדריך הופעות הקיץ

מתי, איפה, איך רוכשים כרטיס ובכמה. סקירה מפורטת של כל המופעים הגדולים שעתידים להגיע לישראל. מאוונאסנס, דרך שון פול ועד ללורן היל והבלאק אייד פיז

לפתוח יומנים, לסמן תאריכים, לשריין ארנקים ולהחליט כבר מה לובשים. קיץ 2007, בדומה לקודמו, יביא לישראל שפע אמנים אורחים מחו"ל. כדי שתדעו מי בדרך, מי ביטל ומי נתון בסימן שאלה - ערכנו עבורם רשימה של כל השמות הבינלאומיים הגדולים הפוטנציאליים להופיע על אדמת ארץ הקודש. ככל שיתקרבו הימים החמים אנחנו נמשיך לעדכן כשיתווספו פרטים: איפה, מתי, בכמה ולמה, בינתיים תתעדכנו בליין-אפ.

בוני אם (23 במאי) - היה סינג-אלונג

בוני אם (Boney M), שהייתה אחת מלהקות הדיסקו הפופולאריות בשנות ה-70 וה-80 תגיע להופעה אחת בישראל בהשתתפות הסולן והרקדן בובי פארל. ההופעה תכלול את שפע להיטי הלהקה וביניהם: Sunny, Daddy Cool, Ma Baker, Rivers of Babylon, Gotta Go Home, Rasputin, No Woman No Cry, Hooray! Hooray! It's a Holi-Holiday

בובי פארל, המלווה את הלהקה מתחילת דרכה ועד היום, היה הבולט בה ביותר בזכות ההופעה הקופצנית והתספורת שזוהתה עימו, והפך עם השנים לסמל הבלתי נשכח של Boney M.
הוא נולד בארובה באיים הקריביים וכיום הוא בן 57, מתגורר בהולנד ומופיע עם להקתו "The Boney M show by Bobby Farrell". את הלהקה תלווה על הבמה ה"פילהרמוניק קלאב", המורכבת מ-12 נגנים בניצוחו של מארק וולך.

מיקום: אמפי-פארק רעננה
שעה: 20:30
מחיר: 90-129 שקלים
רכישת כרטיסים: 09-7610648
מופע חימום: "המופע המשותף" של גבי שושן, שרי ועוזי פוקס
לאתר הרשמי >>

קרן אן (29 במאי) - היה בגלגל"צ

הזמרת הישראלית-צרפתייה תגיע לארץ במסגרת סיבוב ההופעות המלווה את צאת אלבומה החדש. ביקורה האחרון של קרן אן בישראל היה בקיץ הקודם במהלך מלחמת לבנון, אז הגיעה לשיר בהתנדבות בצפון. ביקורה הרשמי האחרון בארץ לפני כשנה וחצי היה לא פחות מסנסציוני כשהכרטיסים לכל ההופעות נמכרו מראש והותירו ביקוש רב. הלהקה שתופיע עם קרן אן כוללת את כל הנגנים שהיו עמה בסיבוב הקודם כאן.

אלבומה החמישי והמצופה של קרן אן יצא ב-24 באפריל באירופה וישראל, ונאלץ לעמוד ברף הגבוה שהציב אלבומה הקודם Nolita שזכה לשבחי הביקורות ולהצלחה מסחרית. הסינגל הראשון Lay Your Head Down התקבל באהדה בתחנות הרדיו. באלבום עוד תשעה שירים נוספים אותם כתבה והלחינה אן, שגם חתומה על הפקתו. לאחרונה צילמה קליפ במדבר הישראלי.

מיקום: היכל התרבות, תל אביב
שעה: 21:00
מחיר: 129-199 שקלים
הנחות: אין
רכישת כרטיסים: לאן 03-5247373
הפקה: הליקון ושגרירות צרפת בישראל
לאתר הרשמי >>

(1-2 ביוני) The Mission UK - היה נוסטלגי

להקת הרוק The Mission UK תגיע בתחילת יוני לשתי הופעות במועדון הבארבי בתל אביב. הלהקה הוקמה באמצע שנות ה-80 על ידי שני חברי להקת the Sisters of Mercy, קרייג אדאמס ווין האסי. בשנת 1986 יצא אלבום הבכורה שלהם - God’s Own Medicine. אלבומם השני Children, הופק על ידי בסיסט להקת לד זפלין, ג'ון פול ג'ונס. בהמשך הקריירה הוציאה הלהקה שישה אלבומים נוספים. בין שיריה המוכרים: Butterfly on a Wheel, Love Me to Death, Amelia ונוספים.

מיקום: בארבי, קיבוץ גלויות 52, תל אביב
שעה: 1 ביוני – 23:00; 2 ביוני – 22:00
מחיר: 150 שקלים (במכירה מוקדמת)
רכישת כרטיסים: 03-5188123
לאתר הרשמי >>

fennesz ומייק פאטון (9 ביוני) - היה רוק

האוזן השלישית שחוגגת 20 שנה להיווסדה ומועדון לבונטין 7, מביאים ארצה את הסנדק של הרוק האלטרנטיבי, מייק פאטון שיופיע יחד עם fenezz (כריסטיאן פנז) במסגרת הפרויקט המשותף של המוסיקאים התוססים והמסקרנים האלו.

