הצל תוקף את סאבלימינל: "בגלל זה אני לא חבר או שותף שלך יותר"

אחרי שפורסם סרטון של סאבלימינל דוחף מעריץ מהבמה "הצל" שובר שתיקה בפוסט נוקב על הזמר ועל החברות איתו

סאבלימינל והצל
סאבלימינל והצל | צילום: יוטיוב

בסופ"ש האחרון ביום חמישי במהלך הופעה בדימונה מעריץ עלה לבמה, כנראה כדי להצטלם עם הראפר וסאבלימינל דוחף אותו. הסרטון הופך להיות ויראלי עם הרבה תגובות, ביניהן תגובה של "הצל" שפותח על ימי "משפחת טאקט" וכותב בפייסבוק שלו כך:

 

"בדרך כלל אני לא מדבר עליו, ולא מוציא את הכביסה המלוכלכת שלנו החוצה למרות שהוא לא מפסיק, אבל הפעם הזדעזעתי. הסרטון הזה הזכיר לי למה אני לא חבר שלו ולא שותף שלו יותר. ההתנהגות הזאת מהסרטון היא לא יוצאת דופן. הוא דחף את הילד הזה מהבמה בדיוק כמו שהוא דחף את כל מי שאהב אותו, עבד איתו, או לקח לו טיפה מהפוקוס. בגלל זה אתה לבד היום מר סאבלימינל. הילד רק רצה לרקוד. תתבייש.."

 

 

הנער שליו בן מוחה הגיב כך: "אני לרגע לא מצדיק את זה שעליתי לבמה, אבל אני חושב שהדחיפה הזאת הייתה מיותרת לגמרי. בסך הכל באתי להנות ולעשות כיף, לא לצאת מושפל. הדבר שהכי הרגיז אותי היה שלאחר כל המקרה הזה סאבלימינל לא יצר איתי קשר ולא התנצל".

 

מטעם סאבלימינל נמסר כך: "לפני ההופעה נוצרה קטטה בין נערים שמאבטחים ושוטרים ניסו להפריד ביניהם. כשהוא עלה להופיע הוא גילה את אחד הנערים מהקטטה שחמק מהשוטרים על הבמה ולצידו איש הפקה שניסה לשכנע את הנער להתפנות מהבמה. באקט אינסטנקטיבי הודף סאבלימינל את הנער חזרה לעבר השוטרים שקראו לו לרדת. הסיפור מוצג באופן שקרי על ידי גורמים שמעודדים אלימות ברשת".