תיעוד: מעריצים של דואה ליפה מועפים בכוח מהופעה

במהלך ההופעה של כוכבת הפופ הבריטית בשנגחאי הוכו ונגררו מעריצים החוצה, כשלפי הגרסאות ברשת, הם רקדו בצורה לא בטיחותית או הניפו דגלי גאווה. ליפה: "מזועזעת"

דואה ליפה בהופעה
דואה ליפה בהופעה | צילום: רויטרס

כוכבת הפופ הבריטית דואה ליפה הופיעה לפני מספר ימים בשנגחאי שבסין - אבל לא כולם נהנו מההופעה שלה. כמה מעריצים שעל פי אחת הגרסאות רקדו בצורה לא מספיק בטיחותית, ועל פי גרסה אחרת הניפו דגלים בצבעי הגאווה, נתפסו, הוכו ונגררו באלימות החוצה על ידי אנשי אבטחה.

 

תיעודי וידאו שהופצו ברשתות החברתיות לאחר ההופעה מראים את התקריות האלימות בקהל, הפכו לוויראליים ולא חמקו גם מעיניה של דואה ליפה עצמה. על הבמה היא אמרה בתגובה למראות הללו: "אני רוצה ליצור אווירה בטוחה כדי שכולנו נהנה, אני רוצה שכולנו נרקוד ונשיר. אני רוצה שכולנו פשוט נבלה".

 

 

I just CANT believe it. This is the show of Dua Lipa in Shanghai. All the fans are forbidden to stand out and could only sit on to see the show?!? If you don’t, the guard would use violence to kick u out. It’s unbelievable... #dualipa pic.twitter.com/quITZNLVxU

— Neo (@imneo_) 12 בספטמבר 2018

הרשויות הכריזו במהלך ההופעה כי אסור לעמוד על הכסאות ולרקוד, מה שעשוי להסביר למשל את הרגע הזה -

 

 

#dualipa’s Shanghai tour !!!! this should not be tolerated pic.twitter.com/tmC6wPkvJY

— ShortyL (@shortyL97) 12 בספטמבר 2018

אבל במקרים אחרים, גם מעריצות שלא בלטו ופשוט ישבו בקהל נגררו החוצה בכוח:

 

 

 

 

Several fans were violently put down & carried out tonight on Dua Lipa concert in Shanghai China, because they weren't allowed to stand up due to "safety concerns", which is a common concert rule in China, but this time its gone too far pic.twitter.com/WBLLXIUIDT

— XtinaLiberationTourSoon (@L1beratonXtina) 12 בספטמבר 2018

הזמרת, שידועה בזכות להיטים כמו "New Rules" ו-"IDGAF", פרסמה לאחר ההופעה הודעה בחשבונות המדיה החברתית שלה והודיעה שהיא "מזועזעת". "עשיתי את זה עבור המעריצים שלי - שרתי ורקדתי איתם", כתבה, "אני אמשיך לעמוד לצדכם בזכות כל האהבה שלכם, ואני גאה ואסירת תודה שהרגשתם מספיק בטוחים להפגין את גאוותכם בהופעה שלי. אני תמיד רוצה שהמוזיקה שלי תעניק כוח, אחדות ותקווה. אני מזועזעת ממה שקרה שם, ושולחת את אהבתי לכל מי שהיה מעורב באירועים. אשמח לחזור לכאן כשיתאפשר, ולראות שכולם מגיעים עם צבעי הקשת. אני אוהבת אתכם, שנגחאי".