תחביאו את אחותכם: דודו פארוק עושה את רומניה

לי בירן מקדיש שיר אהבה לאליאנה, זהבה בן אלקטרונית ודודו פארוק בסיבוב הופעות ברומניה. סיכום מוזיקה ישראלית

דודו פארוק
דודו פארוק | צילום: יוטיוב

החל מיום שישי אליאנה תדהר "חפרה" בסטורי באינסטוש שלה על השיר העתיד לצאת השבוע לאהובה - לי בירן ועתה "לא נורמלי" שכתב והלחין בירן סוף סוף יצא. "לא נורמלי" הוא ממתק פופ קצבי שתפור היטב ליכולותיו הווקאליות של בירן שניכר כי מתכוון לתדהר עצמה, כשבין בית לפזמון הוא דואג לפזז בקליפ בריקוד א-לה מייקל ג'קסון.

 

השחקן אורי לייזרוביץ' נכנס כנראה עמוק לדמותו של גדליה, הדמות אותו מגלם בסדרה המצליחה "השבאבניקים" וחבר השבוע ליוצר והזמר החרדי עמירן דביר לדואט מיוחד לימי הסליחות- "נצור לשונך".

 

הלחן של דביר למילים מספר "תהילים" מתאים היטב למידותיהם של השניים וכולל פזמון קליט במיוחד, כשהשירה בטונים המשתנים הולמת היטב את לייזרוביץ' (שמציג יכולות שירה טובות!) ובכלל ההרמוניות הקוליות השזורות זו בזו שמציגים השניים רוקמות שיר נעים לאוזן ולא פחות ממרגש.

 

זהבה בן מחממת מנועים לקראת פסטיבל "מטאור" וחובקת שיר חדש - "אותו חלום", אלקטרו פופ ניסיוני שבן לא התנסתה בו כל כך עד כה.

 

השיר, שכתב מיכאל כהן והלחינו מיכאל כהן וישי סוויסה, רחוק מלהיות ים תיכוני (מלבד הסלסולים של בן) שבה את אוזני משמיעה ראשונה: הטקסט אמנם סטנדרטי המדבר על יחסים של בינו לבינה, אך הלבשת הסאונד העכשווי לקולה הבלתי מזוהה עימו של בן הייתה יציאה מבריקה שהיא השתלטה עליה ביד רמה. שאפו!

 

אוח, געגועים, געגועים. איתי לוי מתגעגע לזו שכבשה את ליבו ושובר את הלב בשיר ערגה מלנכולי מצוין שיצרו עבורו תמר יהלומי ויונתן קלימי - "כמעט שנתיים", בלדה שרמנטית ומלודית למדי שלוי מיטיב להגיש בקולו החם והמלטף וסוחף בביצוע הכנה, הרגיש (השברירי קמעה) שלא יכול להשאיר את המאזין אדיש.

 

צפו: אביה פרחי (MTV ISRAEL) ליוותה את דודו פארוק, הראפר המדובר ביותר בשנה האחרונה, בסיבוב הופעות ברומניה. הנה טעימה ממה שאירע שם.