לא לילדים: מאלומה בקליפ הלוהט ביותר שלו עד כה

קוואבו חולם על למבורגיני, ניקי מינאז' מעשנת ירוק במדבר לוהט, ג'י איזי שר על ביקור אצל זונה ומאלומה חוגג כמו פרפר לילה. חדשות המוזיקה מחו"ל

מאלומה
מאלומה | צילום: יוטיוב

לאחר שבשישי שעבר שחרר הראפר קוואבו (משלישית הראפ "מיגוס") בהפתעה שלושה סינגלים חדשים: Bubble Gum, Lamb Talk ו-Workin' Me, השבוע הגיע הזמן לקליפ הרשמי לאחד מהם: Lamb Talk ("דיבורי למבורגיני") בו הוא חושף את אורח החיים היוקרתי שלו, משיכתו לרכבים, כשהקליפ מלווה אותו וחבריו משוטטים ברחובות עם רכבי למבורגיני נוצצים ומשוויצים.

 

בימים אלה ועד חודש נובמבר נמצא קוואבו יחד עם חבריו ל"מיגוס" בסיבוב הופעות חדש עם דרייק הנושא את השם: Aubrey And The Three Migos.

 

האם ניקי מינאז' מנסה להיכנס לנעליה של פרסיליה, מלכת המדבר? זו השאלה שרצה במוחי כשצפיתי בקליפ לשירה החדש של הנסיכה הבלתי מעורערת של הטראפ - Ganja Burn (שאפשר בתרגום חופשי לקרוא לו "שריפת קנאביס").

 

בקליפ, שאורכו מעל 6 דקות, נראית הכוכבת מתערטלת על חול במדבר בלבוש חושפני (כמיטב מסורתה) ובהמשך מגיעים נתיניה המשתחווים לה ומפזזים לצידה בכוריאוגרפיה מהודקת. אגב, לקראת סוף הקליפ היא חושפת את החזה שלה (למרחיקי הלכת) בתחפושת קליאופטרה.

 

היא שרה על כך שהיא שלמה עם הגוף שלה ויכולה לעשות בו מה שהיא רוצה, מעשנת ירוק יחד עם גולגולת ומשלבת ביטים אפריקאיים לצד הראפ שהיא מטיפה לנו. ניקי ממשיכה להיות מקורית יותר מתמיד.

 

לאחר הפרידה הכואבת שלו מהלסי, נראה כי ג'י איזי קצת "מאבד" את זה. בשיר החדש שלו Drop אותו הקליט יחד עם הראפרים בלאק יאנגסטה ובלוקבוי ג'ייבי, נראה כי הוא קצת מאס בסגנון האופייני לו והחליט "לירות" לכל כיוון אחר: הוא יותר מוחצן, יותר פרוע ובעיקר נשמע יותר ממוסחר.

 

בקליפ, שנראה כמו מועדון סטרפטיז בלילה, הוא וחבריו שרים על ביקור אצל זונה ומנסים למכור פתגמים בשקל כמו "קניתי את השעון אבל לא את הזמן" כשבעיקר, שיא האטרקציה של הקליפ, הן הנשים החשופות שמענטזות ישבנן הענקי על פני הצופה.

 

הטוקבקיסטים קטלו את השיר וביקשו מג'י איזי לחזור להיות מי שהיה לפני הפרידה, למרות שכפי שזה נראה ונשמע בשיר ובקליפ, בלאק יאנגסטה ובלוקבוי ג'ייבי הם שנתנו את הטון והוא פשוט "זרם" איתם.

 

לאחר מה שנראה כלילה משכר או אורגיה סוערת עם 8 נשים, מתעורר מאלומה לצלצול פעמון ודפיקה בדלת מהמפיקה שלו וצוות הצילום שמזכיר לו שבדיוק בשעה שהוא ישן, הוא היה צפוי לצלם את תכנית הטלויזיה שלו.

 

במקום להיכנס ללחץ, מאלומה מכניס את צוות הצילום לוילה שלו, מעיר את הבחורות וכולם רוקדים ושמחים ושותים שוב אלכוהול בבריכה ונהנים מהחיים. כוכב או לא כוכב? כל זה קורה בקליפ לשיר החדש שלו- Mala Mia שממשיך לבסס את מעמדו כuולנטינו לטיני מבוקש.

 

צפו והאזינו: זמרת הג'אז והסול הצעירה ג'ורג'ה סמית, ששיתפה פעולה עם ח'אלד, דרייק וקנדריק למאר, ביצעה השבוע בהופעה חיה ב-Uk Lift את להיטה המרגש משנת 2016- Where Did I Go שדרייק הצהיר כי הוא הפייבוריטי שלו מהרפרטואר שלה.