אלו היו האמנים הכי ויראליים השנה: מנחשים מי במקום הראשון?

זו הייתה שנה עם הרבה שירים ויראלים ברשת, ביניהם "טוי", "קומסי קומסה" ו"שני משוגעים". אז מה השיר שגרף הכי הרבה צפיות ביוטיוב, ואיזה אמן בלט?

למקום החמישי הגיע אחד השירים המדבקים של השנה - "קומסי קומסה" של סטפן לגר, שהוביל גם את טרנד שירי הפרסומות שהגיעו למצעדים. השיר גרף מעל 20 מיליון צפיות ביוטיוב.

 

עוד שמענו לא מעט את נמצאות כוכבות הנוער הבוערות - נועה קירל ואגם בוחבוט עם החידוש ל"אצל הדודה והדוד", "בוקר טוב" של עומר אדם והחידוש האחרון של עדן בן זקן ללהיט האייטיז, "fresh".

 

ואם כבר מדברים על מלכת השושנים, הלהיטים של עדן בן זקן צברו במצטבר למעלה מ-25 מיליון צפיות, מה שמציב אותה במקום הרביעי.

 

את המקום השלישי תופס הצמד הכי מדובר בארץ, סטטיק ובן אל. למרות שהשנה לא כל כך הצליחו לשחזר את ההצלחה של טודו בום, במצטבר הם אוחזים ב-66 מיליון צפיות לשירים שלהם השנה - כשהבולט מתוכם הוא דווקא לא השיר ששחררו לכבוד הקיץ, "גומיגם", אלא הבלדה "הכל לטובה", עם מעל 22 מיליון צפיות.

 

במקום השני במצעד ההצלחה הגדולה ביותר של המוזיקה הישראלית - נטע ברזילי זוכת האירווויזיון 2018, עשתה את זה בגדול עם השיר "toy"', כשהקליפ לשיר (נכון להיום) עומד על מעל 90 מיליון צפיות.

 

במקום הראשון - כמובן, עומר אדם. אין ספק שזו הייתה השנה שלו עם 3 להיטי ענק ושיר פרסומות אחד, עומר אדם ממצב את עצמו כאחד הכוכבים הגדולים בישראל. אדם כיכב במצעדים, במסיבות ובחתונות עם שירים כמו "בוקר טוב", "חברות שלך" ו"שני משוגעים".