מייק פאטון היה סולנה של Faith No More במשך עשר שנים, ובמקביל הנהיג את Bungle Mr, אחד מהרכבי הרוק המטורפים של שנות ה-90. כששתי הלהקות הללו נפחו את נשמתן, הקים פאטון והנהיג שתי להקות נוספות - Tomahawk ו- Fantomas - בעזרתן השפריץ את חזונו המוסיקלי הייחודי. שתי הלהקות הוציאו שישה אלבומים. בנוסף הקליט פאטון גם שני אלבומי סולו קיצוניים, שיצאו בלייבל של ג'ון זורן - "צדיק". לאחרונה הוציא פאטון אלבום חדש של פרויקט Peeping Tom, בו מתארח בכל קטע מוסיקאי אורח אחר.

מיקום: בארבי, קיבוץ גלויות 52, תל אביב
שעה: 22:00
רכישת כרטיסים: 03-6215206
הפקה: האוזן השלישית ולבונטין 7
לאתר הרשמי >>

אוי ואבוי (20 ביוני) - היה איי איי

במסגרת פסטיבל שלוש שנים לזאפה, יופיע במועדון הרכב הכלייזמר-צ'ילאאוט הבריטי "אוי ואבוי". הלהקה יוצרת שילוב בין מוסיקת כליזמר יהודית, סאונד גרובי-אלקטרוני ואנרגיות. ההרכב האקוסטי מונה - זמרים ונגני כינור, קלרינט וחצוצרה שמצליחים להפוך סאונד יהודי ל"קול".

אלבומם הראשון, "צחוק מבעד לדמעות", קצר שבחים והביא אותם לקדמת התודעה של תעשיית המוזיקה. מאז ביקורם הראשון בארץ התאהבו חברי ההרכב בישראל ואף זכו למעמד של "שגרירי תרבות של מדינת ישראל" מטעם משרד התיירות הישראלי.

מיקום: גולדסטאר זאפה, ראול ולנברג 24, רמת החייל, תל אביב
שעה: פתיחת דלתות ב-21:30
מחיר: 149 שקלים, מופע עמידה

ז'ולייט גרקו (21 ביוני) - היה שנסון שיגעון

ז'ולייט גרקו (80), הגברת הראשונה של השנסון הצרפתי, תגיע לארץ להופעה אחת ב-21 ביוני בהיכל התרבות בתל אביב. היא תופיע בליווי פסנתרן ונגן אקורדיון ותשיר את להיטיה הגדולים, ובהם "עלי שלכת", "האקורדיון", "אני שונאת את ימי ראשון", "אני כמו שאני", "תעלות פריז", "ילדה יפה", "השיר של הנאהבים הזקנים" ו"תפשיט אותי". ביקורה זה יהיה הפעם השלישית שהיא מופיעה על במות בישראל, הפעם האחרונה היתה לפני למעלה מ-25 שנה.

באלבומיה האחרונים, גרקו שיתפה פעולה עם יוצרים מהשנסון הצרפתי החדש, כמו בנג'מין בולי וכריסטוף מיוסק. אלבומה האחרון יצא ב-2006, אלבום קאוורים הכולל שירים קלאסים שלא נכתבו בשבילה, ושוב הוכיחה הדיווה הגדולה שיש לה מה לחדש ומה להציע.

מיקום: היכל התרבות, תל אביב
שעה: פתיחת דלתות ב-20:30
מחיר: 189-289 שקלים (תלוי במקום אולם)
רכישת כרטיסים: קסטל 03-5464330

אוונאסנס (26 ביוני) - היה גותי

אוונסאנס יגיעו להופעה אחת בלבד שתתקיים ביום שלישי, ה-26 ביוני. הלהקה תגיע לישראל לקידום אלבומה The Open Door (הפצה: אן.אם.סי) שיצא באוקטובר האחרון, וכבר עושה שמות בעולם ובמצעדי הלהיטים.

הלהקה הוקמה במקור בארקנסאס, ארה"ב, על ידי הסולנית איימי לי והגיטריסט בן מודי שכיום אינו נמנה בין חבריה. עוד כוללת הלהקה את טרי בלסמו (גיטרה), ג'ון לה-קומפט (גיטרה), רוקי גריי (תופים) וטים מקורד (בס). לאחרונה פרשו שניים מנגני הלהקה והתפתחה חרושת שמועות בדבר הגעתה בקיץ, אך איימי לי מיהרה להרגיע את הרוחות ולנפץ את סימני השאלה. "'אוונאסנס' חיה ונושמת", הכריזה. לאחר סשן אודישנים הצטרפו ללהקה שני הנגנים מההרכב Dark New Day - וויל האנט (תופים) וטרוי מקלהורן (גיטרה).

אלבום הבכורה של אוונסאנס Fallen, יצא בשנת 2003. The Open Door הוא אלבומה השני. בין להיטי הלהקה ניתן למצוא את My Immortal, Call Me When You're Sober, Lithium ושירים נוספים.

