הדי ג'יי הענק שמצטרף להופעה של מרטין גריקס בישראל!

אחד מהשמות החמים ביותר בסצנת הדאנס – פופ, שאחראי לכמה מלהיטי הקיץ הכי מרעננים בשנתיים האחרונות, מצטרף למסיבת הענק של מרטין גריקס בארץ. לפרטים

מרטין גריקס, מטיס וסדקו
מרטין גריקס, מטיס וסדקו | צילום: אינסטגרם

ג'ונס בלו - תוך שנתיים בלבד הוא הגיע להצלחה חוצת יבשות וטיפס לראשי המצעדים בעולם, עם למעלה מ-3 מיליארד השמעות בספוטיפיי ו-21 מיליון מכירות סינגלים. הוא האמן היחיד ששני שירים שלו הופיעו בו זמנית ברשימה העולמית של הוידאו - קליפים הכי מנוגנים של MTV בשנת 2016. כמו כן, הוא מחזיק ב-2 מועמדויות ב- Brit Awards(פרסי המוזיקה הבריטית).

 

מאז פריצתו הוא מופיע ללא הפסקה בפסטיבלים הגדולים ברחבי העולם כמו ה"טומורולנד", "לולה פלוזה" ברלין, ""V festival בבריטניה ועוד רבים. בהופעתו הראשונה שהתקיימה במקסיקו סיטי, נכחו 100 אלף איש.

 

צילום: יחצ

השיר "" עם Jack & Jack -הוא אחד מלהיטי הקיץ הנוכחיים הכי גדולים באירופה ובישראל. הוא עומד כרגע על 78 מיליון צפיות ביוטיוב, דורג במקום השלישי בבריטניה, השני באוסטריה, השמיני בגרמניה, וה-9 באוסטרליה.Rise

 

ג'ונאס, ובשמו האמיתי גאי רובין, פרץ לתודעה ב-2015 עם גירסת הטרופיקל האוס ל-"Fast Car" (טרייסי צ'אפמן) עם הזמרת דקוטה ומיד הפך ללהיט ברחבי העולם עם למעלה מ-290 מיליון צפיות ביוטיוב. השיר הגיע למקום הראשון בגרמניה, שוודיה, אוסטרליה וניו זילנד ולמקום ה-2 באנגליה, שם כיכב במשך 40 שבועות. כמו כן, השיר הגיע למקום הראשון בספוטיפיי בארה"ב ועומד היום על 640 מיליון השמעות סטירמינג. ב-2017 זכה השיר בפרס הסינגל הבריטי של השנה.

 

JONAS BLUE יצטרף למסיבה של מרטין גריקס, ה-DJ מספר 1 בעולם, המפיק האלקטרוני המוביל בעולם, הכוכב הבלתי מעורער של סצנת ה EDM העולמית ומצעדי הפופ ב- 10.9.18 פארק גני התערוכה ת"א!

 

כתבות קשורות


עכשיו זה רשמי: מרטין גריקס, ה-DJ הטוב בעולם, יופיע בישראל! | 17.05.18