לפעמים חלומות מתגשמים: האם SHM בדרך לאיחוד נוסף?

שלושה שבועות לאחר סגירת סט שהשאירה את המעריצים המומים, האם זה הוא הטריגר לאיחודו של הטריו המפורסם בעולם? כל הפרטים על המקרה שכולם מדברים עליו?לפרטים

סווידיש
סווידיש | צילום: יח"צ

חזרתם הבלתי נשכחת לבמות במהלך חגיגות ה-20 של פסטיבל "Ultra Miami", החזירה חיים למותג האגדי שפירקו שלושת השוודים על אותה במה בדיוק חמש שנים קודם לכן. מאז אותו סט אופורי שהסתיים בתשואות אדירות, המעריצים משתוקקים לכל פיסת מידע שיוכלו לדלות בנוגע להופעת האיחוד הבאה של סטיב אנג'לו, אקסוואל ואינגרוסו. מעט אחרי ההופעה שהצליחה לרגש גם את האמנים שכבר ראו הכל בקריירה, הבטיחו הטריו דרך הרשתות החברתיות שאיחודם "אינו חד פעמי" ואף אישרו כי הוא ישוחזר במהלך השנה הקרובה. כעת, כל האצבעות מופנות לכיוונו של פסטיבל הענק "Creamfields" 2019, שיתרחש בקיץ הבא.

 

השלושה החלו במהלך החודש להסעיר את הרשת באמצעות תגובות דרך חשבונות האינסטגרם הפרטיים שלהם, אך מה שקרה בגרסתו הקודמת של הפסטיבל האנגלי, בהחלט מפיח בנו תקווה גדולה. אקסואל ואנגרוסו (שפתחו להם מותג משגשג משלהם לאחר הפירוק) חתמו את הסט שניגנו על הבמה המרכזית בהופעתו הפתאומית של לוגו ההרכב הנוסטלגי על המסכים. צמד הכוכבים נפרדו מהקהל שיצא מגדרו, לא לפני שחשפו בפניו כי "ההמשך יבוא". האם אוגוסט של 2019 יביא לאיחודם של השלושה ויתעלה על זה שקרה במיאמי? רק הזמן יגיד.


כתבות קשורות


הפרידה הכואבת מאביצ'י עכשיו סופית | 13.09.18
מה באמת עומד מאחורי הפרישה המפתיעה של הארדוול? | 13.09.18