מיקום: אמפי-פארק רעננה
שעה: פתיחת שערים - 19:30 התחלה משוערת 20:00
מחיר: 320-360 שקלים
הנחות: מבצע למחזיקי כרטיס ישראכרט - 280 שקלים תמורת 430 כוכבים
רכישת כרטיסים: קסטל 03-6045000, קלעים 02-6222333
מופע חימום: סינרגיה
הפקה: שוקי וייס
לאתר הרשמי >>

שון פול (28 ביוני) - היה Dutty

שון פול יגיע לארץ במסגרת סיבוב הופעות. סגנון שיריו משלב את מקצבי הדאנסהול, הרגאיי, ההיפ הופ, האר אנ' בי ושאר שלוחותיהם לתוך עולם הפופ. הסינגל הראשון שלו Baby Girl יצא ב-1996 וזכה להצלחה. אחריו שוחררו: Nah Get no bly , Deport Them, Excite Me, Infiltrateu ו-Hackle Mi.

בשנת 2000 הוציא את אלבומו הראשון One Stage. שנתיים לאחר מכן יצא אלבומו השני Dutty Rock, שהכיל את הלהיט Baby Boy שבוצע יחד עם ביונסה. האלבום מכר מעל שישה מיליון עותקים ברחבי העולם, וזיכה את שון פול בפרס הגראמי עבור אלבום הרגאיי הטוב ביותר של השנה, פרס MTV על תגלית השנה ושלושה פרסי בילבורד.

ב-2005 יצא אלבומו השלישי The Trinity (השילוש הקדוש), עליו עבד במשך שלוש שנים. האלבום כולל את הלהיטים: Temperature, We Be Burnin, Ever, Connection, Give It Up To Me ו-Blazin שהוקלט עם התאומות נינה סקיי.

מיקום: אמפי-פארק ראשל"צ
שעה: 20:30
מחיר: 199 שקלים (מופע בעמידה)
רכישת כרטיסים: הדרן 03-5215200
מופע חימום: מוש בן ארי
הפקה: הדרן
לאתר הרשמי >>

מגאדת' (2 ביולי) - היה מטאלי

להקת הטראש-מטאל האמריקאית "מגאדת'" (Megadeth) תגיע לישראל להופעה אחת. ההרכב הנוכחי כולל את דייב מאסטיין - שירה וגיטרה, גאלן דרובר - גיטרה, שון דרובר - תופים, ג'יימס לומנזו - בס.

זהו ביקורה שלישי של הלהקה בארץ. לראשונה הגיעה במסגרת סיבוב הופעות לאלבומה Youthanasia. המופע השני התקיים ב-2005 במסגרת פסטיבל "מטאליסט", אך הופסק על ידי המשטרה לאחר ארבעה שירים בלבד עקב התפרעות הקהל.

מיקום: האנגר 11, נמל תל אביב
שעה: 21:30
מחיר: 189 שקלים
רכישת כרטיסים: הדרן 03-5215200
הפקה: הדרן
לאתר הרשמי >>

בלונד רדהד (5-6 ביולי) - היה מנגה

בלונד רדהד היו אמורים להופיע בישראל בקיץ האחרון לצידה של "דפש מוד", אולם ביטלו הגעתם בצל מלחמת לבנון השנייה ובעידוד השגרירות האמריקאית. בקיץ הנוכחי הלהקה תפצה על ההברזה ותופיע ב-5 ביולי בהאנגר 11 בנמל תל אביב, ולמחרת במועדון הבארבי בעיר.

הרדהדס' ינחתו בישראל ב-4 ביולי, ויגיעו לכאן במסגרת סיבוב ההופעות של אלבומם החדש "23" שיצא במאי השנה. בלונד רדהד כוללים את אמאדאו פאצ'ה (קולות, גיטרה, בריטון ומילים), קאזו מאקינו (גיטרה, קלרינט, קולות ומילים) וסימון פאצ'ה (תופים, פרקשין, מכונות). הלהקה קמה בשנת 1993 ועד היום הוציאה שישה אלבומים ואי.פי. אלבומם האחרון Misery Is a Butterfly יצא לפני שנתיים.

מיקום: 5 ביולי - האנגר 11, נמל תל אביב; 6 ביולי - בארבי, קיבוץ גלויות 52, תל אביב
שעה: פתיחת דלתות - 21:00
מחיר: 220 שקלים
הנחות: למחזיקי כרטיס ישראכרט - שקלים 140 תמורת 430 כוכבים
רכישת כרטיסים: סטל 03-6045000, קלעים 02-6222333
מופע חימום: האנגר 11 - "רוקפור", בארבי - רמי פורטיס
לאתר הרשמי >>

איגי פופ והסטוג'ס (7 ביולי) - היה לפנים

איגי פופ (60) ולהקת הסטוג'ס יגיעו לישראל במסגרת סיבוב הופעות עולמי לאלבום האיחוד של הסטוג'ס, The Weirdness. האלבום, אשר יצא בחודש פברואר, הוא הראשון של הלהקה מזה 34 שנים. זהו אינו ביקורו הראשון בארץ של סנדק הפאנק, לפני כמעט 20 שנה הופיע בסינרמה בתל אביב. ההופעה הנוכחית תתקיים כחלק מפרויקט "הייניקן וייבס", שפורש את חסותו על מופעים בינלאומיים ומקומיים מדי שנה.

