כבוד: למה ג'ניפר לופז התחילה לעבוד עם שגיא ברייטנר?

שגיא ביט-בוקס, מוזיקאי וסטארטאפיסט, הקים לאחרונה אפליקציה שמאפשרת לשדר לייב במקביל בכל הרשתות החברתיות. ואז הכוכבת ההוליוודית שמעה על הרעיון

שגיא ברייטנר וגניפר לופז
שגיא ברייטנר וגניפר לופז | צילום: רויטרס, הצינור

שגיא ברייטנר, הידוע גם כשגיא ביטבוקס, הוא לא רק מוזיקאי אלא גם סטארטאפיסט - ולאחרונה המציא אפליקציה שמאפשרת לשדר וידאו בשידור ישיר בכל הרשתות החברתיות במקביל. בסוף השבוע הצטרפה לרשימת המשתמשים ביישומון loola גם, קחו נשימה, ג'ניפר לופז.

 

"היום לסלבס הכי גדולים שמשדרים לייב ברשתות יש צוות צמוד, הצוות שלהם ביקש להשתמש באפליקציה בצורה שונה ומיוחדת", הוא מספר, "יש לה 83 מיליון עוקבים ובסך הכל צפו בשידור כ-150 אלף. זה בעצם מאפשר לשדר במקביל בפייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, טיקטוק ורשתות אחרות. הם מכפילים בכך את הקהל שצופה".

 

 

כתבות קשורות
בקרוב חתונה? שגיא ברייטנר והחברה צמודים ביותר |09.02.18
רגע לפני גיל 50: ג'ניפר לופז מצטלמת בעירום למגזין אופנה |01.11.18
לא ייאמן: הלוקים של ג'ניפר לופז עוברים כל גבול |13.12.18

 

לופז, מספר שגיא, עשתה שידור ישיר מהפרמיירה של "סקנד אקט", סרט חדש שלה, ראיינו אותה וראיינה אנשים אחרים. "היא אמנם לא התייחסה לאפליקציה עצמה אבל הלוגו שלנו היה לאורך כל השידור", הוא מספר, "אנחנו תמיד מנסים להתקדם ולגדול, ומן הסתם דבר כזה מאוד יכול לעזור לכל סטארטאפ מתחיל".

 

בעקבות לופז, פנו לברייטנר "אנשים מעניינים" - "גם בפן העסקי וגם כאלה שרצו להשתמש בעצמם. כרגע האפליקציה עוד חינמית, אבל אנחנו בגרסת בטא כרגע". ומה לופז ביקשה משגיא? "היא ביקשה שנתאים לה משהו בשידור לאינסטגרם, משהו טכני לאורך - אני והשותפים שלי, אביטל יכין ושני רבא, מיהרנו לסדר הכל לפני השידור בסמוך לשידור עצמו, ובסופו של דבר היא עלתה לשידור עם הדבר הזה".