"מחכה לשדים שיבואו": השירים של דמי לובאטו שרמזו על מצבה הקשה

המומים מהבשורות על אשפוזה של דמי לובאטו בחשד למנת יתר, חיפשנו האם בשיריה היו רמזים למצבה החמור של התמכרות קשה לסמים ודכאון כרוני?

דמי לובאטו ,אינסטגרם
דמי לובאטו ,אינסטגרם | צילום: אינסטגרם

זה לא מעט שנים שהזמרת והשחקנית האמריקאית דמי לובאטו מנהלת רומן בלתי רצוי ומתוקשר עם התמכרותה לסמים. הבוקר התעוררנו לבשורות עצובות אודות אשפוזה בבית חולים בלוס אנג'לס, על פי החשד ממקורות זרים, עקב שימוש במנת יתר. בראיונות שנתנה בעבר סיפרה הכוכבת בת ה-25 כי לא יכלה להעביר רבע שעה בלי הסנפת קוקאין ונכנסה ויצאה ממכוני גמילה.

 

Bus life

A post shared by Demi Lovato (@ddlovato) on

 

לובאטו, ש-16 שנים מתחזקת קריירה פורייה שכללה שישה אלבומי אולפן, חמישה אלבומי הופעות חיות ושלושה אלבומי פסקול, התפרסמה בשל להיטי ענק כמו Sorry Not Sorry, Confident, Really Don't Care, Tell Me You Love Me, Heart Attack ועוד שהפכו אותה לסנסציה עולמית.

 

מהסתכלות בתשומת לב על שירייה אפשר לראות שהייתה שם כתובת על הקיר.. ראוי לציין שאנו מאחלים איחולי החלמה כנים ללובאטו ומקווים שהיא תקפוץ בקרוב להרים לנו גם בישראל.

 

Sober - בשירה החדש מלפני כמה שבועות הצהירה לובאטו בפני אימה בשיר על שהיא אינה פיכחת יותר באומרה: Momma, I'm So Sorry, I'm Not Sober Anymore, And Daddy, Please Forgive Me For The Drinks Spilled On The Floor

 

LA LA Land - שיר בו מצהירה על כך שחבריה ומקורביה הזהירו אותה על אורח החיים שסיגלה לעצמה: Well, Some May Say I Need To Be Afraid Of Losing Everything.."

 

Catch Me - האם השיר נכתב על הסם או על אהוב ? But You're So Hypnotizing, You've Got Me Laughing While I Sing, You've Got Me Smilimg In My Sleep.."

 

Lonely - בוכה על מר גורלה ובדידותה- Now I'm Fucking Lonely And You Didn't Want Me..All You Do Is Leave Me, Fucking Lonely, Knees On The Concrete, But All You Do Is Leave Me Fucking Lonely"

 

Smoke And Mirrors - דמי מתארת (אולי) את החוויה של להיות ב"טריפ" של סם? Waiting For The Demons To Come, Wait For Us To See Them Run In Our Direction...Holding Onto Tables, Pulling Out The Staples.."