בסוף שנות ה-60, איגי פופ הקים את הסטוג'ס, והיא נחשבה לאחת מהלהקות הראשונות שניגנו פאנק. מתוך אלבומם הראשון שיצא ב-1969, צמחו הקלאסיקות I Wanna Be Your Dog ו-No Fun. הלהקה התפרקה ב-1973 בגלל התמכרותו של פופ להרואין. דייויד בואי, איתו שיתף פעולה באלבומה השלישי של הלהקה, סייע לו לצאת בקריירת יחיד והפיק את אלבומי הסולו הראשונים שלו. הלהקה התאחדה מחדש ב-2003.

מיקום: ביתן 1, גני התערוכה, תל אביב
שעה: פתיחת דלתות 21:00
מחיר: 222 שקלים
הנחות:
רכישת כרטיסים: 03-7674646, הדרן 03-5215200
מופע חימום: דה גירלס
הפקה: alive productions
לאתר הרשמי >>

טרזה סאלגיירו, סולנית "מדרדאוס" (13 ביולי) - היה עולמי

במסגרת פסטיבל "מוסיקה מהעולם 2007" שהופעותיו יתקיימו במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב, ובאמפי פארק רעננה, תגיע לארץ גם הסולנית בעלת קול המלאך, של הלהקה הפורטוגלית "מדרדאוס". הלהקה, שהתפרסמה בארץ בשלהי הניינטיז, עם פרוץ עידן הניו אייג' והעידן רייכל, הקליטה עד כה 11 אלבומים, והופיעה ברחבי העולם ואף בארץ. הפעם מגיעה טרזה סאלגיירו עם השביעייה הברזילאית של הפסנתרן ג'ואו קריסטל, חמישה נגנים ושתי זמרות, וביחד הם מבצעים את הקלאסיקה של הזמר הברזילאי של המאה ה-20.

מיקום: המשכן לאמנויות הבמה, תל אביב.
שעה: 21:00
כרטיסים: בקופות המשכן לאמנויות הבמה.
הנחות: לקונים כרטיסים ליותר ממופע אחד, וכן למנויי המשכן לאמנויות הבמה ו-Orange שמעניקים את חסותם לארוע

לורן היל (16 ביולי) - היה צרוד

הזמרת לורן היל, היא זוכת שני פרסי ה"גראמי" עם להקת ה-Fugees וחמישה פרסי "גראמי" על אלבום הסולו שלה " The Miseducation of Lauryn Hill.

היל, בעלת הקול החם והמרטיט, משלבת סגנונות מגוונים כמו ראפ, סול, רגאיי ורית'ם-אנד-בלוז, התחילה את הקריירה המוסיקלית שלה בסופר-גרופ ה- Fugees, שכללה את היוצרים וייקלף ז'אן ופראז. האלבום השני של הלהקה, The Score, שיצא בשנת 1996, הצליח מאוד ונמכר בכ- 17 מיליון עותקים. The Score הביא את ההיפ-הופ אל תודעת הציבור, והפוג'יז היו לאחת מלהקות ההיפ הופ החשובות של שנות ה-90.

ב-1998 הוציאה היל את הדיסק "The Miseducation of Lauryn Hill ", שזכה לתשבוחות המבקרים והצליח מבחינה מסחרית. בטקס פרסי הגראמי זכה הדיסק ב-5 פרסים, ביניהם דיסק השנה, פריצת השנה ודיסק ה-R&B של השנה.

ב-2002 ערכה היל הופעה אקוסטית ב-MTV, שבה ביצעה שירים שקטים חדשים ויצאה על גבי דיסק MTV Unplugged.

מקום: אמפי-פארק רעננה
שעה: 20:00
הפקה: ז'רז'בסקי ניהול ויזמות - RS Productions

טורי איימוס (21 ביולי) - היה אש, היה מרגש

טורי איימוס (44) תגיע לארץ מתורכיה במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי שמלווה את צאת אלבומה החדש American Doll Posse. האלבום, התשיעי במספר, קודם בקמפיין בו יצרה לעצמה חמש דמויות פיקטיביות וזכה לביקורות אוהדות. איימוס מנגנת על פסנתר ככלי עיקרי בהופעותיה ובסיבוב הנוכחי תלווה על ידי שלושה נגנים בלבד.

את הקריירה המוסיקלית שלה החלה כסולנית להקת Y Kant Tori Read. בשנת 1991 הוציאה אי.פי ראשון בשם Me and a Gun ושנה מאוחר יותר שיחררה את אלבום הבכורה שלה שמכר שני מילין עותקים, והוליד להיטים כמו Silent All These Years, Winter ו- Crucify. בין יתר האלבומים שהוציאה במשך השנים: Pretty good year, Crucify, Cornflake Girl.

מיקום: אמפי-פארק רעננה
שעה: פתיחת שערים 19:00 תחילת מופע 21:30
מחיר: 320-400 שקלים
הנחות: למחזיקי כרטיס ישראכרט - הנחה של 80 שקלים תמורת 410 כוכבים
רכישת כרטיסים: קסטל 03-6045000, קלעים 02-6222333
מופע חימום:
הפקה: שוקי וייס
לאתר הרשמי >>

אייקון (29 ביולי) - היה מגניב

הופעתו של אמן ה R&B המוביל Akon תתקיים ביולי בתל אביב. במהלך השנה האחרונה הקליט אייקון דואטים עם גוון סטפני , אמינם וסנופ דוג אייקון . כל להיטיו הגיעו לפסגת כל המצעדים החשובים בעולם במהלך השנים האחרונות והוא מכר עד היום למעלה מ- 6.5 מיליון עותקים בארצות הברית וברחבי העולם , בשנה שעברה (2006) הוא זכה בפרס הגראמי על השיר הטוב ביותר smack that זהו ביקורו הראשון של אייקון בישראל .

