בחמש לפנות בוקר: צ'ארלי XCX סקסית יותר מתמיד

ג'ונאס בלו וג'ו ג'ונאס בלהיט פופ חדש, ואן רפובליק בסנונית ראשונה מאלבום חמישי וצ'קה קאן חוזרת מהסבנטיז עם אלבום חדש. חדשות המוזיקה הבינלאומית

צ'ארלי ,אינסטגרם
צ'ארלי ,אינסטגרם | צילום: אינסטגרם

המפיק המוזיקלי ג'ונאס בלו (גיא רובין) שחרר השבוע רשמית את שיר הנושא מסרט האנימציה החדש "הוטל טרנסילבניה 3" כשלצורך הביצוע הוא לקח את ג'ו ג'ונאס ("האחים ג'ונאס"). השיר I See Love הוא פופ קצבי רך, רומנטי, קיטשי, מקפיץ וקליט שהולם היטב את הוייב המשעשע שבסרט. להיט שכיף לאמץ.

 

עוד להיט פופ רומנטי יצא השבוע מבית היוצר של "ואן רפובליק" - Connection (יש משהו יותר טוב מקונקשיין?), סינגל ראשון מתוך אלבומה החמישי והעתידי של הלהקה. מה שתופס את האוזן הוא הפזמון: Can I Get A Connection, Can I Get Can I Get A Connection. יריית פתיחה מעולה לקראת האלבום החדש.

 

מה הביא את הזמרת הבריטית צ'רלי XCX להתעורר בחמש לפנות בוקר ועדיין להיראות סקסית? השיר החדש שלה - 5 In The Morning שצולם כקליפ באותה שעה שרק מנקי הרחובות מתעוררים בה. כל זה לא הפריע לה לרקוד ולפזז עם עצמה ברחובות הדוממים והחשוכים של לוס אנג'לס כשהדבר היחיד שמעסיק את מחשבתה זה אהוב ליבה. השיר הוא מתוך אלבומה השלישי והחדש שבדרך.

 

ועכשיו בחזרה לסבנטיז: זוכרים את צ'קה קאן? כוכבת הסבנטיז והאייטיז? אז היא חזרה בימים אלה עם שיר חדש בניחוח הדיסקו א-לה ברונו מארס מתוך אלבום חדש שצפוי לצאת השנה. בימים אלה יצא לאור הקליפ החדש Like Sugar, שנראה כי נתקע בימי הטרבולטה והניוטון ג'ון אך מעלה ניחוח נוסטלגי מתוק בלב.

 

צפו: הראפר Lil Xan מספר לראשונה באופן גלוי את סיפור חייו.