הרקדנית מאדי זיגלר חוזרת לשתף פעולה עם סיה בקליפ מהפנט

אימג'ן דרגונס וואן רפובליק מפגיזים עם להיטים קליטים, ההרכב LSD חוזר לשנות ה-50 ובמחווה ל"המכונית המעופפת" ומאלומה חוגג בלאס וגאס. חדשות המוזיקה מחו"ל

מאדי
מאדי | צילום: יוטיוב

אימג'ין דרגונס פותחים את השבוע עם אחד השירים הטובים שהוציאו בזמן האחרון - Natural, הכולל מצד אחד בלדה שקטה, רגישה ושברירית באווירה אפלולית כנסייתית ומצד שני רוק בועט שמגיע לשיאו בפזמון כשהסולן דן ריינולדס נותן בראש ומצליח לסחוף את המאזין ולהלהיב אותו במידה הרצויה אל עלילת השיר.

 

הקליפ מתאר תהליך של מוות: רגע אחד אתה שוכב שליו באמבטיה, רגע שני חופרים בור וקוברים אותך עם התולעים. תהליך האבולוציה בצורה אותנטית להפחיד.

 

גם ואן רפובליק שיחקו אותה השבוע עם הקליפ לשיר החדש של הלהקה - Connection המיטיב לתאר את תופעת הקונקשיין המפרכת בטרמינל וכוללת בתים מלודיים, פזמון קליט שנדבק באוזן מיד ובעיקר הנוסחה הידועה של הלהקה שנעה במקום הטבעי מבלי לנסות להתחדש או להתפתח יותר מדי ואולי אין צורך, משחק לה קלף ככה.

 

הטריו המיוחד LSD (לברינת', סיה ודיפלו) שהבליח בשנה שעברה חותם את הקיץ עם שיר חדש מבית היוצר שלו - Thunderclouds שניכר בהשפעות רוק-פופ פיפטיזיות עם טאץ' הרמוני, מיוחד ועכשווי.

 

בקליפ לשיר, נראים השלושה כשהם נוסעים בואן מעופף בשמיים, מרחפים דרך רעמים וברקים, נתקלים בעושי כשפים ובעיקר מפיצים מסרי אהבה ושלום לכל עבר. קליפ מושקע אך לא עלילתי במיוחד, אבל שיר טוב שמחפה על זה. ספק אם יהפוך ללהיט בשל הטרנדיות והקיטשיות שבו - אבל מי אמר שלא צריך לנסות זאת גם?

 

הזמרת-שחקנית קאשה ולהקת הרוק הבריטית "הסטראטס" מחזירים אף הם את הרוקנרול הנוסטלגי לאפנה בשיר Body Talks, רוק אנרגטי וקליט בסגנון להקות האייטיז כמו WHAM שגורם לך לקום מהכסא ופשוט להיכנס לקצב.

 

השיר, העוסק בהעברת המסר של "תעשה מה שאתה אוהב ומה שאתה רוצה", מתעד את קשה והלהקה באולפן שרים, מנגנים ומפזזים לצלילי המוזיקה. חביב וחמוד, אך לא מעבר.

 

לא התאוששנו מהקליפ רווי החתיכות שלו מלפני שבועיים וכבר אמן הרגאטון הלוהט מאלומה משחרר שיר-קליפ חדשים יחד עם להקת הפופ-רוק המכסיקנית הלטינית "רייק" - Amigos Con Derechos, פופ רגאטוני קצבי שהקליפ שלו נושא אותנו ללאס וגאס אל שולחנות ההימורים בקזינו, אל הרולטה ואל חקייני אלביס. הטוויסט בעלילה הוא שכל החגיגה הזו מתחוללת במוחה של אישה זקנה שמתעוררת עם "הנג-אובר" כבד ומבינה שכל זה היה רק חלום.