מיקום: האנגר 11 תל אביב
מחיר: 80 - 199 ש"ח
רכישת כרטיסים: בקופת הכרטיסים "הדרן"
מופע חימום: אלון דה לוקו
לאתר הרשמי >>

חוזה פיליסיאנו (4-5 באוגוסט) - היה מוי כיף

הזמר והגיטריסט האגדי, חוזה פיליסיאנו, חוזר לישראל בליווי חמישה נגנים לשתי הופעות אינטימיות בזאפה, במסגרת פסטיבל חגיגות שלוש שנים למועדון ההופעות.

פליסיאנו, שהוכתר על ידי המבקרים כאחד מהגיטריסטים הטובים בעולם, נולד עיוור והחל לנגן בגיל שש כאשר הוא מצליח ללמד עצמו בעזרת התקליטים הישנים של אביו. ייחודו המוסיקלי בכך שלקח סטנדרטים מוסיקליים שהיו קיימים במשך שנים ועיצב אותם מחדש בעזרת סגנונו האישי המיוחד בגיטרה אקוסטית, קולו הג'אזי וההשפעות האמריקאיות-לטיניות אותן ספג מילדות.

שלושה שירים מציינים אבני דרך בקריירה המפוארת שלו: "Light my fire" - אשר היה במקום הראשון במצעדים ב-1968. "Che Sara" - שהפך ללהיט היסטרי באירופה, אסיה ודרום אמריקה, וכמובן, "Feliz Navidad" - שיר חג המולד אשר הפך לחלק מהמסורת בעולם כולו.

מיקום: זאפה, ראול וולנברג 24, רמת החייל, תל אביב
הפקה: אלייב פרודקשן
לאתר הרשמי >>

ברט אנדרסון (22 באוגוסט) - היה בריט-פופ

ברט אנדרסון (40), סולן להקת "סוויד" לשעבר, יגיע לישראל ויופיע במועדון הזאפה בתל אביב ב-22 באוגוסט. אין זה ביקורו הראשון בארץ, בשנות ה-90 הופיע כאן מפסר פעמים יחד עם להקה, שהייתה אז לאחת הנחשבות בתחום הפופ. אנדרסון גם היה חבר בהרכב "The Tears", שייסד יחד עם אקס נוסף של "סוויד". הלהקה הוציאה אלבום אחד בלבד.

לפני כשלושה חודשים, הוציא אנדרסון את אלבום הסולו הראשון שלו, הנושא את שמו. כדי לקדם את האלבום ייצא לסיבוב הופעות, במסגרתו יגיע לישראל לאחר שיעבור תחילה בסינגפור, טוקיו והונג-קונג.

מיקום: זאפה, ראול וולנברג 24, רמת החייל, תל אביב

ג'טרו טאל (23-25 באוגוסט) - היה אקלקטי

להקת הרוק המתקדם ג'טרו טאל מגיעה לארץ באוגוסט לשלוש הופעות: במתחם הרכבת בירושלים ב- 23.8.07, באמפי שוני-בנימינה ב-24.8.07 ובאמפיתיאטרון קיסריה, ב-25.8.07. זו הפעם החמישית שהלהקה מופיעה בהרכבה המלא בארץ. סולן הלהקה איאן אנדרסן קיים בעבר שתי הופעות סולו בישראל.

להקת ג'טרו טאל (Jethro Tull) הוקמה בשלהי שנת 1967 בעיירה לוטון, באזור בדפורדשייר, אנגליה. בתחילת הדרך, ההרכב ניגן בעיקר מוסיקת בלוז-רוק עם השפעות פולק אנגלי, ובמרוצת השנים התנסו חברי הלהקה ברוק מתקדם, ובמגוון סגנונות אחרים (רוק כבד, רוק קלאסי, פופ) . מנהיג הלהקה, החלילן, הגיטריסט, המשורר והמלחין איאן אנדרסון, אמר על שובו לישראל: "אני אוהב את ישראל ואוהב את הקהל הישראלי, ולכן אני שמח לחזור למדינה שלכם בפעם השביעית".

כרטיסים למופע באמפיתיאטרון קיסריה:
מחיר כרטיס : 100-289 ₪
הדרן: 6646*
כרטיסים למופע במתחם הרכבת בירושלים:
מחיר כרטיס: 289 ₪
בימות: 02-6237000
כרטיסים למופע באמפי שוני –בנימינה:
מחיר כרטיס: 229 ₪
מרכז הכרטיסים: 04-8201520

ג'ולייט אנד דה ליקס (29 לאוגוסט) - היה לא משהו

ג'ולייט לואיס, כוכבת הקולנוע ששיחקה בעשרות סרטים הוליוודיים ("פסגת הפחד","רוצחים מלידה", "מה עובר על גילברט" ועוד), עברה לקריירה מוסיקלית בשנת 2003 כשהקימה את הרכב הפאנק – רוק "ג'ולייט אנד דה ליקס".

