ג'ייסון דרולו בישראל: מופע פופ משובח של פרפורמר ענק

הכוכב האמריקאי חזר להופעה שנייה בישראל במסגרת פסטיבל WOW וסיפק מופע פופ לפנתיאון. וגם: מי האורחים המיוחדים שהגיעו להופיע איתו? זוהר צלח, ביקורת הופעה

ג'ייסון דרולו - כוכב בכל רמ"ח איבריו
ג'ייסון דרולו כוכב בכל רמ"ח איבריו | צילום: בני רוטלוי

אמש (ד') התקיים בלייב פארק ראשון לציון פסטיבל WOW, פסטיבל מוזיקה ענק שבמרכזו עמד המופע של ג'ייסון דרולו, אחד מכוכבי הפופ הבולטים של העשור האחרון. אל הפסטיבל הגיעו כ-14 אלף איש, רובם המוחלט נערים ונערות. בקהל היה אפשר למצוא כ-8,000 נערים ונערות שזכו בכרטיסים לפסטיבל אחרי שתרמו לקהילה במסגרת פרויקט של "קוקה קולה" שכלל בין השאר טיפול בבעלי חיים וחלוקת מזון לנזקקים.

 

היום הגדוש התחיל כבר ב-19:00 בערב עם DJאיתי יצחקי כשאחריו עלו לבמה עדי אולמנסקי, ערוץ הכיבוד ועדן בן זקן להופעות קצרות (חצי שעה עד 40 דקות). אני הגעתי מעט אחרי עדן בן זקן לעוד סיבוב של איתי יצחקי סט ששילב בסט גם EDM משובח ומעודכן וגם להיטי רחבות שונים (מעומר אדם ועד DJ חאלד).

 

צילום: בני רוטלוי

בסביבות 00:25, אחרי חימום קצר ודי סתמי של ה-DJ שהגיע איתו, עלה דרולו לבמה כשהוא מלווה בצוות רחב של רקדנים ורקדניות ופתח את ההופעה עם "Wiggle", שיתוף הפעולה שלו עם סנופ דוג, שהפך ללהיט היסטרי. לאחר מכן המשיך עם "Whatcha Say", הלהיט הענק איתו פרץ לתודעה ואחד השירים הטובים והמצליחים ביותר שלו.

 

הפתיחה של דרולו הכתיבה את הטון להופעה נפלאה שהייתה קודם כל שואו נהדר של כוכב פופ ענק שיודע שהוא כזה. כל צעד על הבמה מחושב ומדויק מאוד וכך גם כל תקשורת כזו או אחרת עם הקהל. דרולו לא התקשה להוציא מהמעריצים תגובה בכל פעם שרצה, בין אם זה דרך הרמת חולצה שחושפת את בטנו או כשאמר "ירושלים של זהב" - הקהל היא שבוי של הכוכב. כתוצאה מכל הקהל מעורב במופע לכל אורכו, גם בשירים הבודדים בסטליסט שהיו פחות מוכרים (אצל דרולו הפחות מוכרים זה השירים שהגיעו רק לעשרות מיליוני צפיות ולא למאות).

 

מעבר להיותו כוכב בכל רמ"ח איבריו דרולו הוא גם ווקליסט מעולה והיה אפשר לראות את זה מצוין ב-Breathing" ו-"Trumpets", שזכו לביצועים ווקאלים מדויקים ונהדרים. חבל שבחלק לא מבוטל מהשירים הכוכב נשען על פלייבק כי בהחלט יש לו מה להציע כשהוא כן בוחר לשיר.

 

צילום: בני רוטלוי

הסטליסט היה בנוי נהדר כשכמעט כל שיר שני היה להיט ענק - "Colors", שיר המונדיאל שביצע הכוכב הגיע בחלק הראשון וקצת אחריו הגיע "Swalla", אולי הלהיט הגדול ביותר של דרולו, עם מעל מיליארד צפיות ביוטיוב. אחד הביצועים הטובים של הערב היה ללהיט "Ridin' Solo" מהתקופה המוקדמת של הכוכב שסיפר שכשלא מצא שיר שמדבר על לאהוב את עצמך אחרי פרידות החליט לכתוב אחד כזה בעצמו.

 

לקראת החלק האחרון של המופע הקהל זכה להפתעה נהדרת כשסטטיק ובנאל עלו לבמה לבצע את "קאוואי" ואת "טודו בום" כשדרולו בכבודו ובעצמו רוקד איתם על הבמה.

 

את המופע סיים דרולו ברצף להיטים נהדר שכלל ביצוע נהדר ל-"In My Head" וביצוע ל-"Talk Dirty" שהיה פחות מוצלח. "Want To Want Me" היה הביצוע האחרון של דרולו, שסגר מופע משובח.

 

אחרי דרולו עלה לבמה שוב DJ איתי יצחקי ואחריו הגיע תורם של אליעד נחום ואקסום. מי שהחליט להישאר לאחר מכן נהנה מלילה לבן של מוזיקה אלקטרונית שכלל הופעות של מר. בלאק, סקאזי, רייזינג דאסט ולוטרה.

 

צילום: בני רוטלוי