הפרויקט הכי גדול בחייו של Jauz יוצא לדרך!

הפרויקט של Jauz סוף סוף יוצא לדרך, טום סוון נשלח לחמש שנים בכלא, רובין שולץ מגיע לישראל וגם: דוויד גואטה משחרר אלבום חדש- חדשות המוזיקה האלקטרונית

ג'אוז
ג'אוז | צילום: יח"צ

הפרויקט הכי גדול בחייו של Jauz יוצא לדרך!
אחד מהיוצרים שהפכו מהבטחה זוהרת להצלחה מהוללת הוא סם ווגל בן ה-25 מארה"ב. סם, המכונה על הבמות בשם Jauz )ג'ואז), סוף סוף שיחרר את מה שהוא מכנה: "הפרויקט הכי גדול שלו עד כה". אלבום הקונספט החדש שלו מכיל 23 שירים המחולקים לארבעה פרקים ופרולוג, הנפרסים במהלכה של עלילה מרתקת שבנה סביב הכותרת: "The Wise and The Wicked". ביצירת האלבום ששוחרר בסוף החודש, לקחו חלק לא פחות מ- 20 אמנים. בין השמות המפורסמים תוכלו למצוא את היוצר הצרפתי דיג'יי סנייק, צמד המפיקות קרוואלה, הזמרת המוכשרת קיארה ועוד.

 

האלבום מגלגל את סיפורו של מדען חכם המתעל את תבונתו וכוחה של הטכנולוגיה בכדי להציל את העולם מפער עצום שנפתח בין המיעוט העשיר והרוב העני. כנגדו, עומדים חבורת רשעים המכונה "The Wicked " שתעשה הכל בכדי להשמיד את מאמציו של המדען ולשמר את הדיסטופיה. ניסיונות המדען מתוארים בשירים בעלי מגע הפיוצ'ר האוס הייחודי של ג'אוז בעוד שאלו של הרשעים, מאופיינים בצלילי הטראפ או הדאב-סטאפ הבועטים שגם בהם שולט הווירטואוז.

 

פסק הדין הוכרע: טום סוון נשלח לכמעט חמש שנים בכלא.
בחודש דצמבר האחרון הואשם דוריאן טומיאק (המכונה דיג'יי טום סוון) בהריגתו של אדם ופציעתו של אחר בתאונת דרכים קטלנית. מאוחר יותר, הצטרף סעיף נוסף לכתב האישום, כאשר התגלה כי התאונה נגרמה כתוצאה מנהיגתו תחת השפעת אלכוהול. ביוני שלח סוון מכתב שהופץ למעריצים דרך התקשורת בו הצהיר על סיומה של קריירתו המוזיקאלית.

 

כמעט תשעה חודשים לאחר הלילה ששינה את חייו, גזר הדין של טום סוון הוכרע. הוא ישלם כ-70,000 זלוטים למשפחת הקורבן, רישיון הנהיגה שלו ישלל לצמיתות והוא ישלח לבית הכלא בו ישהה במשך 4 שנים ושמונה חודשים מאחורי סורג ובריח. בבית המשפט דבק בגרסתו ואמר "אני לא זוכר כמעט דבר מהיום הזה. אני רק זוכר שהייתי בחדרי ולאחר מכן- כלום, עד הרגע בו האזיקים ננעלו על ידי ומישהו אמר לי שהרגתי בן אדם".

 

טום סוון הוא אחד מהמותגים המשגשגים בעולם ה-EDM. הקריירה הזוהרת נקטעה בשיאה לאחר שאשתקד, זכה למלא את המשבצת ה-47 ברשימת "100 הדייג'יים הטובים ביותר בעולם" של מגזין "DJ MAG" הנחשק.

 

רובין שולץ מגיע לישראל!
רובין שולץ, אחד מהשמות הלוהטים בז'אנר הטרופיקל והדיפ האוס, ינחת בישראל לטובת הופעתו הראשונה בארץ שתתרחש בלייב פארק. הוא יחבור לליין אפ הופעתו של דיוויד גואטה וישמש כהופעת חימום לאמן שיחגוג בשנה הקרובה לא פחות מ- 35 שנות פעילות. שולץ, גם בעל מותג אופנה משגשג ולייבל פרטי, נחשב לדיג'יי ה-76 הטוב בעולם כיום על פי רשימת "100 הדיג'יים הטובים ביותר בעולם" שמקפיד היריחון הבריטי, "DJ MAG", לעדכן בכל שנה ושנה.

 

דיוויד גואטה משיק אלבום חדש: "מרגיש כאילו הכנסתי פרק חדש לקריירה".
אחד מהאמנים הפופולאריים בתעשייה ישחרר את אלבום הסטודיו השביעי שלו, שבאופן בנאלי למדי יכונה "7". האלבום שיראה אור ב-14.09, ככל הנראה יכיל 27 שירים שיתחלקו בין 2 דיסקים. בראשון קהל המעריצים צפוי לקבל כ-15 שיתופי פעולה בסגנון פופ מסחרי; שם תוכלו למצוא את גם את קולותיהן של ביבי רקסה, אן-מארי וניקי מינאג' המפורסמות. בדיסק השני, בניסיון מעניין של גואטה לחזור לשורשיו כמפיק האוס מחתרתי, ישוכנו 12 שירים נוספים שישאפו להדמות להצלחותיו מלפני כמה וכמה שנים.

 

בטראק ליסט הארוך יכללו גם "U2" עם ג'סטין ביבר ששוחרר מוקדם יותר השנה, "Like I Do"- שילוב הכוחות המושלם בין הדיג'יי הטוב בעולם- מרטין גריקס, ההבטחה הגדולה של עולם הפיוצ'ר האוס- ברוקס וגואטה בכבודו בעצמו וגם- שיתוף הפעולה הרביעי במספר של סיה וגואטה- "Flames", שראה אור לפני כחמישה חודשים.

בפוסט אינסטגרם ששחרר לפני כשבוע, הודה הצרפתי לקהל המעריצים הבינלאומי וליותר מ-18 אמנים שסייעו בהפקתו. "לאורך כל הקריירה שלי תמיד חיפשתי ליצור דברים מדהימים. אני גאה להציג בפניכם את אלבום האולפן השביעי שלי, '7'!" הוא חשף, וציין: "האלבום הזה מיוחד מאוד עבורי,מכיון שאני מרגיש כאילו הכנסתי פרק חדש בקריירה."

 

כתבות קשורות


הפרידה הכואבת מאביצ'י עכשיו סופית | 13.09.18
מה באמת עומד מאחורי הפרישה המפתיעה של הארדוול? | 13.09.18