זוכת אקס פקטור מדהימה את כולם בקליפ ברמה בינלאומית

זוכת העונה האחרונה של אקס פקטור ישראל, עדן אלנה, משחררת קליפ וסינגל בכורה בשם "BETTER" לקראת אלבום ראשון שישאיר אתכם בהלם

עדן אלנה
עדן אלנה | צילום: ברק בכור

עוד לפני שהגיעה לגיל 18 זכתה עדן אלנה במקום הראשון באקס פקטור ישראל 2018. ביצועיה לאורך התכנית, משיר האודישן הראשון ועד לזכייה הדהימו את השופטים והקהל והותירו רושם ברור שעדן הינה תגלית ונכס לעולם המוזיקה.

 

אחד מהרגעים המרגשים והגאים ביותר ברצף ההצלחות שזוכה לו עדן היה כאשר הוזמנה להופיע בטקס המרכזי של יום העצמאות השבעים של מדינת ישראל, שהתרחש באפריל האחרון. טקס המשואות הממלכתי שתקיים בהר הרצל בירושלים, שודר בכל ערוצי הטלוויזיה המרכזיים של המדינה והוא מהווה את שיא חגיגות יום העצמאות בישראל.

 

בימים אלו עובדת עדן על אלבום בכורה ראשון ממנו לקוח סינגל הבכורה "BETTER". השיר נכתב והולחן ע"י ג'וני גולדשטיין ורומאו טסה, שחתום בחברת רד ליין, כותב מוכשר ומבטיח שפורץ לאחרונה בעולם, וכתב שיר גם לאלבום החדש של ריטה אורה.

 

בחודש ספטמבר נסעה עדן ללוס אנג'לס כדי לממש את הפרס שקיבלה במסגרת זכייתה באקס פקטור -הפקת שיר עם ג'וליאן בנטה (המפיק  המוזיקלי של וואן דיירקשן). את יציאת הקליפ מלווה קליפ שנעשה ע"י ברק בכור, במאי פרסומות וטלוויזיה מהמובילים ומוערכים בישראל.