אחרי הקליפ החדש - דואה ליפה סופגת אש מהמעריצים

אמינם הודף את הטוקבקיסטים, צ'יילדיש גמבינו באווירת קיץ, דואה ליפה חוטפת ביקורות ממעריצים ופיוצ'ר חושף את תעשיית הפורנו העולמית. חדשות המוזיקה מחו"ל

דואה ליפה
דואה ליפה | צילום: יוטיוב

אמינם מוציא החוצה את כל השדים וחושף את יחסו לטוקבקים בקליפ החדש שלו - Fall בו הוא מקריא טוקבקים שקוראים למוזיקה ולאלבום החדש שלו "זבל", "Shit" ועוד "ברכות" שכאלה. הוא מסתובב ברחוב ורואה אנשים קוראים עליו מהאייפונים ביקורות הרסניות ולועגים לשיריו.

 

הוא יורה האשמות ומגיב לכל הטוקבקיסטים בשירו החדש מהאלבום החדש "קמיקאזה" ונשמע לרגע כמו הילד הרע שהיה בימי הזוהר הגדולים שלו.

 

אחרי הלהיט This Is America, צ'יילדיש גמבינו משחרר את Feels Like Summer שזוכה לקליפ מאויר, מושקע ומרשים ומציג שיר מלודי על הקיץ, האופטימיות והאור שהוא מייצג.

 

השיר מעביר וייב פופ אייטיזי ואמנם הליריקה אופטימית, אך המוזיקה די מלנכולית ומציגה בלוז קיצי, ניגודיות שרוקמת שיר טוב שסוחף את המאזין להאזין לו שוב ושוב ולתהות על קנקנו. כמו בכל פעם, גם בשיר הזה מצליח גמבינו להמציא עצמו מחדש ולא להיות שבלוני או נוסחתי כלל וכלל.

 

קלווין האריס וסאם סמית' חוזרים לימי הדיסקו הזוהרים ומציגים בגלאם שיר חדש Promises, שיר רומנטי שחושף קליפ המתרחש במועדון (שלא לומר דיסקוטק) לילי. רומנטיקה קיטשית למדי, אך תופסת את האוזן ואפילו קליטה.

 

הרכב האלקטרו דאנס החדש של מארק רונסון ודיפלו - "סליק סיטי" חבר השבוע, אחרי טיזינג לא קטן באינסטוש בשבועות האחרונים, לדואה ליפה לשיר הדאנס החדש והלוהט (לא פחות מהקליפ הסקסי) - Electricity, שמציג את אחד הלהיטים הגדולים והמחשמלים (תרתי משמע) שנכונו לנו בתקופה הקרובה.

 

בקליפ אגב, נראית לליפה מפזזת ומענטזת בחושניות ומעריציה די קטלו אותה בטוקבקים והשוו אותה לאנה וינטור או אזליה בנקס ודי קטלו את הסטייל החדש בו התנסתה.

 

למרות זאת, לדעתי, שיתוף הפעולה של ליפה עם סליק סיטי מסקרן, מפתיע ולא שגרתי והמפיקים המוזיקליים המוכשרים הללו הצליחו לתפור למידותיה הווקאליות של דואה את השיר ההולם ביותר.

 

 

פיוצ'ר לקח לידיו את תפקיד צלם סרטי הפורנו כשהוא מזמין למיטתו שתי בחורות סקסיות, מצלם אותן בפוזות מגרות, מבקש מהן להתנשק זו עם זו בעודו מצלם (ומלטף את ישבנן) אותן מקיימות יחסי מין. בסופו של דבר, מוקף בבחורות, צופה בסרט המוגמר. כל זה קורה בשירו החדש WIFI LIT ונותן הצצה לעולם הסרטים למבוגרים.

 

מי שהפיק את השיר הוא זייטובן שעשה עבודה מצוינת ועיבוד הדוק לפיוצ'ר ששומר על סגנונו הפרוע והנהנתני גם בשיר הזה. זהו הקליפ הראשון מהמיקס טייפ החדש שלו Beast Mode 2 שיצא ביולי השנה.