הלהקה החליטה שהצורה הטובה ביותר לגבש זהות מוסיקלית היא להופיע כמה שיותר וב- 2004 לאחר צאת הסינגל הראשון שלהם, יצאה הלהקה למסע הופעות אינטנסיבי שנפרס על פני 20 מדינות ובמהלכו הוציאה EP בשם "Like a Bolt of Lightening".

ב- 2005 יצא אלבום הבכורה של הלהקה "You're Speaking My Language". הסאונד של האלבום, שנכתב במהלך סיבוב הופעות, ניסה לשמור את האנרגיות החיות המדהימות של הלהקה והציג תערובת מרעננת של פופ אלטנרטיבי, 'ניו ווייב' ו'אולד סקול' רוקנרול.

בהנהגתה הכריזמטית של ג'ולייט, שהתגלתה כפרפורמרית רוקנרול בלתי מתפשרת המספקת הופעה מיוזעת ומלאת אדרנלין, יצאה הלהקה לסיבוב הופעות נוסף והמשיכה בהתמדה לבסס את מעמדה כלהקת הופעות מנצחת.

במהלך סיבוב ההופעות פרש מתופף הלהקה והוחלף על ידי דייב גרוהל, סולן ה"פו פייטרס" ואקס- מתופף להקת "נירוונה", שאף נשאר לנגן איתם באלבום השני Four On The Floor שיצא ב- 2006 וזכה לביקורות נלהבות.

כיום "ג'ולייט אנד דה ליקס" תופסת מקום של כבוד כ'הד ליינרית' בכל פסטיבלי הרוק הנחשבים בעולם, ומגיעה להופעה חד פעמית בישראל במסגרת סיבוב הופעות עולמי.

המשתתפים במופע:
Juliette Lewis – שירה
Kemble Walters – גיטרה
Todd Morse - גיטרה
Jason Womack – בס
Ed Davis - תופים

ההופעה תערך במועדון הזאפה, תל אביב

מיוז (1 באוקטובר) - בוטל

מיוז, הלהקה הבריטית שנוסדה בשנת 1994, בעלת שוק מעריצים רחב בישראל. לכן החליט המיליארדר רמי קאמאווז לקחת יוזמה ולדאוג להביאה להופעה אחת בארץ, שתתקיים כפי הנראה במסגרת פסטיבל שייערך ב-1 באוקטובר בפארק הירקון. בחגיגה המוסיקלים צפויים להשתתף הרכבים בינלאומיים נוספים כמו מיי כימיקל רומאנס, סוניק יות', פלסיבו ודה ראפצ'ר.

שילוב של רוק אינדי, אלקטרוני, מתקדם וכבד - כך ניתן להגדיר את הסגנון המוסיקלי של מיוז. חברי ההרכב, האמונים על ההופעות האנרגטיות, הם: מת'יו בלאמי, דומיניק האוורד, כריס וולסטנהולם ומורגן ניקולס.

בנובמבר 2006 זכתה מיוז בטקס פרסי MTV אירופה בקטגוריות הלהקה האלטרנטיבית הטובה ביותר והההופעה החיה הטובה יותר, ונבחרה על ידי ה-BBC ללהקה הטובה ביותר של אותה שנה.

מיקום: פארק הירקון, תל אביב
הפקה: הפי קורס ו-la route du rock
לאתר הרשמי >>

ניין אינץ' ניילז (5 בספטמבר)

להקת הרוק "ניין אינץ' ניילז" (Nine Inch Nails) תגיע לישראל ותופיע בגני התערוכה בתל אביב, במסגרת סיבוב הופעות. השנה יצא אלבומה The Year Zero, ששווק באצמעות קמפיין מוצלח של חידות באינטרנט וברדיו.

עד היום זכתה הלהקה בשני פרסי גראמי ומכרה מיליוני אלבומים. בראשה עומד טרנט רזנור שאחראי על הטקסטים, המוסיקה וההפקה. לאורך השנים התחלף הרכב הנגנים, וכעת נמנים בו הבאסיסט ג'ורדי ווייט, הזכור מלהקת "מרלין מנסון" ו" A Perfect Circle", ומתופף העל ג'וש פריז, שמנגן גם הוא עם "A Perfect Circle" ועם עוד עשרות אמני רוק בארצות הברית.

מיקום: ביתן 1, גני התערוכה, תל אביב
שעה: 20:00
מחיר: 149 - 219 שקלים
רכישת כרטיסים: משרד הכרטיסים "הדרן"
מופע חימום: UNKLE
לאתר הרשמי >>

בלאק אייד פיז (9 בספטמבר)

מי שלא נכח בהילולת ההיפ-הופ באיטצדיון בלומפילד דאשתקד, יוכל ליהנות מסשן נוסף של ה"בלאק אייד פיז" (Black Eyed Peas) בישראל. הלהקה תגיע במסגרת פסטיבל Jerusalem Rocks!, אירוע מוסיקה בינלאומי שנועד למצב את מעמדה של הבירה כסמל לפלורליזם, תקווה ושלום. ההופעה תתקיים באיצטדיון טדי ותכלול את להיטיה של הזמרת פרגי, שהוציאה במהלך השנה אלבום סולו ראשון שזכה להצלחה, The Dutchess. גם הרוח היוצרת של הלהקה, וויל.איי.אם, יגיש משיריו שצפויים לצאת באלבום סולו ב-25 בספטמבר.

