גאווה ישראלית: נטע ברזילי קובעת שיא בינלאומי חסר תקדים!

עוקפת בדרכה שמות כמו כריסטינה אגילרה, אנריקה איגלסיאס, סיה ועוד - ברזילי הגיעה למקום הראשון במצעד הכי חשוב באמריקה. לכל הפרטים

נטע ברזילי
נטע ברזילי | צילום: אינסטגרם

אחרי ש"טוי" הצליח להתברג לטופ 10 בעשרות מדינות באירופה, ולהפוך לאחד מהשירים המדוברים ברחבי העולם, נטע ברזילי עושה עכשיו היסטוריה והיא האמן הישראלי הראשון שכובש את המקום הראשון במצעד הנחשב "בילבורד" באמריקה!

 

TOY חלף על פני להיטי ענק עולמיים של כריסטינה אגילרה, אנריקה אגלסיאס, דיויד גואטה, סייה, U2, קלין בנדיט, קארדי בי ורבים נוספים.

 

בחודשים האחרונים מאז זכייתה באירוויזיון, נמצא נטע בסיבוב פרומו עולמי, ומופיעה ברחבי העולם ללא הפסקה, בפסטיבלים גדולים, תכניות טלוויזיה מהנחשבות בעולם, תחנות רדיו גדולות, ושערים נחשבים בעיתונים המובילים.

 

נטע ברזילי בתוכנית טודיי שואו
נטע ברזילי בתוכנית טודיי שואו | צילום: צילום מסך

אחרי שכבשה את מצעדי הספוטיפיי, איי טיונס, שאזם והשמעות ברחבי אירופה, הבאז הגדול הגיע גם לאמריקה ושם כאמור היא עושה סנסציה גדולה בכיבוש המקום הראשון במצעד הבילבורד. "הידיעה הזו תפסה אותי ממש כאן בארה"ב, במהלך סיבוב פרומו בניו יורק", סיפרה ברזילי, "בדיוק ירדתי מהטיסה וזו ההודעה הראשונה שקיבלתי מיד איך שפתחתי את הטלפון, זה בוקר מרגש מאוד עבורי, התבשרתי ע"י חברת BMG בארה"ב על ההישג המדהים במצעד הבילבורד, זה מרגש אותי מאוד, אני אסירת תודה על כל מה שקורה מסביב, זו שנה מדהימה והחוויה שאני עוברת פשוט מטורפת".

 

כתבות קשורות


כשנטע ברזילי לימדה מגישי טלוויזיה בריטיים איך לקרקר | 12.06.18
״זה לא אמיתי!״ - הופעת הבכורה של נטע ברזילי בארה״ב | 24.07.18