ניקי מינאז' מציגה: גברים OUT בובות IN

אמינם סוגר חשבון אישי עם משין גאן קלי, ניקי מינאז' במחווה לחבובות, ניקי ג'אם בלהיט רגאטון חדש והאם לאחר שדפקה לנו ברז, לנה דל ריי מנסה להשכין שלום? חדשות מוזיקה

ניקי מינאז'
ניקי מינאז' | צילום: צלום מסך יוטיוב

כחודש מאז שהעלתה את הקליפ הראשון לשירה החדש Barbie Dreams, משחררת ניקי מינאז' קליפ נוסף והפעם באווירת החבובות (זוכרים?): לאורך הקליפ מחליפה מינאז' בגדים וצבע שיער ובעיקר מציגה בובות בלבוש ראפרים אותן מזיזה לפי הביט בעוד היא חושפת פוזות סקסיות של עצמה. לא לילדים אבל בהחלט רעיון מקורי לחלוטין מבית היוצר שלה.

 

 

לאחר שכיסח את הטוקבקיסטים שלו בקליפ Fall, ממשיך אמינם לסגור חשבונות והפעם מגיע תורו של הראפר משין גאן קלי, הנמסיס שלו. לפני שבוע הוציא קלי את השיר Rap Devil בו קרא לאמינם זקן שאבד עליו הקלח, ממורמר ופתטי כתגובה לשירו של אמינם Not Alike מאלבומו החדש "קאמיקזה".

 

כשבוע לאחר שירו של קלי, שחרר אמינם ביום שבת את שיר התגובה שלו - Killshot בו הוא מטיח האשמות בקלי שהוא (אמינם) בגיל 45 עדיין מוכר יותר אלבומים ממה שקלי בן ה-28 בשלושת אלבומיו לא הצליח למכור. בהמשך הוא גם משפיל את קלי בפני ילדיו. קרב החתלתולות הגיע לשיאו כשבערך הויקיפדיה של קלי, נכתב: "משין גאן קלי חטף בתחת מאמינם . כרגע הוא לא ממש יוצא מהבית בגללו". נמשיך לעקוב ולדווח.

 

 

ניקי ג'אם ואלכס סנסיישן משחררים את להיט הראגטון החדש שלהם - La Diabla ("היא שטן") המציג בילוי במועדון עם בחורות רוקדות בלבוש חושפני, אלכוהול וטיזינג. חשוב לציין שאין מדובר בקאבר לשיר של רומאו סנטוס מאותו שם משנת 2011, אלא שיר חדש ומקורי לגמרי שעושה חשק לקום ולרקוד.

 

 

 

 

לאחר שעירבה מעט פוליטיקה וביטלה את הופעתה בישראל בפסטיבל "מטאור" החודש, משחררת לנה דל ריי שיר חדש מאלבום עתידי - Mariners Apartment Complex ומצהירה בו: "אני מאמינה שאנשים יכולים להשתנות ולהתגבר על המרחק". אמנם מדובר בשיר אהבה, אך אפשר גם בקלות לפרשו מעבר לכך.

 

 

צפו: נייל הורן ("ואן דירקשיין") בשיר הנושא מהסרט החדש "מפלצות בשלג".