קארדי בי בקליפ ראשון מאז הלידה

לוגיק וראיין טדר בקליפ מרגש על משפחות מהגרים, קוואבו מסתבך עם המאפיה, הציי'נסמוקרס ואמילי ווארן יגרמו לכם לרקוד ומיגואל שר בספרדית. חדשות המוזיקה מחו"ל

קארדי בי
קארדי בי | צילום: אינסטגרם

הקליפ הכי מדובר ובעיקר משמעותי השבוע שייך לראפר לוגיק ולזמר ראיין טדר - One Day שזכה לקליפ המבוסס על סיפור אמיתי.

 

השניים מגוללים את סיפורם של ילדי המהגרים הלא חוקיים שמופרדים מהוריהם ומועברים למשפחות אומנה. הקליפ מתאר מה קורה לילדים הללו בעתיד וכיצד הצל של לא לראות את הוריהם הביולוגיים משפיע עליהם, על אורח חייהם ועל עתידם המקצועי והאישי. השיר עצמו מלודי במיוחד והשילוב בין טדר ללוגיק מסקרן, מעניין ומפתיע.

 

קארדי בי הופכת את הקיץ ללוהט יותר בקליפ הסקסי החדש שלה ל-Ring (עם הזמרת קלאני), בו מפצירה באהובה להרים לה טלפון. בקליפ המיוחד נראית הכוכבת בלבוש חושפני למדי, כשהיא קשורה לחוטי טלפון ציבורי ורק מייחלת לצלצול ה"גואל". היפ הופ פופי בועט, חצוף וחושני.

 

אחרי הלהיט Lamb Talk, הראפר קוואבו נכנס לדמות הסרסור-עבריין צעצוע בקליפ החדש שלו WORKINME. הוא מגיע לשחק סנוקר אצל ראש מאפיה שחור שמציג לו את האחיינית ההורסת שלו. המאפיונר מזהיר את קוואבו לא להתעסק עם האחיינית שלו, אך זה לא מפריע לשניים לבלות לילה לוהט במיטה.

 

כשהדוד שלה, המאפיונר מגלה זאת, הוא קושר את שניהם לכסא ומכוון אקדח לרקותיהם. מה קורה אחר כך? תיאלצו לצפות בקליפ ולראות. בשיר החדש קוואבו נשמע כנה מאד ומאתגר עצמו בביטים קשים וההפקה המוזיקלית מחוספסת אמנם אך די שבלונית ולא מפתיעה, למרות זאת, קוואבו נשמע במיטבו ולא מוותר על חותמו האישי בשמי הראפ.

 

רגע אחרי שביקרו בישראל, הצ'יינסמוקרס חוברים ליוצרת והזמרת אמילי ווארן ללהיט חדש בסגנון דיסקו אייטיזי ניינטיזי - Side Effects הוא שיר פופ טהור שמהשנייה הראשונה גורם לך לרקוד ולהיסחף עם צלילי הקצב, כשקולה של ווארן מלא נוכחות ועוצמה ותפור היטב על ההפקה המוזיקלית של צמד הגאונים.

 

בעוד Diganle הרגאטוני של לזלי גרייס וברי ג'י מכה גלים, המוזיקאי טייני מגיש את גרסת הרמיקס הרשמית לשיר ובקליפ החדש (הנוסף) שנרקם לשיר, מצטרפת גם להקת הבנים הלטינית-אמריקאית הלוהטת CNCO וכל השאר פשוט חגיגה.

 

צפו והאזינו: אחרי שהגרסה האנגלית הצליחה, הזמר מיגואל משחרר גרסה ספרדית ללהיטו Banana Clip