ביקורם הראשון של "הבלאק אייד פיז" בישראל לפני כשנה היה הצלחה מסחררת כשכל הכרטיסים להופעה אזלו זמן רב מראש. מיד בתומו סיפרו חברי הלהקה לתקשורת עד כמה נהנו להופיע בישראל והבטיחו לחזור. להקה נוספת שתגיע לארץ במסגרת הפסטיבל היא "הקומיטמנטס" (The Commitments). ההרכב האירי יצר את פסקול הסרט הקלאסי הנושא את שמו.

"Jerusalem Rocks! נוצר מתוך אהבה גדולה לירושלים ומהכרה בכוח של המוסיקה לשנות. כמייסד ומפיק 'פסטיבל בשקל' אני מאמין שמוסיקה היא דרך מצוינת לשבור מחסומים בין בני אדם", מסר כרמי וורטמן מייסד ומפיק הפסטיבל.

הקומיטמנטס (9 בספטמבר)

ב-1991 יצא הסרט האירי "הקומיטמנטס" שליווה את הקמתה של הלהקה האירית הגדולה הבאה אחרי U2. מאז יציאתו של הסרט הוא הפך לחובת צפיה לכל אוהב מוזיקה. למרות שהסרט לא היה באמת תיעודי, אלא בדיוני, הלהקה שהוקמה בו המשיכה לנגן בהופעות גם אחריו, בהרכבים כאלה או אחרים.

השנה הם יגיעו גם אלינו, במסגרת פסטיבל "Jerusalem Rocks!" ויופיעו לצד ה"בלק אייד פיז" ו"ארסטד דיבלופמנט". הפסטיבל נוצר מתוך אהבה גדולה לירושלים ומהכרה בכוח של המוסיקה לשנות. כמייסד ומפיק 'פסטיבל בשקל' אני מאמין שמוסיקה היא דרך מצוינת לשבור מחסומים בין בני אדם", מסר כרמי וורטמן מייסד ומפיק הפסטיבל.

ארסטד דיבלופמנט (9 בספטמבר)

Arrested Development, הרכב ההיפ הופ שפרצה בשנות ה-90 המוקדמות עם הלהיטים Tennessee, Mr. Wendal, ו-Everyday People, תופיע באצטדיון טדי ב- 9/9 לצד הבלק אייד פיז והקומיטמנס באירוע Jerusalem Rocks.

בשנת 92' הוציאה ארסטד דיבלופמנט את אלבום הבכורה שלה שמכירותיו הגיעו בתוך זמן קצר ל-5 מיליון עותקים. הסינגל הראשון מהאלבום, "טנסי", זכה בטקס פרסי MTV כסינגל הראפ הטוב לשנת 92'. הסינגל השני "Mr. Wendal" ביקש לעורר מודעות למצוקת מחוסרי הדיור וחצי מסכום התמלוגים שלו תרמה הלהקה לקואליציה הלאומית למען חסרי הדיור בארה"ב. ב- 93' זכתה הלהקה בשני פרסי גראמי (סינגל הראפ הטוב ביותר ואמן חדש טוב ביותר).

ב- 2006 הוציאה הלהקה אלבום חדש אחרי אי אלו שנות שתיקה. האלבום Since The Last Time (שמתייחס לפרק הזמן שחלף מאז שמעו מהם לאחרונה), קיבל ביקורות מצוינות.

"Jerusalem Rocks!" נוצר מתוך אהבה גדולה לירושלים ומהכרה בכוח של המוסיקה לשנות. כמייסד ומפיק 'פסטיבל בשקל' אני מאמין שמוסיקה היא דרך מצוינת לשבור מחסומים בין בני אדם", מסר כרמי וורטמן מייסד ומפיק הפסטיבל.

פאקו דה לוסיה (1 באוקטובר)

פאקו זה לוסיה, מגדולי נגני הגיטרה הספרדית של ימינו, יגיע בתחילת אוקטובר להופעה יחידה בישראל, במסגרת פסיטבל התמר שיתקיים בחול המועד סוכות במתחם נהל זהר. ההופעה תתקיים ב-1 באוקטובר. לוסיה (60) הוציא עד היום מעל 20 אלבומי אולפן, הופיעו בסרטים, שיתף פעולה עם נגנים כמו ג'ון מקלופלין, אל דימיולה ונוספים ועוד ידו נטויה.

לאתר הרשמי >>

טוקיו הוטל (6 באוקטובר)

להקת הרוק הצעירה "טוקיו הוטל" (Tokio Hotel), המעוררת היסטריה בקרב בני הנוער ברחבי העולם, תגיע להופעה בישראל שתתקיים בגני התערוכה בתל אביב ב- 6 באוקטובר.

סיפור ההצלחה של הלהקה נחשב ליוצא דופן בתעשיית המוסיקה העולמית. בדומה ל"ביט 69" המקומיים, חבריה הם רק בגיל העשרה. הלהקה כוללת ארבעה חברים אשר שניים מהם אחים תאומים בני 17 ממזרח גרמניה, שהקליטו את אלבום הבכורה שלהם כשהיו בגיל בני 13.

