לוהטים: שאקירה ומאלומה מראים לכולם מה הם עושים הכי טוב

ג'סטין ביבר במרענן הרשמי של הקיץ, הראפר YG חוזר לטירונות ואיזו להקה עשתה מחווה לדני זוקו מ"גריז"? • סיכום מוזיקה בינלאומית

שאקירה ומאלומה חושניים
שאקירה ומאלומה חושניים | צילום: יוטיוב

ג'סטין ביבר מלהיט את ימי הקיץ הארוכים עם המרענן הרשמי שלו לשנת 2018 - No Brainer וכפי שהוא אוהב, מדובר בסופרגרופ שכוללת אותו, את די ג'יי ק'אלד, צ'אנס דה ראפר וקוואבו. ארבעת המופלאים מגישים פופ קיטשי, קליט וקצבי שזוכה לקליפ בו ק'אלד הוא במאי סרטים ושלושת האחרים שחקנים על הסט שכולל קאסט ניצבים נרחב במיוחד. ללא עלילה, אבל אחלה וייב.

 

ומה שהופך את הקיץ לסקסי במיוחד הוא השיר החדש Clandestino, דואט של שאקירה ומאלומה. שאקירה מתערטלת בלבוש חושפני על חוף הים בפוזות סקסיות, מאלומה מציץ מאחורי הגדר ומשחק אותה א-לה מאהב לטיני. החיבור בין השניים יוצר ראגטון מסורתי ומעולה שאפשר לשמוע אותו שוב ושוב.

 

הראפר YG חוזר לימי הצבא בקליפ חדש לשירו החדש - Handgun ראפ מיליטנטי שמחזיר אותנו לימי הטירונות. הראפר משמש בתור מ"כ שמכין את יחידת הילדים הטובים שלו למכונות קרב בטירונות צבאית קשה. בסוף מתברר שהם לא הולכים להילחם באיזו מלחמה הירואית, אלא הופכים לצבא חסר רסן של סרסור ובלדר סמים.

 

חשבתם פעם איך דני זוקו היה נראה לו היה אסייאתי? בקליפ החדש של להקת 5 Seconds Of Summer (או בקיצור 5SOS) יש לכם הזדמנות ראשונה לראות זאת. בקליפ החדש של הלהקה - Youngblood (שם שניתן בהשראת שירה של להקת הדו וופ "הקוסטרס" מסוף שנות ה-50) נראה זוג מבוגר מאד, נכה על כסא גלגלים, אוחז ידיים באהבה ופתאום חוזר בפלאשבק לשנות ה-50: ימי הבלוריות משוחות הברילנטין על השיער ומעיל העור השחור, ימי ההוללות בפאבים וחבורות הרחוב ובעיקר לנעורים חסרי מעצורים. השיר נשמע בהשראת פופ מתקתק מהאייטיז אבל הקליפ והרעיון מקוריים ומשחקים לטובת להקת הפאנק פופ האוסטרלית הנודעת.

 

לסיום, למה שלא נהיה רומנטיים עם קייגו ואימאג'ן דראגונז? שירם המשותף Born To Be Yours, בלדת פופ רומנטית וקיטשית למדי המגוללת סיפור אהבתם של היפי מזוקן שעובר קילומטרים בדרך לאהבת חייו. כשהוא מגיע אליה סוף סוף, היא חובטת בו עם נבוט וזורקת אותו ליער, שם נחש מלפף דרכו אל רגליו והוא חוזר על אופנוע עם סירה העירה, ללא אהבתו. מי אמר שרומנטיקה לא כואבת לעיתים?