בזכות שני אלבומים בשפה הגרמנית, זכייה בפרסים, מקומות ראשונים במצעדי מכירות הסינגלים והאלבומים והלוק השונה של חבריה (במיוחד המראה האנדרוגיני של הסולן), הפכה "טוקיו הוטל" בפרק זמן של שנתיים להיות אחת הלהקות הפופולאריות ביותר ברחבי אירופה. ההרכב נחשב למצליח ביותר בגרמניה בכל הזמנים עם מכירות של ארבעה מיליון אלבומים עד כה.

בעקבות ההצלחה הגדולה שיחררה הלהקה לאחרונה את אלבומה הבינלאומי הראשון תחת השם Scream. זהו למעשה אוסף מלהיטיה בשפה האנגלית, הכולל את השירים המצליחים משני אלבומיה שהוקלטו ועובדו מחדש. לצד רוק קופצני, מהיר ועצבני, אפשר למצוא בלדות רוק כמו Monsoon, שהוא במקור סינגל הבכורה של ההרכב. השיר הוקלט מחדש באנגלית וקידם את יציאת האלבום בהצלחה גדולה. הסינגל צועד בראש המצעד הלועזי של גלגל"צ כבר חמישה שבועות ברציפות.

מיקום: ביתן 1, גני התערוכה, תל אביב
לאתר הרשמי >>

מיי כמיקל רומנס - לא ברור אם יתקיים

מיי כמיקל רומנס, המוגדרת כלהקת אימו, הוקמה בשנת 2001 ושיחררה עד כה שלושה אלבומים, האחרון שבהם The Black Parade. בחודשים האחרונים עשו מעריצי הלהקה המקומיים מאמצים כבירים לקדם את יוקרתה באמצעות פורומים שונים ברשת. במסגרת מאמציהם, פירסמו עצומת רשת וגם סרטון שבו עשרות מעריצים מביעים תקווה שהלהקה תגיע.

מופע חימום: להקת האימו Taking Back Sunday ולהקת הפאנק New Found Glory
הפקה: הד ארצי
לאתר הרשמי >>

אבריל לאבין - לא ברור אם יתקיים

זוכרים את הבלונדה בת ה-18 שפרצה ב-2002 עם הסינגל Complicated? מאז היא כבר הספיקה להתחתן ולצבור קילומטראז' של שלושה אלבומים. מגעים מתקדמים מתקיימים עם אבריל לאבין צפויה בנוגע להגעתה להופעה בארץ בקיץ, לרגל צאת אלבומה The Best Damn Thing, שהוליד את הלהיט Girlfriend. את החומרים לאלבום היא כתבה בעצמה יחד עם ד"ר לוק, שגם הפיק.

למעלה מ-24 מיליון תקליטים של אבריל נמכרו ברחבי העולם. אלבום הבכורה Let Go הגיע למעמד מולטי-פלטיניום ב-34 מדינות, והיה מועמד לשמונה פרסי גראמי. אלבומה השני Under My Skin, רכב על גל ההצלחה.

הפקה: משרד האמרגנים הקנדי "SL אנד פלדמן"
לאתר הרשמי >>

נלי פורטדו - לא ברור אם יתקיים

זמרת קנדית נוספת שבימים אלו מתנהל משא ומתן בדבר הבאתה הלופעה בארץ היא נלי פורטדו. ההפקה היא פרי יוזמת משרד האמרגנים הקנדי "SL אנד פלדמן", שפנה לקונסוליה הכללית של טורונוטו בבקשה להביא לישראל בקיץ הקרוב כמה זמרות קנדיות מובילות, כשבראשן לאבין ופורטדו. שתי זמרות נוספות שעלו הן דיאנה קרול וטוני מיטשל. המשרד הקנדי ביקש מהקונסוליה סיוע בקשר עם אמרגנים בישראל, על מנת לארגן את המופעים הללו באתרי הרוק המובילים בישראל. בשלב זה עוד לא ברור האם הזמרות יופיעו יחד או לחוד.

נלי פורטדו התפרסמה בעקבות הלהיט שלה I'm Like A Bird מאלבומה הראשון !Whoa, Nelly, שיצא בשנת 2001. לאחר מכן הוציאה אלבום שני בשם Folklore. ב-2006 הוציאה את האלבום Loose, הכולל את הסינגלים המצליחים Maneater ו-Promiscuous שהופקו יחד עם טימבאלאנד. פורטדו ידועה בשימוש מגוון רחב של סגנונות מוסיקליים ושפות שונות בשיריה.

הפקה: משרד האמרגנים הקנדי "SL אנד פלדמן"
לאתר הרשמי >>

בריטני ספירס (אוקטובר) - לא ברור אם יתקיים

אחרי שתי לידות, גירושין, מוסד גמילה וקרחת, אלילת הפופ בריטני ספירס עושה קולות של חזרה לבמה. המפיק שוקי וייס מתכנן להביא אותה להופעה בארץ, אי שם במהלך חודש אוקטובר. הזמרת עשתה הפסקה של שלוש שנים בהופעותיה, והחליטה שעכשיו זה הפרפקט טיים לקאמבק. השואו האחרון שביצעה לאחר המשבר הנפשי שעברה היה על במת בית הבלוז בסן-דייגו במשך רבע שעה. נקווה שעד שתגיע לכאן היא כבר תחזור לעצמה ותצליח להחזיק מעמד על במה לאורך זמן.

הפקה: שוקי וייס
לאתר הרשמי >>